MF Voxan rijders deel II

Ik ben al wakker dus gelijk maar ffe melden hier dan :W

Hoeveel Voxans op de beurs gespot ...Ikkes eentje.. :+
 
Laatste post meer dan 2 jaar geleden _O-

De Voxan rijders zijn nog grotendeels compleet, en de motoren ook ;)

Voor het nieuwe seizoen een nieuwe achterband en accu gekocht, binnenkort monteren.
15 april dagje TT cirquit (experience day) en dan maar weer wat km's er bij zetten.
Staan er toch alweer bijna 60.000 op.

Afgelopen najaar nog een setje Hepco en Becker tassen gemonteerd op C-Bow beugels.

Plaatje:

360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er idd ook nog maar wel met een andere Voxan inmiddels. Alhoewel?.. Op het frame en het blok na en het kenteken is het eigenlijk weer dezelfde als ik eerst had :+
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Vers rubber, daar worde gij toch blij van....

360.jpg
 
Nog niet :)

Maar dat komt...

Nu met de osco word het ook niet meer zo'n smeerzooi.
 
Tijdens Duitse Voxan rijders treffen in Volkesfeld Eifel afgelopen juli, bleek mijn eigenbouw kettingscherm niet opgewassen tegen de trillingen op het deels onafgeveerde deel van deze mooie Franse schoonheid. Deze zal dus moeten worden gemodificeerd 🤣

Zijn we er weer bij?
 
Nou, Team Heron Suzuki.. Hier is de slinger.. 😊

Foto van mijn inmiddels eerste en nu kapotte Voxan.
Wordt wslijk ooit wel een keer aan de praat gemaakt ergens in Groningen
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1546253298416.jpg
    FB_IMG_1546253298416.jpg
    247,4 KB · Weergaven: 13
Nou, Team Heron Suzuki.. Hier is de slinger.. 😊

Foto van mijn inmiddels eerste en nu kapotte Voxan.
Wordt wslijk ooit wel een keer aan de praat gemaakt ergens in Groningen
Eigenlijk best wel jammer dat het merk niet meer bestaat,ik heb ooit op 1ntje gereden en
vond dat best een fijne motor om mee te rijden,beter dan ik verwacht had.
 
Eigenlijk best wel jammer dat het merk niet meer bestaat,ik heb ooit op 1ntje gereden en
vond dat best een fijne motor om mee te rijden,beter dan ik verwacht had.
Rijdt ook prima vindt ik. Maar te hoog inzetten qua prijs en verwachten dat ze goed verkocht worden was denk ik iets te optimistisch.
 
Na zeven maanden toch een kleine 100 km gereden vandaag. Ik rij er dus amper mee mede omdat ik wat last van mijn pols krijg met koppelen en er wat olie lekt bij de kleppendeksel pakking. Blijft wat irritant en moet toch een keer verholpen worden Kan geen kwaad verder maar lekvrij is mooier.
Paar fotoos gemaakt duszz
 

Bijlagen

  • DSC_3718.JPG
    DSC_3718.JPG
    2,6 MB · Weergaven: 14
  • DSC_3719.JPG
    DSC_3719.JPG
    2,9 MB · Weergaven: 13
  • DSC_3720.JPG
    DSC_3720.JPG
    1,9 MB · Weergaven: 12
  • DSC_3721.JPG
    DSC_3721.JPG
    2 MB · Weergaven: 13
  • DSC_3722.JPG
    DSC_3722.JPG
    3,5 MB · Weergaven: 15
  • DSC_3717.JPG
    DSC_3717.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:
Is er ook zo niet ff makkelijk af te halen dat kleppendeksel zo te zien?
 
Klopt, alles moet eraf inclusief stuk frame boven. Laten repareren bij een bedrijf wordt me wslijk te duur gezien het feit dat ik er eigenlijk amper mee rij. Die paar keer per jaar kan ook met traantjes zeg maar 😊.
Ik zie wel of het een keer gemaakt kan worden met wat hulp erbij.
 
Laatst bewerkt:
Arie bedankt voor alles. Hij is hier veilig thuis.
uiteraard houden we contact 🤗
 
Aloha Voxan liefhebbers, ik heb een mooie Voxan wandplaat in de aanbieding ivm ruimte gebrek..van een voormalig Voxan dealer in Nederland, opgegraven uit z’n opslag. Indien interesse zie ik graag een PB zodat iemand z’n garage kan opleuken (de mijne is verkocht + huis maar dat is bijzaak).
59666DFE-DC3F-4D6B-8340-D8442514B493.jpeg
59666DFE-DC3F-4D6B-8340-D8442514B493.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Aloha Voxan liefhebbers, ik heb een mooie Voxan wandplaat in de aanbieding ivm ruimte gebrek..van een voormalig Voxan dealer in Nederland, opgegraven uit z’n opslag. Indien interesse zie ik graag een PB zodat iemand z’n garage kan opleuken (de mijne is verkocht + huis maar dat is bijzaak).Bekijk bijlage 1589540Bekijk bijlage 1589540
Zie dit nu pas, maar indien nog beschikbaar zeer welkom
 
Terug
Bovenaan Onderaan