.....MF Voxan rijders! ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt wel goed mannen, ik ga ervoor hoop dat we nog een zaterdag op zondag meeting houden ergens.
 
Laatst bewerkt:
Fijne kerst gewenst van JFJ en gezin. *:) Dat we in 2014 maar vaak mogen :]

@ Vox88000, ik hoop dat je de pc maar snel weer voor elkaar hebt ;)
 
Naaa..k,vin deze dagen niet veul aan maar om jullie ffe te matsen deel ik mee in jullie kerst wens en groeten :W
 
Zijn de enige vrije dagen in deze periode dus ik kan er wel van genieten ja.
 
Potverdorie, vind ik toch nog weer een Vox foto die ik nog niet kende.
Ook het grijze blok met zwarte deksels. Mooi mooi. Vind het ook een geslaagd model.
Iemand een idee of deze ook op de weg gekomen is? Is boxerdesign zo te zien.

BOXERDESIGN89662.jpg
 
Potverdorie, vind ik toch nog weer een Vox foto die ik nog niet kende.
Ook het grijze blok met zwarte deksels. Mooi mooi. Vind het ook een geslaagd model.
Iemand een idee of deze ook op de weg gekomen is? Is boxerdesign zo te zien.

[afbeelding]
Wel; mooi ja...beetje bmw scarver tank ?
vx koplamp?..en verder...ken ik um ook niet maar Tsjeerd vast wel :+
 
Ja is wel zeemtien insj lijkt mij. VX10 lamp herken ik er niet in van opzij.
 
Vond nog een piccie wat ik niet kende van de Vox van Madracing met Markie op de achtergrond.

full
 
Nou hij heeft er zelf een dus probeert een beetje te stangen ;)
Maar hij is inderdaad wel eens enthousiaster geweest..
 
Wel us enthosiaster klopt....toen er nog wat gebeurde op Voxan gebied maar tis de laatste maanden aardig stil dus wat moet je dan melden verder ?...Dak niet zo van Voxans hou bijvoorbeeld...dan komen er tenminste weer reacties los misschien ;)

Mijn Super Tenere 1200 is weg maar Voxje mag blijven hoor dus ik ben hier nog wel ffe aanwezig de komende tijd maar dit jaar niet zolang meer denk ik :N
 
Wel us enthosiaster klopt....toen er nog wat gebeurde op Voxan gebied maar tis de laatste maanden aardig stil dus wat moet je dan melden verder ?...Dak niet zo van Voxans hou bijvoorbeeld...dan komen er tenminste weer reacties los misschien ;)

Mijn Super Tenere 1200 is weg maar Voxje mag blijven hoor dus ik ben hier nog wel ffe aanwezig de komende tijd maar dit jaar niet zolang meer denk ik :N

Nou daar probeer ik anders aardig invulling aan te geven. In verschillende topics.
Maar geeft verder niet hoor, komt vast wel weer ;)
 
Nou daar probeer ik anders aardig invulling aan te geven. In verschillende topics.
Maar geeft verder niet hoor, komt vast wel weer ;)
Jij wel ja...noem er nog us een ?
Tis gewoon rustig het zij zo ik doe ook niks verder op Vox gebied en de mijne staat meer stil dan dat ie rijdt.
Af en toe de schuur in en uit, de de bandenspanning ffe checken ;)
2014 ga ik we wel wat meer mee rijden...Althans...das de bedoeling.

gr driver
 
hmmm...nog steeds niet gereden dit jaar met de Vox wordt weer niks denk ik O-)

Binnenkort dan maar ffe 2 weken met deze Kawa D-tracker 250 in Noord Thailand lees omgeving Chiang Rai maar wat gaan toeren *O*

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan