MF tracktraining deel 2| 16 mei geslaagd, 15 aug coming up!

wij waren rood level 2 dus en groep 3 met 5 mensen naast Marchal maar hebben ieder achter marchal gereden dus min. 6 ronden gereden. per keer ,. is wel eens anders geweest als er veel van de baan gaan. als er iemand in je heat van de baan gaat wordt de heat stilgelegd. als je pech hebt gebeurt dat 5 x en dan rij je 5 x 10 min of zo , juist afgelopen zaterdag had ik gevoel de maximale tijd gebruikt te hebben,, goed tempo , dank je race kip, ieder minimaal een ronde , prachjtig weer.
als ik naar de foto's kijk waren er nu 40 vorige keer maar 12 of zo dus ..

Ik zat ook bij jou in de groep.
Nogmaals bedankt voor het voorrijden, vond het prettig dat je na iedere sessie de tijd nam om de rit te bespreken, top *O*
 
Wat probeer je hier nou precies mee te zeggen? :?
Of ik in een langzamere groep reed?
Wat ik ermee probeer te zeggen? Niets eigenlijk, althans niet meer dan dat jullie het rechte eind nog niet opkwamen als anderen reeds a/h eind daarvan waren met de groep voor je.

Overigens hield groep1 van level 2 het tempo redelijk laag, maar dat is natuurlijk ook het hele idee erachter..... ''niet te mal'' is geen racen hè ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat probeer je hier nou precies mee te zeggen? :?
Of ik in een langzamere groep reed?

Is toch wel wat iedereen plakt spiegels af om niet te zien wat er achter je gebeurt, hij hangt 700 meter achterste voren op de motor om te kijken of niemand hem achtervolgt.

Op straat veel last van politie of ?? O-) 8-)
 
Is toch wel wat iedereen plakt spiegels af om niet te zien wat er achter je gebeurt, hij hangt 700 meter achterste voren op de motor om te kijken of niemand hem achtervolgt.

Op straat veel last van politie of ?? O-) 8-)

:^

Niet geheel conform de oefening. :+
 
Ik ben erg benieuwd wat het Track Training programma voor volgend jaar wordt..... :Y

Zullen behoudens Lelystad ook Assen :9~ en Zandvoort :9~ in de programmering worden opgenomen?

Of trekken ze nog stoutere schoenen aan?
 
Nou ja, heb Bas nog even apart gesproken, die heeft het erover dat er over een Level3 gedacht wordt die mogelijk op Mettet / Croix Ternois oid plaats zou moeten gaan vinden, zou leuk zijn als ze dat (betaalbaar) rond krijgen, maar is wel een eind verder rijden en dat zie je mij er niet....
 
Laatst bewerkt:
daar ligt de crux
PVI is goedkoper dan assen en zandvoort geld ook voor mettet alleen is dat een klere afstand

en laten we wel zijn de 90 E is een deel van de aantrekkelijkheid, al ga ik er van uit dat dat volgend jaar ook hoger zal zijn en terrecht :)
30 man persooneel op 5x5x4 klanten 100 dus
89,01.......................max, meer is niet terecht :N

Nee, geen 30 man personeel, 3- á 4 ofzo, rest is hobbyist neem ik aan, GRATIS voorrijden, wie wil dat nou niet!! (hooguit onkostenvergoeding en een voedselbon osois, maar neem ik niet eens aan :P )

Idd voor die 89,- is het een heel leuk dagje, maar voor meer zullen de meesten toch een andere baan willen dan PVI denk ik...
 
Laatst bewerkt:
100 klanten x 89 euro = 8900 euro.

30 man personeel x 100 euro per dag = 3000.

6900 over voor baanhuur e.d. lijkt me voor Lelystad prima te doen.

Ik zou er best 100 euro voor willen betalen.

Waar het mij persoonlijk nogal om gaat is :

motor heb ik 8 jaar voor moeten sparen
Assen : NIET verzekerd, dus bij schade, jammer dan.

Lelystad: all risk verzekeringsdekking gewoon van kracht net als op de dijkjes......dus minder financieel risico voor mij.

Tuurlijk vind ik Assen vet en gaat het mooi hard daar met een zx10r , maar ja......als je gaat.....
 
Goedemorgen,

nou inderdaad! hier druilerig.....zou toch aardige dag worden, hopelijk zo beter want moet over 1,5 uur ff met de motor weg......en hij is net brandschoon haha
Was hier daarstraxs nog redelijk (zon zelfs) maar plenst inmiddels weer heen... :r


Regenbanden eronder en gaan met je groene slidende banaan :Y ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan