MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik heb nog bezorgafspraken staan voor avonden. Benieuwd of dat mag, maar geloof het niet :?
 
Ik heb nog bezorgafspraken staan voor avonden. Benieuwd of dat mag, maar geloof het niet :?
ja, dat mag nog, want er is nog geen kamer meerderheid en die hebben ze ervoor nodig. Ik zou volgende week lekker overdag gaan rijden.
 
Heb m'n tijd hier overdags ook wel nodig :X

Ga wel 's een uurtje eerder weg, maar kan ook niet altijd.
Snap dat ze het doen, maar wel weer een dikke beperking en één die ook lang gaat duren.
 
Heb m'n tijd hier overdags ook wel nodig :X

Ga wel 's een uurtje eerder weg, maar kan ook niet altijd.
Snap dat ze het doen, maar wel weer een dikke beperking en één die ook lang gaat duren.
gewoon om 20.30 naar bed en om 4.30 uur opstaan. Nergens last van! O, wat haat ik wintertijd 8)7
 
De hond lenen ?

Of alleen een hondenriem meenemen en doen alsof je de hond zoekt.

Of maar thuis blijven omdat er toch niks te doen is..
 
Behalve werk kun je toch niets doen nee.
Werk is uiteraard niet essentieel, dus het hangt er een beetje vanaf hoe ze dat gaan benoemen.
Anders wordt het gewoon erg goed plannen, maar hoe interessant is 1 persoon in een busje :?
 
Gewoon een papiertje meenemen, dan is er niks aan de hand.

1611172303870.png
 
:P straks maar 's zien waar ze mee komen en hoe ermee om te gaan :)
 
:+ je kunt niet vroeg genoeg met je voorbereiding beginnen!
 

BOA's mogen die avondklok misschien niet eens handhaven.
Ik sprak net een agent. De roosters zjijn al aangepast aan avondklok en vwb handhaving, rechercheurs etc moeten hun politie pak afstoffen en de straat op. Ook zijn er al scenarios voor vaste controle punten (roadblock?)
 
Naar mijn idee moeten ze inzetten op de mensen die nog feestjes geven en de jeugd die in groepjes op straat hangt.
Dat er meer nodig is, is wel helder, maar overdrijven schiet niemand iets mee op :N
 
Zie hier in het centrum vaak genoeg groepen. Niet altijd BOA's maar die kunnen ook niet overal tegelijk zijn natuurlijk.

Hoorde ook nog dat er kappers zijn die mensen nu thuis knippen. Dat helpt natuurlijk ook niet |(
 
Roosters op mijn werkplek zijn ook omgegooid .meer avonden en nachten wordt er gewerkt...
Ik ben zelf deze week vry maar zag het op app voorbij komen.
Coronabeleid handhaven gebeurt in principe door boa"s, maar de rol van politie die tot nu toe voornamelijk was beperkt tot excessen, wordt wel groter denk ik...
Toch denk ik dat dit handhaven mee zal vallen...capaciteit is zooo beperkt...
 
Boa's zijn niet bevoegd om de avondklok te handhaven en werken in principe tot 21.00uur, als zal dat per gemeente kunnen verschillen. UItzonderingen zijn er ook en bezorgen van noodzakelijke goederen mag ook na het ingaan van de avond klok. Of het bezorgen van meubilair daar ook onder valt, betwijfel ik, maar eea zal wel duidelijk worden als de kogel door de kerk is. Als het toegestaan wordt, kun je als werkgever jezelf een verklaring geven, maar dan nog moet je wel op straat aan het doen zijn waarvoor de verklaring is afgegeven, zoals pakketjes bezorgen.

Voor meer info zie: Veelgestelde vragen en antwoorden over het voorstel voor de avondklok
 
Terug
Bovenaan Onderaan