MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
:Z Luie zondag met MotoGP en F1 :) niets mis mee

Vanmorgen vroeg m'n bus naar de dealer en een elektrische Skoda mee terug, leuke leen-auto :Y trekt echter niet op als een Tesla :/ :N
 
Dat is even slikken.... je had er een prachtig ding van gemaakt.
Echt petje af...
En..... al een boot op het oog?
(naast de XT die je van schrik hebt aangeschaft).
Ik heb al een boot gekocht *O*

1620107905949.png


Voorbeeld foto
 
Nice, welke haven ga je liggen ? Je zal vast niet op het Apeldoors kanaal gaan dobberen.
Dat net zoiets als met de Titanic gaan cruisen op het IJsselmeer. Doel is om de boot in Harderwijk of Horst neer te leggen en dan op het Wolderwijd een beetje wedstrijdjes te gaan knoeien.
 
Ik heb net een r1200rt gekocht :o

Zaterdag ophalen en genieten :9

Ja die licht blauwe uit 2011 van m'n vorige post*O* Net voor de 2de keer op gereden en de knoop doorgehakt.
 
Zo he, mag ik ff mijn ogen uit mijn kop schamen dat ik nog niet eerder in dit topic terecht ben gekomen....
Afijn... Als jullie het me kunnen vergeten, een monster M620 i.e. Capirex en ik ben geboren en getogen in Blaricum en nu vanwege geldgebre... Eeuhm verstand 😉 woonachtig in Huizen!
Welkom vanuit Blaricum :+

Ik heb mijn 2-klepper tractor zojuist verkocht......... met een lach en een traan. :')
:$ de ouwe GS of nieuwere

Gefeliciteerd met zeilbootje :t

@Dark_Falcon Gefeliciteerd met RT
 
Dat net zoiets als met de Titanic gaan cruisen op het IJsselmeer. Doel is om de boot in Harderwijk of Horst neer te leggen en dan op het Wolderwijd een beetje wedstrijdjes te gaan knoeien.
Leuk, doe maar Horst, kan je bij ons aan de overkant een drankje komen doen.
(in de niet zo gezellige aanloophaven van Zeewolde :N)
 
Leuk, doe maar Horst, kan je bij ons aan de overkant een drankje komen doen.
(in de niet zo gezellige aanloophaven van Zeewolde :N)
Hij komt in de Bolhaven te liggen. Alle havens liggen vol, behalve Zeewolde, da's ook een bijzonder teken.

Ik kan jullie dus meenemen voor een bakkie in Hirst of Harderwijk. :+
 
Ik zal altijd twijfels blijven houden bij je adres geven op internet, ik weet nu dat er op D* N**rd 40 in Bl*r*cum een V-str*m te halen is.

Nu is een V-strom zo dodelijk saai dat je leven wel echt kut moet zijn als je die wil jatten, maar gewoon iets om in het achterhoofd te houden.


Kwam Elsie nog tegen vanavond, d'r hond heeft normaal een tuigje, dit keer niet, superleuk beest. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan