MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Gisteren nog gereden. Alles schoon gemaakt, in de was, forte 2 erin...komende tijd is het even over denk ik...mss tussendoor nog eens een droge dag...
 
Onlangs nog met 2 graden in de morgen in de Eifel gereden. Was echt prachtig met een zonnetje, dampend gras en spannend licht door de bossen. Alleen bij pekel haak ik af.
 
Maandag nog ff gereden omdat de auto bij de garage was, verder is het motor seizoen voor mij aardig voorbij nu.
 
Ik wacht nog even af of global warming een beetje wil doorzetten deze winter. De brommert staat startklaar op me te wachten. :Y
 
Onlangs nog met 2 graden in de morgen in de Eifel gereden. Was echt prachtig met een zonnetje, dampend gras en spannend licht door de bossen. Alleen bij pekel haak ik af.
Klink best prima. Waar zat je?


Pekel.... das een grens, maar ik merk dat ik steeds minder rijd. Volgend jaar weer meer hoop ik.
 
Wij zijn de laatste keer 300 mtr verderop geweest, bij Red House on the Hill. Was erg gezellig daar, mooie schone kamer en alleen motorvolk. Wij kwamen hier een beetje per ongeluk terecht, maar gaan zeker nog een keer terug.
 
Volgende maand gaan we met de nieuwe RT rijden voor de baas. Ben benieuwd :]
Eigen brommert staat te trappelen in afwachting van het voorjaar ......duurtlang 🥴
 
Doe maar luxe!
Het blok is weer beter geworden. Naast het blok is het denk ik het bekende concept van Chesterfield bankstel en Velux dakraam. Ik denk dat het één van de beste motoren is om een dag lang mee op pad te zijn.
Heb je ook met de Tracer 7 gereden, of hebben jullie die niet?
 
Tracer 7 is ruk..bij mij klagen zij er allemaal over.
Dan liever de kleine gs...
Heeft voornamelijk te maken met het ABS, afmetingen en de zit...
Blokje wordt wel meer gewaardeerd
 
Tracer is ook beschikbaar en pak ik voor de fietspaden. Wendbaar en een hufterproof blokje. Voorrem is idd een dingetje en een onbedoelde stoppie is makkelijk gemaakt.....
 
Abs van de tracer 700 schijnt echt een dingetje te zijn...2 maanden geleden moest een colega een noodstop oefenen en ging over de kop.....dan volgt er onderzoek en blijkt het abs systeem toch een dingetje te zijn....
 
Wel een leuke motor lijkt me, maar Yamaha heeft dan toch nog wat op te lossen -O-

De eerste pekel alweer gezien vanavond :/
 
De pekel zal jou toch jeuken?!? Afgelopen jaar heb je alleen in het buitenland gereden, dus dat beetje pekel gaat jouw brommert nooit bereiken! *O*
 
Tracer 900 ook dat probleem? Lijkt de opvolger van de FZ1 te worden bij mij....
Ik heb een jaar of 2 geleden op een demo van het vorige model gereden. Die kon je idd op het voorwiel zetten met abs gewoon aan. Het nieuwste model heeft uitgebreidere electronica. Geen idee of die dat ook toe laat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan