MF Tour: Frietkotten Abdij Postel (België)

Avond here, naar het er nu uit ziet, zal ik de rit van zaterdag toch niet mee rijden.
DIt gaat gewoon niet lukken, ivm de toch weer opspelende rug.
Hoop dat het mooi weer is voor jullie. En iedereen alvast een veilige en mooie rit gewenst.


Vervelende rug toch... heb nog wel zo'n Thais wondermiddeltje, dan weet je niet eens meer dat je een rug hebt :) Oops der zit alcohol 45% in dan mag je weer niet rijden.... nee alle gekheid op een stokje, zelf in het verleden 2 verschillende hernia operaties ondergaan waarvan eentje is mislukt en ik mee heb moeten leren leven dus weet wat rugklachten betekend... het beste ermee, en Oh ja toertje is op zondag Bluethunder88

Cheers Jan
 
Laatst bewerkt:
Avond Jan, dat ben ik met jouw eens, (alkol). Met verjaardagen dan is de pijn zo goed als verdwenen.
zou meer vrienden moeten hebben, haha,...
En jouw rug houd ook niet over, ook jammer genoeg niet, na de operaties, en i.d., je leert er wel
mee te leven, maar heeft ook (bij mij) zijn beperkingen. En dat is ontzettend vervelend en pijnlijk.
Hoop toch een keertje een ritje met de mf te kunnen rijden.
Veel plezier julli "zondag" , met die mooie rit.
Groeten Ad
 
@DT

Goed dat je het even mededeelt, ik verwacht op zich niet echt problemen, en zijn ze er wel,
dan zoom ik onder het rijden gewoon even uit op mijn kaart en rij er mits er zij straten zijn een paar straatjes omheen.
De enige weg afsluiting die er met het voorrijden was heel toevallig in Postel op de Reuselseweg, dat is uitgerekend de laatste straat voor je rechts af de Abdijlaan opslaat.
Maar ik ben toen met de wegwerkers gaan praten om te vragen wanneer ze dachten klaar te zijn.
Zij verzekerde mij dat ze ver voor 4 mei klaar zouden zijn ;)

Mvg. Jan
 
Laatst bewerkt:
Ik moet helaas afmelden. Er zijn dringende zaken tussen gekomen.
Veel plezier iedereen en hopelijk mooi weer.
Ik vind het heel spijtig en hoop dat er nog meer toerritjes zullen komen waar ik dan wel mee kan.

Grtn
John
 
Doen we er toch gewoon nog een keer eentje in midden Nederland, en dan wat later op de ochtend en met wat minder kilometers.

Jan groet John ;)
 
Laatst bewerkt:
Er is een BP benzinestation aan de andere kant van de snelweg/ AC restaurant.

Google Maps

full
 
Laatst bewerkt:
Klopt ja, ik heb er zelfs ooit wel eens getankt, vanaf parkeerplaats AC links af slaan dan het viaduct onder door en dan rotonde en een stukkie rechtdoor tuffen vervolgens aan de linker kant van de weg.
 
Laatst bewerkt:
Enig idee over de grootte en samenstelling van de groep?

Misschien rij ik de groep wel toegemoet? Beetje suf als ik me bij de verkeerde aansluit.
 
Hey hey hey pagina 1 bericht twee

het zullen uiteindelijk wel tussen de 6 en de 10 scooters zijn.

Denk dat ik voor op rij gele banaan met double xenon.

Kun je in Basecamp kijken of moet ik een stukkie omgekeerde route voor je op papier zetten?
 
Laatst bewerkt:
Zit ook schakel tussen, nutty b.v.
Het is ook niet per definitie een scooter tour, dat het zo is zal wel door de afdeling van M.F. komen.
Rij zelf ook scooter maar heb net zo lief een schakelbak.
Is het niks voor je om mee te gaan en vlak over de grens een vette bek te halen?

Mvg. Jan :)
 
Driekwart van die lijst zijn aanvliegroutes naar de mfmm. Behalve in Veenendaal denk ik niet dat er meer politie op de been is dan anders. Hoewel wij Hells Scooters natuurlijk wel indrukwekkend zijn. ;)
 
Af getankt en bandjes op spanning, vanavond even wat rommel in de buddybak.

Zouden de Mfers die onder voor behoud staan aangemeld vandaag nog even door willen geven
of ze daadwerkelijk wel/niet komen.

Bij voorbaat mijn dank.
 
Het wordt behoorlijk mooi weer, dus ik ben erbij op de Sportcity 300. Nulzesvijfdriezevenzesdriezevenvijfvier. Tot morgen!
 
Hoi Marco,

Goed plan! Ik meld me om 0815 bij de Mc / BP.

Trouwens , ik ben je nummer kwijt. Iphone heeft zn eerste zwemles niet overleefd :Z

Tot morgen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan