mf traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Willen -=Marien=-, 1000ceecee, 1100dude, aergrimm, alex62, Annanas, Arghoslent, artharpe, bartjuh112, BbimmerR, BennoR6, BiG_G, black-katana, blade 954, Boelie, Bowler, BPJ, BROS13, By-The-Way, Caliber Racing, cbrtweety, cbtje, CeeBeetje, ChopperJohan, CopperCAT, corsaro, Cotton, Daros, Dash, Deadmeat, DeKleef, Dickiedik, DueDesmo, Ejayt, evil kim, FabianR6, fast lady, Fighter-Harry, frisco, frosty_666, Furiousz, gaap, GerardSX-R 600, Giel0, Gman_NL, Gobert, Gratefuldead, Grolsch, Grovert_r, GSCORSE, Gsx-freak, Hardnoise, Harm R, harrievanderkruijs, Hogkat, hondaman88, honda_power, Hornix, Imhotep, Jamaro, jeroenVTR, Jochem - SOHC4, johangixxer, Kale Stenger, Kawa-Robert, KaWaReZ, kawasjezer, keen, lanenskii, lons cb-tje, m&o, M.to.the.Z, magca, MarcoMonstro, mark 900rr, MarK©, MaRRioBlade, Martijn_B, Materazzi, mick85, Motormuis82, motor_arie, mtel, Mutsje, N.delange, Neutje, Nick1966, NotSoEasyRider, nuts 1960, Omer(de), Prinsje, psychonikeo, P_P, Quattrocylindrica, Rene H., reuffneck, robvangulik, RoelHonda, rs.projects, Rudiyz400f, Rzor, Sabri, Salvias, Seven of Nine, sinned, sinned82, SjanMaruk, solex, Spartamet, Steppiesslijter, SuperKawa, Sven-2020, Swagman, Sxadana, Tag, Technipunt Racer, TerrasRacer, Tiez, Tikka NL, timmekecr125, TjokkePrii, TK290766, tomR6, Ton-up, tvl2000, UPP-Racing, Veilside, velocita, Vienus, Viking64, vriendje wheelie, welding2000, Whimpey, wietplant, Wilddam, Willow vs. Speer, x11 basman x11, Zagetta en zwijntjUHH even uitloggen aub....
 
Ik merk zowel een dip in onze statistieken van het aantal bezoekers als een dip de belasting van de servers. Meestal als er iets mis is gaat de belasting omhoog en de bezoekers omlaag.
Vreemd. :?
 
Ik merk zowel een dip in onze statistieken van het aantal bezoekers als een dip de belasting van de servers. Meestal als er iets mis is gaat de belasting omhoog en de bezoekers omlaag.
Vreemd. :?


Ik krijg ook steeds de melding "pagina kan niet worden weergegeven".
Niet bij de hoofdpagina, maar als je dieper gaat. Bijvoorbeeld een topic in.
Aantal bezoekers is laag vanwege de traagheid denk ik
 
Achteraf toch de reden nog te weten gekomen:

http://tweakers.net/plan/347 zei:
donderdag 22 november 2007 15:43 Ongeveer een half uur geleden zijn er wat trubbels geweest op de ams-ix, KPN kan hier blijkbaar (nog) niet helemaal mee overweg waardoor er wat rare problemen optreden naar verschillende sites, waaronder dus de onze, helaasch. Het probleem manifesteert zich in een goede traceroute naar ons toe, maar terug hebben de pakketten wat moeite met de route terug te vinden. We hopen uiteraard dat het probleem zich zo snel mogelijk oplost :)
Onze statistieken geven aan dat het ongeveer van 14:30 tot 16:30 geduurd heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan