MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Hé wat leuk…ik woon ook in t Gooi 👋🏼 (Blaricum)
Rij vaak allroad tourtjes en de makkelijke TET secties.
Allroad gasten uit de buurt? Leuk om eens samen te rijden!
 

Bijlagen

  • 2120B9FA-888F-4CDC-B1D2-B297B8C9AB6F.jpeg
    2120B9FA-888F-4CDC-B1D2-B297B8C9AB6F.jpeg
    675,9 KB · Weergaven: 20
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Welkom! Het topic hier is helaas niet meer zo actief doordat MF een paar jaar geleden de slag heeft verloren. Softroaders zitten hier op zich wel. Wellicht gooien zij hier een keer een ritje op?
 
Offroad ritjes lijken me mooi maar ik zit met dit ding... :+

231711434_4619722721449678_8067607173007676540_n.jpg



Maar genoeg met brommers die pretenderen enige offroad capabiliteit te hebben dus dat moet makkelijk goed komen, je moet het gewoon ruim van te voren aankondigen want voordat iedereen weer eens actief is hier... :+
 
Wat actualiteiten van mij dan
Vorige maand 1,5 week op motorvakantie geweest.
Via enkele dagen Sauerland naar Boppard aan de Rijn.
(Een dag samen met Detox en fast &Sweet... Daarna door naar Zwarte Woud.
Plan was vervolgens door te steken naar oostenrijk en Italie maar dat ging door omstandiheden helaas niet door..
In aug staat er weer een kleine week gepland ri Dtl
En september een weekend met wat collegas ook naar een bestemming van plm 400 km hier vandaan...
7-8 oktober naar de Intermot in Keulen.
Ik kan nog even vooruit
 
Deze ben ik nog zuinig op, is speciaal voor me. O-)

De KTM heb ik ook nog steeds, maar die staat al twee jaar weg te rotten in een hangaar op het werk, dus daar moet ik ook eens wat mee. :/
 
Hello peoples,

Zaterdag de 13e ga ik naar Dancevalley en de bedoeling is dat ik daarna richting Overijssel rij.
Maar ik zoek een goedkoop overnachtingsadresje ergens tussen grofweg Schiphol en Hilversum.

Iemand een tip?
 
Dan heb ik weinig input. Dancevalley is regio Ijmuiden toch? De winst van ergens tussen Schiphol en Hilversum crashen lijkt me dan nihil ten opzichte van het festivalterrein, laat staan of je dan nog moet willen rijden.
 
:Y weinig leven meer op MF

Ondertussen ook wel te warm om te rijden ook :X pak de KTM soms ff mee naar Hilversum, maar meer ook niet :P
 
Klopt inderdaad weinig reuring.
Volgend weekend weer een uitje met de motor op de planning en de laatste hand moet ik leggen aan de route voor de trip met Caroline.
Alleen nog een stuk maken van Carcassonne naar Die. Da's geen straf, da's cherrypicking. Daar ligt zo'n rits aan mooie stukken dat het eerder een uitdaging wordt om iets weg te laten.
 
Wij gaan binnenkort een week door Duitsland rijden....
Het is dit jaar een beetje een vreemd motorjaar...geen verre trips..volgend jaar maar weer
 
Hier een rondje gedaan met de auto.
Begonnen in Slovenie, dagje Zagreb, geslapen op een zeilboot in Venetie, de paleo van Pistoia meegemaakt, met de trein naar Florence, door Pompei geslenterd, de Amalfikust langsgereden (veel te druk maar wel mooi). Op Sicilie de Etna op geweest en met de boot terug naar Genua en naar huis. Best rondje, maar als je op tijd vertrekt blijft er na 500 km max nog veel tijd over om wat leuks te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan