MF Zijspantreffen 2012 De Paas Editie!

zo rond kwart voor 9 bij de mc dan heb ik koffie, doen we een bakkie en dan maar gaan dacht ik.
ik moet dan wel weer zo rond 2 uur thuis zijn, maar dan zou ik ook wel alleen trug kunnen als jij het dan nog veeeeeeeeeel te gezellig vindt *O*
 
zo rond kwart voor 9 bij de mc dan heb ik koffie, doen we een bakkie en dan maar gaan dacht ik.
ik moet dan wel weer zo rond 2 uur thuis zijn, maar dan zou ik ook wel alleen trug kunnen als jij het dan nog veeeeeeeeeel te gezellig vindt *O*

Doen we! ik wil ook rond die tijd weer thuis zijn. Heb tenslotte nog een hobby in de vorm van mijn vrouw 8-)
Zondagmorgen 08.45 ben ik present.
 
Helaas kan ik niet ontstreept worden......
Ik ga het niet halen, omwille van diverse omstandigheden (o.a. een medische onduidelijkheid. niets levensbedreigends) .

Het ligt in elk geval een keer niet aan de MZ.......

Volgende span meeting hoop ik wel te kunnen bijwonen. De laatste is me goed bevallen.
 
Heb tenslotte nog een hobby in de vorm van mijn vrouw 8-)
.


Vrouw van kant gemaakt? Is leuke hobby hoor ;) Ik maak vanalles van kant.
Heb laatst een cursus gevolgd "van kant maken" en maak de mooiste dingen van kant.

Zo kan je idd de vorm van je vrouw van kant maken :+
 
Laatst bewerkt:
heb al plaatje van de gele kruiwagen gepsot op het net. :Y

full
 
Laat me raden;
Er stonden zoveel fans te kwijlen en te soppen rondom de Beemer dat hij niet meer weg kon rijden :?

Zoiets ;) Er waren wel 50 vijftigers die de doorgang belemmerden..
 
Laatst bewerkt:
Ach Beemer kwestie ;) Kan elke beemer rijder overkomen :X



:+

:( :P

Jep, broerlief heeft me met zijn R1150 op sleep genomen naar IJsselmuiden.
Motor start niet meer.... Waar het aan ligt geen idee, dat mogen de wijze heren in Hengelo uit gaan zoeken. Vanacht aan de optimate, hopen dat ie dan wel weer wil starten maar ik heb steeds meer het idee dat het niet aan de stroomvoorziening ligt.

Verder leuk op pad geweest met Lasmattie als bakkenist en Kees die de volgende keer zo'n kinder GPS tracker krijgt zodat we 'n niet weer kwijtraken.
Leuk om bij EZS rond te kijken, verrassend grote Motoport daar in Zelhem waar het ook knap druk was.
Zelfs m'n eerste combi daar nog gezien. Leuk. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan