MF Voxan rijders deel II


Wat voor pakking is het? Bij ons is het een "herbruikbare" rubberen (setje nieuwe 90 eur + :N ).
Ik monteer deze met een (heel) klein beetje threebond, op de rondingen/hoeken. Bij ons is er ook nog een rubberen seal (losse ring) onder de bougie openening, die "lijm"ik ook vast met een beetje threebond.
 
Dat lijkt me - bij de zorg die JFJ aan de kleinste details besteedt - onmogelijk :+
Maar juist daarom een klein beetje plakken - bij ons bv waar het vlakke met een hoek overgaat in de cirkels waarwachter de nokkenastandwielen zitten (nr 28 op het plaatje), ondanks het feit dat het een pakking met geforceerde passing betreft.
file.php
 
Die pakking heeft Madracing gemonteerd. Ik haal hem er komend winter gewoon ff tussenuit. Ik weet niet of Mark nieuwe gemonteerd is, maar een losse kost maar een paar centen bij HMI.

Bedankt voor het meedenken Monstro ;)
 
Dat lijkt me - bij de zorg die JFJ aan de kleinste details besteedt - onmogelijk :+
Maar juist daarom een klein beetje plakken - bij ons bv waar het vlakke met een hoek overgaat in de cirkels waarwachter de nokkenastandwielen zitten (nr 28 op het plaatje), ondanks het feit dat het een pakking met geforceerde passing betreft.
[afbeelding]
G
:N heb ik zijn naam genoemd ,dan.
 
Zo, druk hierow...pakkingen die lekken en een Momo rijder met tips...goed hoor :}

Ik heb ook weinig te melden verder of het moet zijn dat er onlangs in het barre hoge noorden een nieuw kettingsetje is gemonteerd op mijn Voxan door Tsjeert maar meer is er ook niet gebeurd hier op Vox gebied .

November rit wordt um ook niet wslijk en of dat in 2015 gaat lukken weet ik ook niet , Die Vox rijders zijn vlgs mij voor het merendeel het rondje om de kerk rijders en bij het avond eten motten ze weer thuis zijn :+

Het jaarlijkse meetinkje bij Huub kan dan nog nettt met 1 overnachting erbij en het Deutsche treffen auch nog net maar dan wordt er ook weinig gereden vinnik maar goed dan rij ik nog wel alleen een rondje daar om de plaatselijke Deutsche kirche :Y

2015...paar dagen naar het ausland met wat Voxjes lijkt me ook leuk maar zal wel weer bij denken blijven verwacht ik ...of weer solo op pad ...lekker alleen....geen rekening met anderen houden....alleen eten en drinken...ook wel leuk toch ...of juist niet ..ja...nee...

Zo...mjn bijdrage is er weer deze maand tot ziens maar weer .... *O*
 
Laatst bewerkt:
2015...paar dagen naar het ausland met wat Voxjes lijkt me ook leuk maar zal wel weer bij denken blijven verwacht ik ...of weer solo op pad ...lekker alleen....geen rekening met anderen houden....alleen eten en drinken...ook wel leuk toch ...of juist niet ..ja...nee... *O*

Dan heb ik een tip waarvan ik denk dat het wel een hele leuke is. Waarom combineren we niet e.e.a, en nodig ik jullie uit om in het weekend van 10, 11 en 12 juli 2015 naar motor hotel/kasteel Tonenburg te komen.

Dat weekend is daar het forum treffen van café racer forum Duitsland.

Einladung: 2. CafeRacer-Forumstreffen (2015) - caferacer-forum.de

Ik ben daar in september een weekend geweest met een paar kameraden.
Toeval wilde dat er een open podium avond was, waar ik spontaan een liedje heb gespeeld en gezongen. Vraag was of ik een band had. Ik thuis in overleg met de mannen, en besloten daar dat weekend te gaan optreden.

Ik ga sowieso met de Vox die kant op met nog wat andere motorvrienden, en de jongens met een bus met apparatuur.

Wees welkom. Het is in ieder geval vroeg genoeg gemeld ;)
Kamers bespreken uiteraard zelf regelen.
Je kan op een aparte kamer, maar ze hebben ook bettenlager waarbij je met meerderen op een zaal kan slapen. Erg goed geregeld en niet duur.

www.tonenburg.de
 
Laatst bewerkt:
Even om met "de Kast" te spreken, de stilte doorbreken ;)
Kon ook nog wel eens een circel zijn geweest :$

 
Laatst bewerkt:
Even om met "de Kast" te spreken, de stilte doorbreken ;)
Kon ook nog wel eens een circel zijn geweest :$

Das schrikken...na 3 mnd weer een bericht .
K,hep inmiddels al wat gereden met Voxje en wel afgelopen Zondag zo,n 300 km .
Uit de schuur, starten en direct aanslaan en geen klap verkeerd gegeven maar wel hard door de open Sebrings :Y .
Wou hem eigenlijk verkopen maar kwam er later achter dat er een 1 in deze maand zat dus toch maar gehouden.

Ander nieuws...niet eigenljk duszzz..ehhh..tot over 3 mnd of wat eerder ?

gr driver
 
Welkom hier! Idd, benieuwd wat voor Vox je hebt.
 
Ik gok op een roadster met framenummer 667
 
man [ of vriend ] van ingeborg was met de rode roadster op de 3e voxan treffen in terwolde.
 
Ik ben het ook alweer kwijt hoor Driver ;) Maar die man is nog steeds die man?????
 
man [ of vriend ] van ingeborg was met de rode roadster op de 3e voxan treffen in terwolde.

sorry mijn fout.. het was bij nader inzien waarschijnlijk 2012 [ maar 5 voxan's ] heel slecht weer en arie en JFJ waren er helaas niet bij.
ik was even vergeten dat we 2 jaar achter elkaar naar terwolde waren geweest |( .


 
Laatst bewerkt:
2011 kwam ik nat aan na de laatste kilometers richting Terwolde. Sta nog op de foto met nat paars shirt en Tjeerd heeft mijn toerenteller verangen toen. Kortom, gouden tijden gezien de kleur van mijn Voxje.

Olst staat ook alweer voor de deur. Ik heb er zin in. Lijkt er op tot nu toe dat ik zaterdag avond alweer kan komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan