MF-Walibi meet 2010 => Halloween Edition

ZOMER NAAR WINTERTIJD!

Op zondag 31 oktober 2010 's morgens verzetten we de klok van zomertijd naar wintertijd.
Om 3.00 zomertijd wordt de klok teruggedraaid naar 2.00 wintertijd.


Hou hier rekening mee met afspreken bij het park!!

Iedereen krijgt morgen van mij een PB met daarin mijn mobiele nummer.
Gebruik deze alleen bij noodgevallen/als je het niet kunt vinden/ als je niet/later komt!

PB ontvangen. Bedankt voor de headsup over de klok. Anders ben ik een uurtje later terug te vinden in de ballenbak ;)
 
Ik las btw in de OP dat ze geen motorparkeerplaatsen hebben, maar wel een fietsenstalling waar je hem kan neergooien.

Maar mag je hem ook ergens anders neerzetten? Gewoon op een voetpad aan een lantaarnpaal ofzo?
 
het was zeker leuk *O*

volgens mij zijn dr geeneens foto's gemaakt _O- wel een filmpje geloof ik *O*

Moest je op tijd thuis zijn voor Sesamstraat :+
:j


Was een gezellige dag mensen, leuk gezellig groepje ook :Y

Die scare zones waren geniaal, dat meisje waarmee ik in de Express de 1e keer zat, schrok zo hard van 1 van die gasten die sprintte gewoon 40meter voorruit, doodsbang _O-

Maar reuze gezellig was het :)

Heb nu btw nog steeds het gevoel dat ik in een achtbaan zit, wtf :+
 

Moest je op tijd thuis zijn voor Sesamstraat :+
:j



Was een gezellige dag mensen, leuk gezellig groepje ook :Y

Die scare zones waren geniaal, dat meisje waarmee ik in de Express de 1e keer zat, schrok zo hard van 1 van die gasten die sprintte gewoon 40meter voorruit, doodsbang _O-

Maar reuze gezellig was het :)

Heb nu btw nog steeds het gevoel dat ik in een achtbaan zit, wtf :+

nee, maar ik ben dr nu al 50 minuten uit mn nest _O-
 
Moest je op tijd thuis zijn voor Sesamstraat :+
:j


Was een gezellige dag mensen, leuk gezellig groepje ook :Y

Die scare zones waren geniaal, dat meisje waarmee ik in de Express de 1e keer zat, schrok zo hard van 1 van die gasten die sprintte gewoon 40meter voorruit, doodsbang _O-

Maar reuze gezellig was het :)

Heb nu btw nog steeds het gevoel dat ik in een achtbaan zit, wtf :+
Whehe, ja en dat terwijl ze in de achtbaan niet half zo hard zat te gillen als Martijn nummertje 700 :+.

Ik vond het ook weer erg gezellig *O*. Heb in elk geval na die zware avond ervoor en gisteren wel goed kunnen slapen :)


Ik zou zeggen, dat doen we volgend jaar nog eens, maar dan mét kaartjes voor de shows :Y
 
Ik zou zeggen, dat doen we volgend jaar nog eens, maar dan mét kaartjes voor de shows :Y

Volgend jaar is dat wel de planning ja. Dan ga ik het ruimer van te voren regelen. Maar dan wel op een vrijdag denk ik. Dan is het vaak wat rustiger, en zeker niét op de laatste dag van Halloween.

Kosten gaan wel wat verder omhoog denk ik. Dan kan ik namelijk voor iedereen een VIP pas bestellen. Zonder wachttijd alle huizen in. Lijkt me wel beter. *O*
 
Volgend jaar is dat wel de planning ja. Dan ga ik het ruimer van te voren regelen. Maar dan wel op een vrijdag denk ik. Dan is het vaak wat rustiger, en zeker niét op de laatste dag van Halloween.

Kosten gaan wel wat verder omhoog denk ik. Dan kan ik namelijk voor iedereen een VIP pas bestellen. Zonder wachttijd alle huizen in. Lijkt me wel beter. *O*
Cool :).

Mja, duurt nog ff :+
 
Hey wilde me ook nog ff melden, was gister hardstikke gezellig! Moet alleen wel zeggen dat het ook een erg lange was. Het idee om juist s'avonds te gaan kwam al ter sprake en ik denk dat dat voor een vervolg het nog nèt iets leuker maakt.

Voor zover dat kan uiteraard. ;)
 
Hey wilde me ook nog ff melden, was gister hardstikke gezellig! Moet alleen wel zeggen dat het ook een erg lange was. Het idee om juist s'avonds te gaan kwam al ter sprake en ik denk dat dat voor een vervolg het nog nèt iets leuker maakt.

Voor zover dat kan uiteraard. ;)

Klopt, Eensch. :Y

Tips qua organisatie zijn ook zeker welkom hoor !
 
hopelijk heeft iedereen een leuke dag gehad *O*

bring on the pictures *D

Whahahaaaa... Dat zei ik nog tegen Evita in de auto... "Mhmm... We hadden niet eens foto's gemaakt" _O-



Had het gister erg gezellig :Y Het weer was goed te doen. Helaas ligt Evita nu wel ziek thuis. Vanochtend toch eindelijk geveld door de griep, maar ze had het ook erg naar haar zin :)


Volgens mij kon Djibber zijn lol op met die enquete :P

MartinQ viel wel in de smaak bij de dames... Eerst naast die dame bij de Express en daarna op dat bankje in Main Street _O-

Volgens mij hoort Second nu niets meer met zijn linkeroor... Damn, die Martijn kan gillen :P
 
Whahahaaaa... Dat zei ik nog tegen Evita in de auto... "Mhmm... We hadden niet eens foto's gemaakt" _O-



Had het gister erg gezellig :Y Het weer was goed te doen. Helaas ligt Evita nu wel ziek thuis. Vanochtend toch eindelijk geveld door de griep, maar ze had het ook erg naar haar zin :)


Volgens mij kon Djibber zijn lol op met die enquete :P

MartinQ viel wel in de smaak bij de dames... Eerst naast die dame bij de Express en daarna op dat bankje in Main Street _O-

Volgens mij hoort Second nu niets meer met zijn linkeroor... Damn, die Martijn kan gillen :P

ik reed weg met het gevoel dat ik was wat vergeten.. kwam ik later dus achter.. de camera _O-
 
ik reed weg met het gevoel dat ik was wat vergeten.. kwam ik later dus achter.. de camera _O-
Meh had 'm ook wel mee kunnen nemen, maar met alle regen in het vooruitzicht en een lens die een beetje uit elkaar valt leek me het geen goed idee...

De compact had natuurlijk ook gekunt, maar als je het doet moet je het goed doen (en dus in dit geval niet doen) :P
 
wist ik veel... terras+vrouwtje in Walibi jas+grote notepad=serveerster

dat ze enquetes deed was een voordeel, had ze alsnog die cappuccino kunnen halen in de tussentijd _O-

Vond het wel enorm gezellig, maar crisis, wat een lange dag

Eigenlijk wel onbeleefd van mij om niets voor haar te halen :P


Vanochtend een collega gesproken en die vroeg aan mij of het park nog steeds zo ranzig was en inderdaad over de vaal gekleurde rails van de Superman The Ride/Express.

Blijkbaar was jij niet de enige die eraan gestoord heeft ;)

Wat heb jij eigenlijk allemaal zitten invullen?
 
Eigenlijk wel onbeleefd van mij om niets voor haar te halen :P


Vanochtend een collega gesproken en die vroeg aan mij of het park nog steeds zo ranzig was en inderdaad over de vaal gekleurde rails van de Superman The Ride/Express.

Blijkbaar was jij niet de enige die eraan gestoord heeft ;)

Wat heb jij eigenlijk allemaal zitten invullen?

"Wat is uw algemene indruk van de netheid van het park"

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

ehhh... een 3


Maar kom op zeg, als je dan zo graag een thrillpark wilt zijn en je krijgt het voor een appel en een ei in handen, zorg er dan voor dat er budget is om onderhoud te plegen.

Ik ben me eerlijk rot geschrokken hoe aftands en uitgewoond het park er uit ziet. Blijkbaar is de Belgische oorsprong van dit Walibi een goede graadmeter voor het niveau waarop dat park beheerd wordt. In België doen ze ook niet aan onderhoud
 
ehhh... een 3


Maar kom op zeg, als je dan zo graag een thrillpark wilt zijn en je krijgt het voor een appel en een ei in handen, zorg er dan voor dat er budget is om onderhoud te plegen.

Ik ben me eerlijk rot geschrokken hoe aftands en uitgewoond het park er uit ziet. Blijkbaar is de Belgische oorsprong van dit Walibi een goede graadmeter voor het niveau waarop dat park beheerd wordt. In België doen ze ook niet aan onderhoud
Helemaal mee eens hoor. Al stoor ik me er niet echt aan, eigenlijk is het wel schandalig dat je daar 30 Euro voor moet betalen. Maar als je je idee Europapark volgend jaar ten uitvoering kunt brengen wil ik bést mee, ook al is dat ver rijden. Lijkt me al tijden een geniaal park :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan