MF tracktraining deel 2| 16 mei geslaagd, 15 aug coming up!

ik weet niet welke groep je reed maar die van ons duurde echt wel 20 min.

Dit was voor mij eerste kker en reed met geel level 1. En het waren allemaal korte sessies helaas, langste duurde 12 minuten ofzo. Maja, volgende keer beter.. Was wel super!!! Helemaal verslaafd geraakt!!!
 
Ze tellen de tijd aan het aantal rondjes, denken dan ''goh maar twee rondjes'' niet wetende: twee rondjes is dan idd wel 20minuten bij die mannen :Y _O- _O-

Het verschilt nogal per sessie.
Ik had een Sigma fietsteller mee draaien.
De ene sessie 27km de andere sessie 21km.
Lag er een beetje aan hoe vaak we de andere groepen konden inhalen :+
 
Dit was voor mij eerste kker en reed met geel level 1. En het waren allemaal korte sessies helaas, langste duurde 12 minuten ofzo. Maja, volgende keer beter.. Was wel super!!! Helemaal verslaafd geraakt!!!

welke groep reed je dan?
 
Dit was voor mij eerste kker en reed met geel level 1. En het waren allemaal korte sessies helaas, langste duurde 12 minuten ofzo. Maja, volgende keer beter.. Was wel super!!! Helemaal verslaafd geraakt!!!
Ben het wel eens hoor, de sessies leken niet lang duren, ze startten ook nogal eens iets later begreep ik, maar ala, volgende keer is alles beter!!


Wat ik zeg: registreren op het TT-forum en daar dit soort dingen neerleggen heeft wss meer effect dan dan dat we hier 'miepen' denk je niet??
 
Laatst bewerkt:
Het verschilt nogal per sessie.
Ik had een Sigma fietsteller mee draaien.
De ene sessie 27km de andere sessie 21km.
Lag er een beetje aan hoe vaak we de andere groepen konden inhalen :+
2,1 - 2,7kmh per minuut = 63 - 81Kmh ----> wat was dat voor toerrit joh :? _O- _O- :+
 
wij waren rood level 2 dus en groep 3 met 5 mensen naast Marchal maar hebben ieder achter marchal gereden dus min. 6 ronden gereden. per keer ,. is wel eens anders geweest als er veel van de baan gaan. als er iemand in je heat van de baan gaat wordt de heat stilgelegd. als je pech hebt gebeurt dat 5 x en dan rij je 5 x 10 min of zo , juist afgelopen zaterdag had ik gevoel de maximale tijd gebruikt te hebben,, goed tempo , dank je race kip, ieder minimaal een ronde , prachjtig weer.
als ik naar de foto's kijk waren er nu 40 vorige keer maar 12 of zo dus ..
 
Ben het wel eens hoor, vond de sessies zelf ook niet al te lang duren, startte ook nogal eens iets later had ik het idee, maar ala, volgende keer is alles beter!!


Wat ik zeg: registreren op het TT-forum en daar dit soort dingen neerleggen heeft wss meer effect dan dan dat we hier 'miepen' denk je niet??

heheh.. mij hoor je niet klagen ( t was het enige minpuntje).. Was superleuk om te doen en een leuke ervaring. Volgend jaar level 2.. Heb er zin in haha..
 
Vorige keer was toch een stukje leuker/beter dan deze keer is de veelgehoorde mening >> veiligheid heeft het mee te maken!! Deels vanwege een crash en daarmee verband houdende lopende tropische vogel over de baan naar zijn gevallen maatje (ook de reden waarom niemand meer toeschouweren mocht). Deels ziet men dat niet, bv die pilonrij bij opkomen rechte stuk.... (die pilon-chicane was flink ritme vernietigend, een á twee slaloms teveel zeg maar, maar het scheen te moeten)
 
Laatst bewerkt:
haha.. oke, Sjah, k weet niet beter, maar inderdaad die pilon stond daar inderdaad irritant.. reden 2 van die level 1 gasten bij mij in de groep nog net niet tegen aan.. bracht wel een paar gevaarlijke situaties met zich mee..
maar ach, heb me goed vermaakt en ga volgend jaar meerdere keren level 2 doen! Shit man, Tis echt verslavend!!!
 
hehehe.. welke ziekte?? Verslavinggg man.. K denk nu nergens meer aan!! K wil alleen maar het circuit op.. T virus heeft mij zwaar te pakken hehehe
 
wij waren rood level 2 dus en groep 3 met 5 mensen naast Marchal maar hebben ieder achter marchal gereden dus min. 6 ronden gereden. per keer ,. is wel eens anders geweest als er veel van de baan gaan. als er iemand in je heat van de baan gaat wordt de heat stilgelegd. als je pech hebt gebeurt dat 5 x en dan rij je 5 x 10 min of zo , juist afgelopen zaterdag had ik gevoel de maximale tijd gebruikt te hebben,, goed tempo , dank je race kip, ieder minimaal een ronde , prachjtig weer.
als ik naar de foto's kijk waren er nu 40 vorige keer maar 12 of zo dus ..

Graag gedaan!
Het ging ook erg lekker.
En als groepje waren jullie fijn om mee te rijden!
 
Graag gedaan!
Het ging ook erg lekker.
En als groepje waren jullie fijn om mee te rijden!
Groep 3?? Jij was dus de voorrijder van die groep die, als men omkeek aan het eind rechte eind, nog lang niet het rechte eind opkwam :Y

_O- _O- :P
 
Laatst bewerkt:
Groep 3?? Jij was dus de voorrijder van die groep die, als ik als (verplicht) laatste van groep2 omkeek aan het eind rechte eind, nog lang niet het rechte eind opkwam :Y

_O- _O- :P

Wat probeer je hier nou precies mee te zeggen? :?
Of ik in een langzamere groep reed?
 
Terug
Bovenaan Onderaan