MF Weekend Aftermeet September 2020

Leuk om iedereen weer te zien. Dat is de hoofdreden om te komen. Rijden gaan we het beste van maken, zover dat kan in NL.

Voor degene uit Brabant:
Heenreis: Raalte - Oosterhout - Toermotorroute
Terugreis: Oosterhout - Raalte - Motorroute

Mijn vertrek zal rond 9.00-9.30 zijn en vervolgens streef ik om:
> circa 10.30/11.00 uur Oss
> circa 13.00 hapje eten nabij Arnhem
> circa 16.00 uur aankomst camping

Inspiratie voor daar (ik heb geen tijd om de routes 100% te checken en van startpunt te voorzien).
- Veluwe - Toermotorroute
- Motorroute door 3 Natuurparken - Toermotorroute
- 1000 bochten rondje Veluwe - Motorroute
- IJssel en Salland route - Motorroute
 
Laatst bewerkt:
* BBQ zaterdag 26-9*
Tijdens de aftermeet is zaterdagavond een bbq. Vlees en de bbq worden geregeld door een slager. Wil je mee bbqen, geef je dan op voor donderdag 9.00 uur, daarna ga ik het bestellen. Vul het lijstje aan met je naam. Kosten: zal zo rond de 20 euro zijn; vleespakket heeft een vaste prijs per persoon, bbq moet los gehuurd worden en vast bedrag, dus die kosten zijn afhankelijk van het aantal personen.

* Fleur
* Edwin
 
* BBQ zaterdag 26-9*
Tijdens de aftermeet is zaterdagavond een bbq. Vlees en de bbq worden geregeld door een slager. Wil je mee bbqen, geef je dan op voor donderdag 9.00 uur, daarna ga ik het bestellen. Vul het lijstje aan met je naam. Kosten: zal zo rond de 20 euro zijn; vleespakket heeft een vaste prijs per persoon, bbq moet los gehuurd worden en vast bedrag, dus die kosten zijn afhankelijk van het aantal personen.

* Fleur
* Edwin
* Floris
* Boudewijn
* Hans
* Roland
* Kevin
* Pieter
 
Het reisadvies van buitentlandse zaken is een advies voor Nederlanders die naar het buitenland willen. De landen zelf kunnen ook nog regels hebben die gelden voor buitenlanders. Zo moet je in Duitsland in quarantaine als je de afgelopen 14 dagen in Noord of Zuid Holland bent geweest en in Belgie zodra je meer dan 48 uur blijft.

In Frankrijk veranderen die regels per departement en ik zou niet graag de discussie aangaan met de Gendarmerie. Het probleem is een beetje dat je bijna verplicht bent te denken in "what if". Dus wat als je een ongeval hebt, of gewoon onderuit gaat? Dan kun je dus wel in de problemen komen als blijkt dat je ergens bent waar je volgens de Fransen niet zou moeten zijn.

Net terug uit Duitsland, nu ook de inwoners niet meer welkom zijn (en de Duitsers en Belgen een negatief reisadvies hebben voor NH, ZH en Utrecht) hebben we onze biezen ingepakt en zijn huiswaarts gekeerd.
Geen zin om bij een controle verplicht een corona-test te moeten doen en 14 isolatie (of totdat er een negatieve antwoord van is).

Houdt je wel bezig zo... :-(
 
Terug
Bovenaan Onderaan