MF Verjaardag 20 augustus - pre-meet Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul_K

MF veteraan
22 jul 2009
13.581
2
Westzaan
MF Verjaardag 20 augustus - pre-meet Amsterdam

Wat is een pre-meet :?
Dat is een meeting/ritje, voordat het echte feest van start gaat. Vanaf Amsterdam Foodstrip rijden we binnendoor naar de IJsbreker in Leusden

Hoe laat en waar :?
Je kan vanaf 14:15 verzamelen op Amsterdam Foodstrip. Om 14.30 geef ik nog een kort praatje over het groepsrijden en kunnen we gaan rijden.

Welke regels zijn er bij het rijden :?
Eigenlijk alleen maar regels die heel vanzelfsprekend zijn, starten met volle tank, gedraag je netjes, meld je af als je weg wilt, eigen risico, niet pushen en de gebruikelijke fatsoensnormen in het verkeer. Als je wilt racen, rubbergummen, KD'en, driften en burnen ben je bij deze pre-meet aan het verkeerde adres.

Rijden we met Follow Up of in een sliert :?
Nog niet bekend, hangt af van het aantal aanwezigen, komt goed, maak je maar geen zorgen.

Hoe schrijf ik me in :?
Geef maar een gil in het topic of stuur mij een PB'tje.

Zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden :?
JA! zoals je zult begrijpen is het niet onverstandig om je BRAVOK nog eens na te kijken. Verder is het erg handig om je kaartje voor het feest mee te nemen natuurlijk ;)

Kan ik nog ergens mee helpen :?
Ja, graag, een achterrijder met GPS is altijd handig. Garmin GPS route bestand is beschikbaar.

dis_donker.jpg









Route

Heel klein stukje snelweg, daarna kachelen we binnendoor naar de IJsbreker toe. Doordat we in een stedelijk gebied zitten, zullen we er helaas niet onderuit komen dat we wat stoplichten treffen. Mocht de groep uiteen vallen, dan wacht ik op een veilige plaats, totdat de rest weer bij is. Aan de achteropkomers het verzoek ruimte te maken, zodat de rest weer ervoor kan.

Route is zo een 62 kilometer lang.


MF%252520Bday%2525202011%252520-%252520pre-ride%252520-%252520JPG%252520-%252520versie%2525201.jpg








De aanmeldingen

Paul_K (GPS rijder)
jansen007









Beeldmateriaal

Voor na de rit, hier komen alle foto's en video's *O* . Stuur mij graag even wat linkjes naar de betreffende albums, dan kan ik ze hier neerzetten.
 
Laatst bewerkt:
'MF Verjaardag - pre-meet Amsterdam' > 'MF Verjaardag 20 augustus - pre-meet Amsterdam '
 
ik ga mee.! maar : oficeel werk ik tot 14.30 regel wel dat ik iets eerder weg kan maar w8 je wel op me mocht ik 2 min later zijn ofzo:P
 
Aangezien er te weinig aanmeldingen zijn, laat ik het pre-meet-ritje vervallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan