MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Hahaha A16 bij de Brienenoordbrug zeker? :') Da's echt al 100 jaar daar, maar ja, als je er niet bekend bent.... (Rotjeknor mijn stadje he... ✌)
Yep. Was rustig, dus ik had het eerst niet door. Snap ook niet waarom het zo is, maar da's een tweede.

Moest auto inhalen en daarna zag ik het :)
 
Yep. Was rustig, dus ik had het eerst niet door. Snap ook niet waarom het zo is, maar da's een tweede.

Moest auto inhalen en daarna zag ik het :)
Volgens mij is die vrachtwagen-/busbaan daar ooit een soort test geweest om tijdens drukte te zorgen voor doorstroming. Ze zullen destijds wel hebben gekeken naar langzamer verkeer dat zorgde voor vertraging bij die brug ofzo. En blijkbaar hebben ze het in stand gehouden. Zal wel een reden hebben. Maar inderdaad, je moet maar net oplettend zijn en die borden boven de weg zien hangen. In die tijd was het daar trouwens ook zo dat achterop de borden op dat stuk flitscamera's hingen. Dat is volgens mij inmiddels niet meer zo. (Althans, dat hoop ik voor jou 😁)
 
Ben er niet zo bang voor, op circuits is het toch ook vaak max 95-96 dB? De demper op de KTM pruttelt er lekker op los, nooit issues mee gehad. En de Husq heeft E-keur met dB-killer dus... :]

Zo even een rondje Markermeer met de vriendin. Vorige keer was ze moe dus even bij Lelystad naar de crossbaan geweest, uurtje gekeken en weer terug. Nu gaat het me lukken de dijk over te komen... :')
 
Even iets anders; ik lees net dat er in Oostenrijk op een paar passen max 95db regels gaan gelden

Handig om te weten als je een wat luidere uitlaat hebt en van plan was om Oostenrijk aan te doen.

Kan kloppen dat je dat zag want ik postte dat om 9:08 :+

Geloof dat Harleys dus niet eens die kant op kunnen. Die maken toch al 100+ db vanaf de fabriek met normale uitlaat?
 
Kan kloppen dat je dat zag want ik postte dat om 9:08 :+

Geloof dat Harleys dus niet eens die kant op kunnen. Die maken toch al 100+ db vanaf de fabriek met normale uitlaat?

Ow 😁
Ik ben hier nog maar zo weinig, had niet teruggelezen...
Kwam even online omdat er hier op MF op reisverslag was gepost dat ik even wilde lezen.
 
Hoewel, ik heb vandaag even een stukje uitgewaaid met het vriendinnetje. En daarna weer terug van Enkhuizen richting Durgerdam al was het een beetje hindernisrijden met alle fietsers die drie breed rijden. Zelfs al je toetert schuiven ze iets in elkaar maar het blijft drie breed... :?

Uitwaaien.jpg
 
Bootje gevaren, ook druk, maar prima te doen en niet binnen 5m van onbekenden gekomen 🤪
 
Dan heb je elkaar ongeveer aangevaren moet je zo dicht in de buurt komen. :')

Wel een van de dingen die eigenlijk wel goed te doen is, motorrijden of varen. Paar pakjes fris en wat broodjes in de tas en gaan....:)
 
🤨 in de boot kan een biertje ook wel.

Maar klopt, op het ruime sop kom je al helemaal niet in de buurt van anderen.
Een smaller vaartje iets closer, maar dan nog zitten er meters tussen :)

Kleine meid dit weekend voor het eerst sinds maanden weer opgehaald, dus prima weekend :)
 
Ze is haast 15, dus snapt het prima :)
Woont tegenwoordig in Drenthe en gelukkig is het daar niet echt doorgedrongen.
Voor mij iig de eerste stapjes naar weer wat normaler leven.
De kans dat je nu nog een zieke treft is toch aardig kleiner.
 
Niet eens overwogen om vandaag in de boot te stappen. Eergisteren werden we meermaals bijna in tweeën gevaren omdat we een paar meiden in nood met hun zeilbootje wilden helpen. Die lagen superkut midden in de drukste doorvaart. Heel bijzonder dat dan niemand even ingrijpt, laat staan uitwijkt. Ik ga doordeweeks wel. :W
 
Niet eens overwogen om vandaag in de boot te stappen. Eergisteren werden we meermaals bijna in tweeën gevaren omdat we een paar meiden in nood met hun zeilbootje wilden helpen. Die lagen superkut midden in de drukste doorvaart. Heel bijzonder dat dan niemand even ingrijpt, laat staan uitwijkt. Ik ga doordeweeks wel. :W
Vreemd, nooit last van :N

Vanmiddag ook nog ff gegaan tot vanavond. Druk, maar prima te doen en de sfeer is prima.
 
Sinds zaterdag niet meer motorloos nu snel nederlands kenteken erop krijgen dan kan ik ook weer rijden. En gisteren zijkoffers en andere topkoffer gekocht.
 

Bijlagen

  • ktm1090adv.jpg
    ktm1090adv.jpg
    493,5 KB · Weergaven: 5
Morgenavond MF dijkenritje :?

18 uur start mijn winkel en evt later aanhaakpuntje maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan