MF zeer traag ??

tvl2000

MF veteraan
1 mei 2006
1.503
3
Omgeving Rotterdam
Facebook
Instagram
Is bij jullie het forum ook zo traag, op alle andere sites gaat alles snel en soepel alleen hier is er bijna geen doorkomen aan! :(

Is dit bij meer mensen zo?
 
yeps.. maar niet zo traag, dat je toch nog een topic kan openen... :+

[me] loebassie wacht al anderhalf uur om op hyves te komen.. :( [/me]
 
Heb ik dus ook. Moet volgens mij toch aan MF liggen want heb op andere sites geen last.
Is best wel jammer maar soms gaat het ook wel goed dus heeft misschien met drukte te maken.
 
zitten veel mensen bij elkaar op MF en er zijn net updates geweest paar dagen terug dan gaat er altijd iets mis of trager
 
Overdag zit ik soms ook op het forum, dan heb ik geen problemen.
S’avonds is het vaak mis.

Misschien drukker op de avond?
 
MF is bij mij gewoon lekker snel.
Hyves en zo nog een aantal site's kom ik nu gewoon niet op zo vreselijk traag.
 
Er is ergens in de buurt van Cairo, Egypte een bos kabels kapot getrokken door het anker van een boot. Daardoor is er wereldwijd een probleem met de snelheid van het internet. Een hele hoop data moet nu via India en dat schijnt overbelast te zijn, Is echt geen geintje, was op de radio.
 
Er is ergens in de buurt van Cairo, Egypte een bos kabels kapot getrokken door het anker van een boot. Daardoor is er wereldwijd een probleem met de snelheid van het internet. Een hele hoop data moet nu via India en dat schijnt overbelast te zijn, Is echt geen geintje, was op de radio.

:^
Dat is wat ik vandaag ook hoorde op Radio 1

Alles wordt nu omgeleid via de USA terwijl er ondertussen een kleine onderzeeër de plaats van de schade probeert te vinden.

Tot die tijd, "Fuck Hyves" ;)
 
Laatst bewerkt:
Hier gaat ie redelijk, af en toe een beetje lag.
Zal wel door de drukte komen ofzo, gaat wel weer over :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan