MF 't Gooi en aanhangsels 131 Hoe komen we de winter door?

Wanneer wil je naar de Eifel in 2013?

  • Weekend 13/14 april.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Weekend 20/21 april.

    Stemmen: 3 18,8%
  • Weekend 27/28 april.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Weekend 4/5 mei.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Weekend 11/12 mei.

    Stemmen: 2 12,5%
  • Weekend 18/19 mei (pinksteren)

    Stemmen: 11 68,8%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
ook weer gevonden :W

CF: leuk vooruitzicht :Y
SD: balen man, nog een reden waarom niet?

vanavond weer pret met de NS, 3 kwartier staan blauwbekken op 't perron en daarna als vee de wagon in, die zo vol was dat de machinist niet wilde rijden... ben er weer klaar mee, snel weer :]
 
:) present

SD, balen zeg -O- Heb je nog andere dingen lopen?

Jantah en het mysterie van de zwaaiende zwaaiers :+ _O-

Pret met NS. B| ik was blij dat ik de auto had gekozen ipv motor: sneeuw en ijzel onderweg :X
 
Verdomme nog steeds geen nieuws over de auto. Behalve dat ze niet echt interesse hebben in opkopen. Zo schiet het natuurlijk niet op.
Genoeg die "beweren" je (sloop)auto op willen komen halen en boter bij de vis doen .. maargoed, zeggen is 1 ..

Met 2 handen - doet 'ie 't gordijn dicht ...
Zal nog 's gedag zeggen ... B|
_O-

_O- :$
Ik werd zondag opgehaald en die zeggen ook dat ze voor het raam hebben staan zwaaien. Begin nu echt aan mezelf te twijfelen wat ik nou gezien heb :/
Winston stond ook voor de deur met een cheque van een ton maarja, je deed niet open .. :P

@CF: Succes!
@Spook: -O-
@SD: Bummer .. NEXT!
 
Laatst bewerkt:
goeie morgen,

Nu regen, niet leuk, maar ik hoef nergens heen.

koffie :9
 
Morning *D


SD... da's naar. Weet je waarom je niet wordt uitgenodigd?
Als je dat niet weet, bel er achteraan. Doen.
De info zou je mogelijk kunnen gebruiken in de toekomst...

Kan ook zijn dat er megaveel inzendingen waren en dat je gewoon degene was met weinig ervaring, maar dan weet je het in ieder geval. Kan ook zijn dat je bepaalde vaardigheden niet opgenomen hebt in je brief/cv waar ze juist naar zochten...

...wel knap vervelend dat je verder moet zoeken... de markt is niet echt plezierig.
 
Goedemorgen..

Pret met de NS.. de nieuwe dienstregeling zegt dat ik in 37 minuten van Hilversum in Zaandam kan zijn :')
_O- _O- _O-

Maar goed, gisteren met de motor was nog wel te doen, en 's avonds nog drie winterbikkels gezien, waarvan 1 in spijkerbroek :X

Maar: vanavond auto'tje ophalen *O*

Candy Dulfer *O*
Vroeger lid geweest van de fanclub, heb nog ergens een complete map liggen met allerlei knipsels. Door lid te zijn van de fanclub mocht je ook naar de fanclubdagen, zodoende kan ik zeggen dat ik samen met Candy saxofoon heb gespeeld *D (al kon ík er dan weer niets van)
Ook veel in Paradiso gezien, blijven echt waanzinnige concerten!
Saxofoon ligt inmiddels te verstoffen in de berging :/ Maak je niet echt vrienden mee met je buren zeg maar..

SD, balen zeg, van je sollicitatie, wellicht inderdaad nog achterna bellen, zoals AG zegt. Wellicht kunnen ze je nog ergens anders gebruiken, en een beetje pro-actieve houding staat ook wel netjes. Vriendin heeft op die manier een stageplek aangeboden gekregen (omgeschoold en geen werkervaring), en dat heeft weer geresulteerd in een fulltime contract.

Erik.. Spannend!! Zou een dream-come-true zijn!!! Ik duim voor je!!!
 
Laatst bewerkt:
iemand een koffie apparaat/ monster kopen?
hele boel staat blank hier @#$%
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan