MF zeer traag ??

Er is ergens in de buurt van Cairo, Egypte een bos kabels kapot getrokken door het anker van een boot. Daardoor is er wereldwijd een probleem met de snelheid van het internet. Een hele hoop data moet nu via India en dat schijnt overbelast te zijn, Is echt geen geintje, was op de radio.
Dus, van alle plekken op zee waar die gast z'n ankers uit kan gooien kiest hij precies DIE plek en zijn WIJ daar de dupe van... Toch knap, de hele wereld pesten door een ankertje " goed" te droppen :+

Maar in de avond (las net dat iemand vooral dan last heeft van de problemen) werken mensen meestal aan de servers. Dit omdat overdag nog veel meer mensen er last van zouden hebben. Daarom doen ze dit in de avond, om de "last" tot een minimum te beperken. :Y
 
Bij mij ook zéér traag :Y , er moeilijk op geraken, het duurt soms erg lang voordat een post gepost wordt. Als ik dan onmiddelijk op een andere site probeer gaat het wel vlot, dus het ligt niet aan mijn computer.
 
Nu nog steeds? Ik had deze problemen ook en sinds vanochtend (gisteravond zat ik niet op MF) geen problemen meer...
 
Nu nog steeds? Ik had deze problemen ook en sinds vanochtend (gisteravond zat ik niet op MF) geen problemen meer...

:Y nu nog steeds met vlagen dan wel te verstaan, op dit exacte moment geen probleem om 13 uur wel.

"Mijn m-f" loopt zo nu en dan vast, klik ik op de topic list doet ie het wel en f5 meerdere malen wil ook wel eens helpen...
 
Hier ook nog steeds traag -O-
Toevallig ook sneller abbo genomen, is MF trager geworden :o :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb iets verkeerd gedaan: In wijzig profiel heb ik per ongeluk op ''ja, verwijder geselecteerde afbeelding'' geklikt. Met als gevolg dat ik de Rode en Blauwe icoontjes niet meer zie er er bijna geen foto's worden geopend.. Weet iemand wat te doen?

Mvg,
Roy
 
Dat schoppen wel ;) maar de oplossing zoeken nog niet...

_O- plaatjes posten is een ramp....tekst gaat nog wel.
suc6 nogmaals en ik weet dat het niet aan de crew ligt.
die doen goed werk(ben niet voor niets sponsor) :W

edit [me="rein"]ziet dat zijn mf logo pleite is :? doe eens een PB spider moet ik weer dokken ofzo?[/me]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan