MF tracktraining deel 2| 16 mei geslaagd, 15 aug coming up!

zou wel leuk zijn als je voor volgend jaar weer zoiets doet ukki :)



Goedemorgen allemaal,

Ik vind het erg leuk om te lezen dat er animo is voor een MF dag in 2011!
Ik vond het ook erg leuk om op touw te zetten.

Helaas hebben enkele privé omstandigheden (nee we zijn nog steeds happily married, vnl. met werk te maken :P) me doen besluiten dat ik geen MF tracktrainingdag 2011 zal regelen.

Het staat natuurlijk een andere MFer vrij om het op te zetten en wellicht als er in 2012 weer animo is zal ik het alsnog een vervolg geven.

Overigens zitten we al bijna in 2011 en volgens mij publiceert tracktraining in januari meestal hun nieuwe data, dus jullie kunnen natuurlijk ook gewoon datum afspreken en die dan uitroepen als MF dag en dan zorgen dat die dag weer binnen no time is volgeboekt met mf aanmeldingen ;)

Groetjes
ukki
 
Goedemorgen allemaal,

Ik vind het erg leuk om te lezen dat er animo is voor een MF dag in 2011!
Ik vond het ook erg leuk om op touw te zetten.

Helaas hebben enkele privé omstandigheden (nee we zijn nog steeds happily married, vnl. met werk te maken :P) me doen besluiten dat ik geen MF tracktrainingdag 2011 zal regelen.

Het staat natuurlijk een andere MFer vrij om het op te zetten en wellicht als er in 2012 weer animo is zal ik het alsnog een vervolg geven.

Overigens zitten we al bijna in 2011 en volgens mij publiceert tracktraining in januari meestal hun nieuwe data, dus jullie kunnen natuurlijk ook gewoon datum afspreken en die dan uitroepen als MF dag en dan zorgen dat die dag weer binnen no time is volgeboekt met mf aanmeldingen ;)

Groetjes
ukki

Da's toch eigenlijk gewoon een prima idee!! *D

Wil best eens een belletje doen naar TT om een MF-Datum te regelen maar verder organiseren zie ik persoonlijk niet zitten)~[/i]
 
Laatst bewerkt:
Wow dat is wel erg grote verhoging.

Je rijdt wel dan in een kleinere groep maar dat vind ik echt geen 40 euro waard. :N

Zijn nog genoeg andere circuit dagen. :]
 
Hmm, het is inderdaad een flink stukje duurder geworden, ze hebben wel een mf dag neergezet zie ik (26 juni) Naja, ik ga iig 1x level 2 doen en verder zie ik het nog wel even :)
 
Hoi ben ik ook weer,

nu met een zx6r :P zx10r is verkocht :P

ze gaan nu met VIER 4 mensen per marshall ipv 6 of zo, baanhuur e.d. blijft zelfde, dus gaat het bedrag omhoog.

Ik vind 129 nog steeds acceptabel vergeleken met 4x20 minuten racen op assen..........

EDIT, niets gelogen:
zie mijn post van 16 september 2010 :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan