MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
De snackbar in Altenahr?

Ken ik niet. Wel een danssalon voor bejaarden. Ik gok dat die ook weggespoeld is.
 
Nou niet net doen of dat groot genoeg is voor 2....
 
Inderdaad een dikke puinhoop die nog wel een tijd te zien blijft.
Er zijn nog een flink aantal wegafsluitingen.
De 1, de 61 en alle afsluitingen in het Ahrtal maken het tot een knutselverhaal.

Uit de verhalen van mensen blijkt ook dat het water echt van alle kanten kwam.
Van de beek, van de berg. Rondom gewoon. In vijf minuten stonden beneden verdiepingen totaal blank.
Beangstigend moet dat zijn geweest. Het centrum ben ik (expres) niet geweest.
Maar ik was toch stevig onder de indruk van treinrails die golfden. Wat een kracht moet daar zijn geweest om staal in die vorm te krijgen.
 
Donderdag met de GSR bende naar Meisburg, ben benieuwd wat we nog tegen gaan komen aan ellende van het water.
 
Donderdag met de GSR bende naar Meisburg, ben benieuwd wat we nog tegen gaan komen aan ellende van het water.
Je moet alleen op de heen en terugweg een beetje bij het Ahrtal wegblijven, dan heb je nergens last van. Op Google maps kan je zien waar de wegafsluitingen zijn.
 
MT01 😎
Heeft altijd op het lijstje gestaan maar zal er nooit komen vrees ik 😉
Ik kon hem nog niet uit mijn hoofd zetten, dus nog een proefritje gedaan op een andere. Die ging wel echt lekker, maar daar stond de kleur me niet van aan. Proefritje nummer 3 was raak, komen nog nieuwe bandjes op en dan kan ik hem ophalen 8-)
MT-01.jpeg


(Paarse krokodil is binnenkort te vinden op Marktplaats ;))
 
Ik kon hem nog niet uit mijn hoofd zetten, dus nog een proefritje gedaan op een andere. Die ging wel echt lekker, maar daar stond de kleur me niet van aan. Proefritje nummer 3 was raak, komen nog nieuwe bandjes op en dan kan ik hem ophalen 8-)
Bekijk bijlage 1679616

(Paarse krokodil is binnenkort te vinden op Marktplaats ;))
Ik kon hem nog niet uit mijn hoofd zetten, dus nog een proefritje gedaan op een andere. Die ging wel echt lekker, maar daar stond de kleur me niet van aan. Proefritje nummer 3 was raak, komen nog nieuwe bandjes op en dan kan ik hem ophalen 8-)
Bekijk bijlage 1679616

(Paarse krokodil is binnenkort te vinden op Marktplaats ;))
Jaaaaaaa!!!! Nice one 😎
Blijft een gaaf ding. Geniet er van 😃
 
Dus ruim een ton per blok? 8-)

1000DS blokken gaan ongeveer 160.000 mee. Dan is er zoveel tegelijk versleten dat je er beter een ruilblok ik kunt zetten.
Ruilblok had ongeveer 25.000 gelopen, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Dus die zou nu 95.000 hebben gelopen.
 
Ik kon hem nog niet uit mijn hoofd zetten, dus nog een proefritje gedaan op een andere. Die ging wel echt lekker, maar daar stond de kleur me niet van aan. Proefritje nummer 3 was raak, komen nog nieuwe bandjes op en dan kan ik hem ophalen 8-)
Bekijk bijlage 1679616

(Paarse krokodil is binnenkort te vinden op Marktplaats ;))
Mooie fiets Jan, zal compleet anders aanvoelen dan de duc denk 😁☺️
 
Zo. Ben weer een beetje bijgelezen. Hoop leuke, minder-leuke en niet-leuke dingen gebeurd.

Hey Gilles, jij ook weer hier! Ik dacht dat jij niet meer op motorrijden zat! 😁

Hahahaha jawel hoor! Doe het nog steeds! :Y
Al heb ik afgelopen jaar misschien maar 2% van m’n kilometers met de motor afgelegd.. :/

Wanneer gaan we dan weer voor een rondje? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan