MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Nou.. ME heeft net met de politie paar 100 man van de Groest en het Markt terrein gejaagd. Rijden nu hier rond. Hoor de hele tijd de megafoon met boodschap dat mensen weg moeten of worden opgepakt.
 
Nou.. ME heeft net met de politie paar 100 man van de Groest en het Markt terrein gejaagd. Rijden nu hier rond. Hoor de hele tijd de megafoon met boodschap dat mensen weg moeten of worden opgepakt.
Ze moeten gewoon opgepakt @#$%
 
:^ niks waarschuwen, maar de tering slaan en opbergen graag.
 
Zit al de hele avond in de winkel mee te kijken door camera, maar het is in de straat niet druk geweest en alles lijkt goed onder controle, geen grote ravage :)
 
:Y Politie goed gedaan gisteren, gelukkig maar want ik heb +- 40 m² glas hier aan de straatkant :')
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Daar zit je ook niet op te wachten totdat dat er uit ligt.
Hier is het gewoon ... rustig... zoals altijd eigenlijk.
Als we hier wat hebben heeft het meestal met boeren te maken.
 
Ze hebben vandaag de eersten bestraft, hopen dat het afschrikt.
Lijkt vanavond iig mee te vallen en dat zou lekker zijn.

Het lijkt toch steeds normaler te worden om agenten en andere hulpverleners aan te vallen :/
 
Ik ken voorbeelden dichterbij, maar da's niet chique :P

Van dood vogeltje naar een erg leuke verschijning

carrie-ten-napel.jpg
 
Fijn... morgen weer rellen in Hilversum hoorde ik vanmiddag :(
Vroeg er één in een buurtapp of we de straat op zouden gaan om ellende te voorkomen.
Ik reageerde: als we maar met veel zijn, ik ben erbij.
Nou... ben ik helaas de enige die gereageerd heeft....
 
Fijn... morgen weer rellen in Hilversum hoorde ik vanmiddag :(
Vroeg er één in een buurtapp of we de straat op zouden gaan om ellende te voorkomen.
Ik reageerde: als we maar met veel zijn, ik ben erbij.
Nou... ben ik helaas de enige die gereageerd heeft....
je weet het he, zot doet 8)7 op die varkens
 
Zal morgen uitzoeken hoeveel er komen. Met minder dan 25 man ga je niets uitrichten.
Op de plekken waar de voetbalsupporters waren is niets gebeurd, dus zin heeft het wel.

Zit je enkel nog met de avondklok en de kans op een boete...
 
Zal morgen uitzoeken hoeveel er komen. Met minder dan 25 man ga je niets uitrichten.
Op de plekken waar de voetbalsupporters waren is niets gebeurd, dus zin heeft het wel.

Zit je enkel nog met de avondklok en de kans op een boete...
ik heb een werkgevers verklaring en de varkens krijgen geen boete, maar de beschermers wel?
fuckyou.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan