MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
@CorvetteFreak .. Atlas mag nog wel sporten. Hij is 10 en zit op Survival.
Beetje rellen buiten in het bos en hij komt met de modder achter de oren weer thuis.
Gelukkig dat dat wel voor hem doorgaat. Hij heeft al een mega bak energie in huis.

Het heeft lekker gevroren hier.. de plassen op het weiland zitten vol ijs.
De autoruit zit dichtgevroren. Voordeel van thuiswerken. Ik hoef niet te krabben. :+
 
@CorvetteFreak .. Atlas mag nog wel sporten. Hij is 10 en zit op Survival.
Beetje rellen buiten in het bos en hij komt met de modder achter de oren weer thuis.
Gelukkig dat dat wel voor hem doorgaat. Hij heeft al een mega bak energie in huis.

Het heeft lekker gevroren hier.. de plassen op het weiland zitten vol ijs.
De autoruit zit dichtgevroren. Voordeel van thuiswerken. Ik hoef niet te krabben. :+
Fijn dat je niet hoeft te krabben vanmorgen.
En ook zeker fijn dat Atlas lekker zijn energie buiten kwijt kan! Maar ik merk dat veel kinderen in de klas van mijn vriendin angstvallig binnen word gehouden, want corona. Het mag mijns inziens wel meer gepromoot worden.

Al is het allemaal n bizar gekke situatie en heb ik, in mijn geval, nog enorm veel mazzel.
 
Ik ook niet :P
Vanavond al geen afspraken gemaakt omdat het voorspeld werd.
Weekend :Y
 
Laatst kopje thee/koffie gedronken met enkele mensen en op het labeltje van de Pickwick theezakjes staan tegenwoordig vragen. Bijvoorbeeld om een gesprek te houden over een onderwerp waar je zelf nooit aan gedacht zou hebben. Of als je niet weet waarover te praten ;)

Iig, iemand vond dat wel een leuk idee en één van de vragen was: Wat is je favoriete spel? Ik antwoordde: Voorspel!
Het bleef even stil, maar gelukkig hadden ze genoeg humor (alleen mannen!).
 
Waarschijnlijk hebben de GGD'en vandaag 6.000 vaccinaties gegeven. Onofficieel totaal: 61.000

de nauurlijke manier gaat net zo snel @#$%

voorspel? Wat is dat?
 
Nu tijd voor n pilsie dan :) of fles melk :9

Morgen weer aan het werk, nutteloos gevoel bij, maar blijf maar doorgaan :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan