MF ** Zuid-Holland Topic 40 ** De lente begint!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Letterlijk in die tekst van het wetboek?

Met hechtenis van ten hoogste twee maanden of geldboete van de derde categorie wordt gestraft hij die, gebruik makende van een daartoe aangebracht technisch hulpmiddel waarvan de aanwezigheid niet op duidelijke wijze kenbaar is gemaakt, van een persoon, aanwezig op een voor het publiek toegankelijke plaats, wederrechtelijk een afbeelding vervaardigt.

Oftewel een vaste camera, aangezien een camera in de hand geen aangebracht technisch hulpmiddel is.. Het woord aangebracht is hier van belang :)

Klopt, voor alle andere camera's dan vaste heb je namelijk expliciet toestemming nodig.
 
Heb ik niet nodig ;)

Laten we het maar weer over motoren hebben want online gaan we er toch nooit uitkomen ;)

dat begrijp ik :) want met professionele ondersteuning van het standpunt is het lastig om eigenwijs te blijven :+

Ohja en omdat je zo onwijs stellig bent en ik me toch afvraag waar dat vandaan komt, heb ik de vraag ook bij een officier van justitie neergelegd die ik wel is spreek. I'll let you know :P
 
Samen in Scheveningen ja... Waar woont je vriend ergens in Scheveningen? Wel fijn om zo een dubbele tekst te lezen in Whatsapp en hier :) weet je zeker dat we niks over het hoofd zien haha *D
Leuk voor jullie *O* 5 min loop afstand van Madurodam
Misschien heb je hem wel eens voor bij zien tuffen, op z'n zwarte bus staat groot,
Rauwerda woningstoffering :)
Hihi, idd :+ Euhmmm geen idee :? Haha lol
 
dat begrijp ik :) want met professionele ondersteuning van het standpunt is het lastig om eigenwijs te blijven :+

Ohja en omdat je zo onwijs stellig bent en ik me toch afvraag waar dat vandaan komt, heb ik de vraag ook bij een officier van justitie neergelegd die ik wel is spreek. I'll let you know :P


Ik zal doorgeven aan mn advocate dat ze niet zo eigenwijs moet zijn als ik vanavond naast dr in bed stap ;) :+
 
Ik kwam tijdens het " hard werken" nog een leuk maar totaal offtopic plaatje tegen:

The force is strong with this one...
The-Force-Is-Strong-With-This-One.jpg
 
Google is his friend!

Ik heb leukere dingen op mijn wensenlijstje, zoals even kijken of ik een mooie Arrow slip-on kan vinden. Origineel zijn er niet zoveel uitlaten voor de Sprint, wel voor de Daytona.

En ik vind het een beetje ver gaan om het glas van mijn koplamp te vervangen etc. voor een gratis xenon setje.. Vind het ook wel best zo.
 
Ik zal doorgeven aan mn advocate dat ze niet zo eigenwijs moet zijn als ik vanavond naast dr in bed stap ;) :+

Das moeilijk hoor voor advocaten, die buigen en benden alles wat ze lezen toch zoals het hun op het moment van hun cliënt uitkomt, dus tja :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan