MF 'T Gooi Deeltje 33.. Frisse start in 2009!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Damn.... moet niet gekker worden he!! (hij zit zeker alweer tijdje zonder 'apparaat' he?!?!?! _O-



















maare ontopic,vind die goud/gele ook steeds mooier worden eigenlijk :'), wilde aanvankelijk een grijze of rode, maare deze is idd ook erg mooi
 
Damn.... moet niet gekker worden he!! (hij zit zeker alweer tijdje zonder 'apparaat' he?!?!?! _O-

















maare ontopic,vind die goud/gele ook steeds mooier worden eigenlijk :'), wilde aanvankelijk een grijze of rode, maare deze is idd ook erg mooi



Jazeker! Maar heb wel zitte loeren hoor naar dikke apparaten!
Doe mij die maar
full
 
Laatst bewerkt:
Seau, lekker 3 uurtjes gewandeld in het bos met mijn hond.
Hij is nog even op het compleet bevroren Hilversumse Wasmeer geweest in de Lage Vuursche :)
 
Spannende dag Alex!! Ik hoop dat het door gaat, kan je tenminste weer met een fris gevoel naar voren kijken :)

pst.... neem de gele! :+

Ben je er al uit Rene? ;)
 
Ja de gele is t mooiste... gekke trouwens die nu een proefritje komen maken :D

Ik ben er uit... een zwarte R6-2008
....

helaas zie ik overal alleen blauwe staan.. en de rode daar praat ik niet over die zien er echt slecht uit...
 
Iemand schaatsen kopen? :/











:+ 2 maten te klein, dus was heeeeel snel klaar :P

:(
 
middag :W

@ Alex: kleine correctie ze bouwden vanaf 1902 al motorfietsen... Honda begon in 1948... dus die triumph gasten snappen er niks van volgens mij :+
maar ik zou een gele nemen = sehr schön!! of een zwarte met gouden bestickering/accenten = auch sehr schön!!
 
FLIP FLOP kleur!! IELllllllllllllllllll....

in mijn civic tijdperk was dat een rage... afschuwelijk :p en nee wil geen R1 en ja moet 2008 worden denk ik.. :D en ja moet zwart!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan