MF Weekend Aftermeet 2022

... Zodra hier de routes bekend gemaakt worden maar eens de "donderdag" route bekijken, om te zien waar ik rond lunchtijd zou kunnen aansluiten, want dat is goed te doen bij vertrek en rechtstreekse route ( vanuit waar ik woon )
 
En ik onze Poolse vriend Dukovski willen woensdag ook op ons gemak vertrekken. Meet hem ergens middenuur in Utrecht. Idee? Na de grens binnendoor?
 
En ik onze Poolse vriend Dukovski willen woensdag ook op ons gemak vertrekken. Meet hem ergens middenuur in Utrecht. Idee? Na de grens binnendoor?
Ik ben een paar weken geleden ook die kant op gegaan en navi via snelweg naar Breitscheid, Ratingen, Duitsland. En daarna Navi op kronkel route gezet. Erg leuke route gereden :]. Ik ga dat deze keer vrijdag weer doen alleen dan even opletten dat ik toch een beetje een andere route pak 👍
 
Het kan aan mij liggen, maar ik krijg de routes dit keer niet op mijn TomTommetje hoor. Alleen die ene route van Vaals naar het hotel krijg ik er op (maar die is voor mij niet zo relevant..) Meer mensen problemen mee?
 
op naar 2023 !

 
Terug
Bovenaan Onderaan