MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
137540027_3640505759359240_5572067634969070234_o.jpg


laia sanz
137540027_3640505759359240_5572067634969070234_o.jpg
 
Leuke persoon is ze. Volg haar al een tijdje. De energie spat er vanaf.

Hopelijk dit jaar wat meer kilometers.
Eerst maar even wachten tot de grenzen open gaan. Zal nog wel even duren.

Dit is het eerste jaar dat ik gewoon geen agenda heb gekocht (kan er toch niets inzetten dus mis het nog niet).
 
Hopelijk dit jaar wat meer kilometers.
Eerst maar even wachten tot de grenzen open gaan. Zal nog wel even duren.

Dit is het eerste jaar dat ik gewoon geen agenda heb gekocht (kan er toch niets inzetten dus mis het nog niet).
Wij hebben het plan gevat om op 4 t/m 6 juni met een gezelschap naar het Sauerland te gaan en aansluitend door te rijden naar de Dolomieten. Fingers crossed, geen idee of het gaat lukken met de plannen.
 
Hopelijk dit jaar wat meer kilometers.
Eerst maar even wachten tot de grenzen open gaan. Zal nog wel even duren.
Er zijn momenteel geen grenzen dicht toch?


80% van NL vindt dat de lockdown langer moet...
Hebben ze vast niet aan horeca en winkeliers gevraagd :?
 
Wij hebben het plan gevat om op 4 t/m 6 juni met een gezelschap naar het Sauerland te gaan en aansluitend door te rijden naar de Dolomieten. Fingers crossed, geen idee of het gaat lukken met de plannen.
Moet gaan lukken lijkt me.
Je moet gewoon plannen, maar wel flexibel.
 
Die lockdown gaat langer duren. 25 januari kids weer naar school en 2 weken later komt de piek weer.
 
Met de UK mutatie is alles mogelijk als ik het zo in Londen zie gebeuren :/

Vandaag weer heel druk geweest, maar het voelt vrij nutteloos met de deur dicht -O-
 
Gaan jullie nou maar allemaal een prikkie halen, dan kan ik weer uit eten, op vakantie en gewoon naar de Gamma. :Y
 
En een schop voor je donder als je hoest, niest, een scheet laat of waterige ogen hebt :P
 
Voor 0,5 seconden mag dat 1 meter zijn!
Zij Rutte zelf!





Ik red dat....
 
Weet ik niet zeker, maar da's dan weer één van die vrijheden die ik mezelf toe-eigen :9
Zwaar kudt dat de zooi tot 9 feb iig nog op slot moet :/
Snap het wel, maar voelt nutteloos en deprimerend -O-
 
Blijft beetje half werk, detail handel dicht en scholen dicht in de hoop dat ouders thuis blijven. Ondertussen is het nog druk buiten.

Waarom geen echte lockdown van 1 of 2 weken. Iedereen even hamsteren en dan (vrijwel) alles dicht. Alleen echt noodzakelijke dingen open houden zoals apotheken.
 
Blijft beetje half werk, detail handel dicht en scholen dicht in de hoop dat ouders thuis blijven. Ondertussen is het nog druk buiten.

Waarom geen echte lockdown van 1 of 2 weken. Iedereen even hamsteren en dan (vrijwel) alles dicht. Alleen echt noodzakelijke dingen open houden zoals apotheken.
Gelukkig mogen amateur en top sporters wel in zaaltjes lekker sporten, want euhm...ja super sneu als n overbetaalde voetballer thuis stil moet zitten en gebruik maken van zn thuis gym enzo...gewoon nee.
 
Sport binnen is inderdaad niet toegestaan. Ik sport met mijn vriendin af en toe thuis (in hun sporthonk).
Sinds half maart zit ik thuis... maar ik moet mijn waffel houden. Ik heb werk en een huis.
Dus heel beroerd is het niet.
Toch moet ik wel toegeven dat ik zo langzamerhand tamelijk depressief aan het worden ben.
De dagen lopen allemaal in elkaar over... het is vlees nog vis.

Mijn schoonzus werkt als fysio in het ziekenhuis in Groningen.
Die mag dagelijks op de IC Corona afdeling mensen omdraaien.
Die ziet echt teveel.

En die Engelse variant... zouden we nog net een nekslag krijgen voordat die hele vaccinatierotzooi flink op stoom is?
 
Kan me er wel wat bij voorstellen. Als ik een weekend thuis binnen zit met slecht weer, ben ik blij dat het weer dinsdag is.
Maar dit hele gedoe maakt inderdaad mensen depri en de laatste weken voel ik dat ook echt wel.

Toch maar niet te hard klagen, want er zijn velen die het slechter hebben momenteel :/
De Engelse variant zal inderdaad nog wel even roet in het eten gooien :X
 
Probeer ik inderdaad niet te doen.
In maart een andere motor ophalen.
Dat is iets dat nog in het vat zit.

En morgenavond een virtuele borrel met een paar meiden.

Er worden overigens best leuke dingen verzonnen. Zoals die eetboxen van restaurants.
Mogen ze er wat mij betreft inhouden. Super relaxed is dat. Wil ik wel een keer vaker doen.
En heb daar ook best geld voor over.
 
Tja Corona..... moek er van zeggen?? Verjaardagen vernaggeld, sociale omgang nihil... ondernemers die knetterhard werken voor niets in de horeca en entertainment branche... familie die niet of nauwelijks weten wat hen overkomt als het toeslaat. Om over overleden familieleden en uitvaarten maar niet te hebben... 😔
Dan Den Haag?? Ehm....... ik zou niet in hun schoenen willen staan..
lockdown? Fijn joh.. iedereen aan het klussen met 20 man in de rij bij de gamma om spullen te halen... tegelijk boodschappen doen... ondernemers politie spelen om een mondkapje, want wij krijgen boetes tot 4000 als iemand het niet doet... pfffffff ...... ow en dan nog de ondernemers die geen webshop hebben, maar wel personeel... vergoeding voor loon? Lachertje hoor... ik moet stoppen... haha is het al zomer en is iedereen al ingeënt??? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan