MF--Vangrail demorun

DATUM

  • 2e zaterdag sept

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2e zondag sept

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3e zat sept

    Stemmen: 1 3,8%
  • 3e zo sept

    Stemmen: 5 19,2%
  • laatse za sept

    Stemmen: 1 3,8%
  • laatste zo sept

    Stemmen: 15 57,7%
  • of ....voorjaar 2005

    Stemmen: 4 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    26

fastbike

MF veteraan
In memoriam
23 jul 2002
8.693
1
Amersfoort
Ja ?
en zo ja


Wanneer ??
en wie helpt ermee "organiseren"

als er een MFer/MAGer mee en samen wil werken ??
hit me at my email 8-)
 
Laatst bewerkt:
lekker duidelijk
full
 
begin eens met een poll waar of wanneer...

de keuze moet dan op drukke weekends vallen en natuurlijk op een belangrijk verkeers knooppunt O-)
 
nou hoe heet dat park in Den Haag waar de MAG rekeningrijden run eindigde, kunne we gelijk even "praten" met een motorrijdend kamerlid
 
Ik heb wel eens eerder een demo georganiseerd [westerscheldetunnel]............waar had je in gedachten, ik ga overmorgen op vakantie en lees pas weer over een poosje, maar hou het zeker in gedachten.
 
Ik heb wel eens eerder een demo georganiseerd [westerscheldetunnel]............waar had je in gedachten, ik ga overmorgen op vakantie en lees pas weer over een poosje, maar hou het zeker in gedachten.

vanaf diverse plekken in nederland verzamelen en dan rustig naar het Malieveld in The Haque, soort MF mega Meeting, maar dan naar het Malieveld, en om de goede orde en voorbeeld te geven, wat minder wheelies :9
 
is er dan ook een vrijwilliger die wil laten zien, bijv door middel van oversized ei-slicer, hoe het eruit ziet als je zo'n vangrail of lantaarnpaal ontmoet hebt ?
 
is er dan ook een vrijwilliger die wil laten zien, bijv door middel van oversized ei-slicer, hoe het eruit ziet als je zo'n vangrail of lantaarnpaal ontmoet hebt ?

aanbieden om een kamerlid met 60 tegen een vangrailpaaltje aan te gooien?
 
Hier doe ik graag aan mee; helaas zit ik eind september in barcelona (alhoewel, helaas.. ) dus ik heb voor 3e zondag september gestemt
 
Weet niet of ik nu iets onzinnigs zeg, maar is Den Haag dan wel de juiste plek? Want volgens mij worden de motorvriendelijke Geleiderails geplaatst door de wegbeheerders. Natuurlijk op alle rijkswegen is dat Rijkswaterstaat. Maar bv. bij de Biltse Hoek en bij Austerlitz (80 km B-wegen) is dat de provincie. En rechtdoor is natuurlijk ook belangrijk, maar de meeste listige bochten zijn te vinden op verraderlijke 80-km wegen.

Wellicht is een handtekeningen-actie om vervolgens een petitie aan te bieden aan de verschillende provinciale besturen ook een optie.

Zomaar een gedachte.....
Als je zo'n actie in Utrecht wilt plannen, en bv. aan de Commissaris van de Koningin B. Staal wil aanbieden, kan ik je wel met de juiste mensen in contact brengen en je een stuk op gang helpen, mail me dan maar hierover....(ik werk daar, vandaar)
 
Weet niet of ik nu iets onzinnigs zeg, maar is Den Haag dan wel de juiste plek? Want volgens mij worden de motorvriendelijke Geleiderails geplaatst door de wegbeheerders. Natuurlijk op alle rijkswegen is dat Rijkswaterstaat. Maar bv. bij de Biltse Hoek en bij Austerlitz (80 km B-wegen) is dat de provincie. En rechtdoor is natuurlijk ook belangrijk, maar de meeste listige bochten zijn te vinden op verraderlijke 80-km wegen.

Wellicht is een handtekeningen-actie om vervolgens een petitie aan te bieden aan de verschillende provinciale besturen ook een optie.

Zomaar een gedachte.....
Als je zo'n actie in Utrecht wilt plannen, en bv. aan de Commissaris van de Koningin B. Staal wil aanbieden, kan ik je wel met de juiste mensen in contact brengen en je een stuk op gang helpen, mail me dan maar hierover....(ik werk daar, vandaar)

Zit wat in.. Maar Utrecht is juist de enige provincie die er wél wat aan doet. Heb je connecties in andere provincies?
 
kan zo'n demo run niet beter op een doordeweekse dag gehouden worden? dan is het veel drukker op de weg.....
 
maar op zondag is er bijna geen enkele automobilist die er last van heeft :P en in den haag is dan ook niemand aanwezig....
 
Terug
Bovenaan Onderaan