MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik ga proberen het te voorkomen, lukt dat niet zal ik vooraf mijn route op papier zetten.
Spullen die binnenkomen moeten er toch ook weer uit. Dit gaat na 9 feb echt niet weg...
Vallen ze de groepen waar Spook het over heeft maar lastig en niet mij :N
 
bestelbus met 1 persoon erin zal geen probleem zijn

Golfjes en audi's etc wel
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Weer 2 dagen op rij meer besmettingen. Gaat lekker zo :/
 
Stel dat we op die manier belazerd worden..... en dat komt uit? Dan zijn ze voorgoed klaar in de politiek.
Kan het me dus niet voorstellen :N
 
Stel dat we op die manier belazerd worden..... en dat komt uit? Dan zijn ze voorgoed klaar in de politiek.
Kan het me dus niet voorstellen :N

Na al dat gekut en gelieg van Rutte zit hij er nog steeds dus zou mijn adem niet inhouden als ik jou was. Ik zie het niet gebeuren. Als ze al uit de politiek gaan krijgen ze ergens anders wel een dikke baan.
 
Nee jongens, kom op!
Als blijkt dat ze met de besmettingscijfers kloten?

Ik geloof dat ook echt niet. Kijk naar de hele wereld. Overal ellende :/
DE reden waarom ik mee doe. Liever aan de oplossing bijdragen dan aan het probleem.
Al zie ik Corona meer als IQ-test.... wat is de wereld dom :X
 
Na al dat gekut en gelieg van Rutte zit hij er nog steeds dus zou mijn adem niet inhouden als ik jou was. Ik zie het niet gebeuren. Als ze al uit de politiek gaan krijgen ze ergens anders wel een dikke baan.
De politiek ga je niet in voor het geld. Die man zit er niet voor de poen.
Je begrijpt denk ik zelf wel dat het hij buiten de politiek een tienvoud had kunnen verdienen.

En ik denk eerlijk gezegd dat je het gekut en gelieg afwrijft op 1 persoon. Je zou net een tandje dieper moeten kijken.
Neemt niet weg dat er een hele hoop valt te verbeteren. Met name op het punt van ambtenarij en klakkeloos regels volgen.

Handhaving... ik denk dat het reuze meevalt. Het gaat er niet om, om een individu op zijn nummer te zetten.
Het gaat erom dat het collectief de juiste kant meeveert. Ik denk eerlijk gezegd dat X zijn bestellingen gewoon rond kan brengen.
De avondklok is er juist voor jongeren gekomen die de besmettingen redelijk eenvoudig overbrengen. Ze worden zelf meestal niet hard door de besmetting getroffen echter het strooit wel lekker rond en treft dan degenen die er wel last van kunnen krijgen.
 
Schuld/verantwoordelijkheid voor hebben betekent nog niet dat je weet had van wat er mis ging.
Als er nu orders zijn de getallen hoog te houden en dát komt uit?

Ik weiger te geloven dat onze overheid én alle andere overheden zo te werk gaan.
Dit is wat het is tot er genoeg gevaccineerd is. Kom maar op *D
Tot die tijd zo goed mogelijk aan de maatregelen houden.

Dat het maar een mooi voorjaar mag worden :]
 
Laatst bewerkt:
Moet voor de gein eens kijken naar cijfers hoeveel mensen er in Nederland een vaccinatie hebben gekregen en de rest van de landen in de EU. Kans dat de tranen in je ogen springen.
 
 
en pak voor de grap UK erbij
0907995834_1jan21.jpg
 
of Israel.....met 35 gevaccineerde personen per 100 zou je verwachten dat het aantal besmetting heel rap daalt :?
israel.jpg
 
Misschien ligt dat aan het aantal vaccinaties wat mensen hebben gehad. Kan nog steeds COVID krijgen na eerste vaccinatie.
 
of Israel.....met 35 gevaccineerde personen per 100 zou je verwachten dat het aantal besmetting heel rap daalt :?
Bekijk bijlage 1587514
niet als: 1 vaccinatie en er moeten er 2 per persoon
als er verder veel meer vrijheid wordt gegeven
als het vaccin niet werkt tegen andere variaties
als de rij bij de vaccinaties de besmettingsbron is
etc
 
We gaan het zien Zot.

Stel 80% effectief, dus van de 10 mensen die in aanraking komen met een besmet persoon, raken er mogelijk toch 2 besmet. Als we de kans vergroten op meerdere contacten (open samenleving / geen maatregelen) zie ik geen einde komen aan de besmettingen. Daarbovenop komen nog de mensen die zich niet laten vaccineren, en de variaties / mutaties waarbij het vaccin mogelijk een lagere of geen effectiviteit heeft.
 
Israel heeft mee Pfizer vaccins gekregen in ruil voor data.

Ik hoorde dat het Janssen vaccin, waar we veeeeel (11,3miljoen)van krijgen, 100% effectief is met maar 1 prikkie.
Doe mij die dan maar *O*
 

Dat is een van de vaccins voor mensen tussen de 18-60 jaar zonder medische indicatie..


 
Terug
Bovenaan Onderaan