MF Tour: Frietkotten Abdij Postel (België)

Het is in ieder geval een leuk parkje voor een dagje uit.

Ik stimuleer de locale economie door een beetje promo activiteiten ;-)
 
Echt wel, mits het een beetje weer is althans. De dag heb ik iig vrijgehouden.

Papegaaienpark klinkt leuk, maar ik heb al een horrorscenario in gedachte. Worden we eerst verrot gescholden door die beesten omdat we geen echte motorrijders zijn en terug bij de scooters zijn die ook nog eens ondergescheten. Lekker dan ;)
 
Zolang je een tros bananen meeneemt zijn ze dol op je omdat elke sneukees ze alleen maar nootjes voert uit die euroapparaten.

Ik ga er wel eens heen als ik me verveel en dan neem ik een tros bananen mee wat appels en soms 2-3 rauwe eieren of levende krekels uit de dierenzaak voor de stokstaartjes _O-

Zo leuk de krekels pakken ze zo uit je hand ok soms bijt er een per ongeluk in je vinger maar laten meteen los als ze denken getver die vent smaakt naar kip :+

Had ik maar geleerd voor dierenverzorger lol
 
Martin van de V, de parrot whisperer. Klinkt wel goed, zou best een succes kunnen worden!

Alleen dat "van de V" klinkt misschien iets te "Peter R de Vries"-achtig ;)
 
Meestal hebben die van de V's iets ergs gedaan ja lol

Maar die stokstaartjes zijn gewoon superlachen de 1e keer dacht ik k.t daar gaat je vinger maar het viel mee hahaha ik kan er nog mee wijzen.
 
Laatst bewerkt:
Misschien zijn ze wel een keer erg blij met een bekertje spa blauw.
Beesten zullen wel een droge smoel krijgen van al die zoute pinda's.
Staat in de kroeg niet voor niets een schaaltje met van die zout bommetjes.
EEN DORST DAT JE ER VAN KRIJGT !!
:P
 
Jaartje of 40 terug kwam ik met mijn pa wel eens bij een collega van hem op visite die vent liet zijn papegaai mee zuipen van de bokma.
Zie het nog zo voor me, Bokma ging dan op een klein theelepeltje en dan stond die papegaai al met zijn bek open om het naar binnen te werken... echt gebeurt!
 
})

271812645v0_480x480_Front_padToSquare-true_zps0zwygzps.jpeg
 
Vandaag alvast wat eelt gekweekt op t zitvlees; een mooie route door zuid/oost Brabant/België met nog twee leden van het DBS forum.

De heen en terugreis was 170 km.
De rit zelf was totaal 158 km, begonnen om 11:15 tot 16:15 inclusief een lekkere boerenomelet.
Op sommige stukken echt stevig doorgereden, maar hier en daar ook mooie bospaden.

Bij thuiskomst getankt met een verbruik van 1:29 :]

Als het 4 mei ook zo'n lekker weertje is..... :}
 
Als het 4 mei ook zo'n lekker weertje is..... :}

Dat is wel te hopen, helaas te vaak mee gemaakt dat het dan dagen mooi weer is en uiteindelijk op de dag dat je gaat rijden zo nodig in eens moet regenen.

Ik wacht dan ook met spanning op het weer

prettige zondag gewenst
 
Laatst bewerkt:
Als ut maar droog is want voor regen hebben ze auto's uitgevonden ;)

GPX file t.b.v. van Garmin is nu aan bericht 1 van pagina 1 toegevoegd.

Met vriendelijke groet,

Jan aka: WebEngine :)
 
Mijn idee, het moet wel (nagenoeg) droog blijven anders is de lol er gauw vanaf.

Afgelopen zondag reed ik met de motor door zo'n gigantische regenbui dat mn iPhone, die in mijn motorbroekzak zat, een verdrinkingsdood gestorven. Hoppaaaa.
 
ik doe mijn best om het ritje mee te gaan,maar heb afgelopen week een longonsteking opgelopen.
ben gesloopt ik heb zelfs de bmw vandaag niet opgehaald ga ik morgen doen.
 
Misschien dat ik ook mee rijd.
Nog ff goedkeuring van de chef krijgen. :P

Tis wel een beetje om voor mij, woon op een half uurtje (binnendoor) van die frietkotten verzameling af.
Misschien dat als ik mee rijd ergens in de buurt van Best wel sjaak afhaak.
 
@ Teun
meer als je best kan je niet doen, als het niet lukt dan helaas, beterschap gewenst en
we hebben jou tourtje ook nog in het verschiet.

@ Bommes
Meestal ben ik ook flink achteruit aan het spiegelen om de boel achter een beetje in de gaten te houden
Kijk maar hoe of wat , als je eerder afhaakt geef dat dan alleen wel even aan zodat
we even afscheid kunnen nemen, handen schudden en onze weg weer vervolgen.

Mvg. Jan
 
Is het een idee om WebEngine even je tel nr te sturen via PB?
Dan heeft Jan alle nummers van de deelnemers en als er iemand mist kan er simpel even gebeld worden.

Just saying :)
 
Avond here, naar het er nu uit ziet, zal ik de rit van zaterdag toch niet mee rijden.
DIt gaat gewoon niet lukken, ivm de toch weer opspelende rug.
Hoop dat het mooi weer is voor jullie. En iedereen alvast een veilige en mooie rit gewenst.
 
Avond here, naar het er nu uit ziet, zal ik de rit van zaterdag toch niet mee rijden.
DIt gaat gewoon niet lukken, ivm de toch weer opspelende rug.
Hoop dat het mooi weer is voor jullie. En iedereen alvast een veilige en mooie rit gewenst.
Tis toch zondag 4 mei..??
 
Terug
Bovenaan Onderaan