MF 't GOOI deeltje 29. Massaal naar Zandvoort!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had ik al gemeld dat ik er vanwege drukte op kantoor echt niet bij kan zijn maandag? Echt heel jammer, lijkt me een super gezellige dag!


FF die megameeting pic van mij opsnorren in het vorige topic... Wie heb gemaakt heeft, en wie hem hier geplaatst heeft, hartelijk bedankt! :)

:W
 
[me="Jantah"]is ook weer present *D [/me]

full
 
En dan sta je zomaar in de OP van het Gooi topic :P













Eén dagje nog en dan weer weekend.
Weer een weekje dichterbij de vakantie *D
 
Thnx, X!

Kan het trouwens zijn dat ik JeGo tegenkwam in Huizen afgelopen donderdag? Volgens mij was hij samen met een brommert en riep hij gespot bij de verkeerslichten bij 3-in-1.
Zo ja? Bij deze :W
 
Net maar ff een setje leo's (MET Db-killers) besteld. Vast een beetje vooruit lopen op hopelijk 13 okt...

Zal eerdaags ook maar die rijplaten op de trailer schroeven, die liggen hier wortel te schieten.

Dan ben ik klaar voor CPZ!
 
Goedemorgen Gooiers :W

Ook weer present!

Weet iemand van jullie wat er gisterenavond (plm. 22u) aan de hand was op de A27 thv Hilversum?

Heeeeeel veel politie en ziekenwagens, maar geen enkele sirene/zwaailamp, en een file erachter.. B|
 
*O* ZO, eindelijk ingelogd! Wat een problemen ineens :N

ff in het nieuwe deeltje zwaaien hur :W ! Mogguh, straks werken en dan vanavond party .. :+
 
owja, X vet dat ik in de startpost sta :P Kan je een mooi fototje van m'n motorstek plukken :j ?



@jantah,
jaloers jaloers jaloers -O-

Stiekem ben ik jaloers op iedereen die motor rijdt dus dat scheelt _O-
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig is de OP weer in handen van de enige echte TS.
ik zwaai hier ook ff in :W.
Gister echt een topavond gehad. eerst bediend, wel fucking druk, maar daarna kwam Mick Harren :? voor nederlandse live muziek, t stond stampvol. ik gratis bier zuipen, en andere gast die ik eerder die avond had bediend kocht ook nog ladingen bier voor mij en daarna samen de stad in gegaan.
Musk in, uitsmijter zei eerst gelijk nee, maar toen ze de manager ofzo, ja zij mogen wel naar binnen *O*, mooie vrouwen daarbinnen :O.
Gordon was er ook, met zn vriendje.
nou toen rond 3 uur/half4 richting huis gegaan, helemaal kapot.
Net een uurtje wakker, zometeen lading huiswerk doen en dan moet ik vanavond weer werken...
en morgen wedstrijd.
 
hehe eindelijk doet ie het *O*
Dacht dat ik gebanned was ofzo :P

Heb geen zin om alles te qouten, voordat ie het weer niet doet, maar:
@TT: geeft niet, lach zelf ook graag bij leedvermaak })

En diegenen die ook naar hans van Wijk gaan 4 en 5 oktober...
Ik ga samen met Oz de 5de erheen *D
 
hehe eindelijk doet ie het *O*
Dacht dat ik gebanned was ofzo :P

Heb geen zin om alles te qouten, voordat ie het weer niet doet, maar:
@TT: geeft niet, lach zelf ook graag bij leedvermaak })

En diegenen die ook naar hans van Wijk gaan 4 en 5 oktober...
Ik ga samen met Oz de 5de erheen *D


De 5de ga ik wellicht ook die kant op, laat ik nog weten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan