MF ** Zuid-Holland Topic 40 ** De lente begint!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas, maar nee :)


Zie hier het verschil waarbij beide partijen hier dus gelijk en ongelijk hebben;

Elk opzettelijk filmen of fotograferen van personen met een aangebrachte camera in de openbare ruimte is verboden, tenzij dit vooraf duidelijk is aangekondigd (art. 441b Wetboek van Strafrecht: maximaal twee maanden cel).

Je mag dus wel op straat fotograferen of filmen, maar geen vaste camera ophangen zonder meteen ook een bordje op te hangen dat deze er hangt. Een webcam permanent voor het raam zetten zodat iedereen op straat gefilmd wordt, valt ook onder dit verbod.
 
Ik begin me toch licht te schamen, heb zelfs deeltje 1 nog niet af :o

Gewoon een beetje lui zijn en niet te veel willen editen... O-)
Gevolg is dan wel weer een 2.5 uur aan video, maar daar heb ik nog niemand over horen klagen.
Renderen en dan uploaden duurt dan ook geen hele week. :+
 
Gewoon een beetje lui zijn en niet te veel willen editen... O-)
Gevolg is dan wel weer een 2.5 uur aan video, maar daar heb ik nog niemand over horen klagen.
Renderen en dan uploaden duurt dan ook geen hele week. :+


Dat is het misschien, te veel willen editen _O-
 
Ik ga zo aan deeltje 4 beginnen. Het is toch kl.te weer, dus dan nog maar een keertje van deze rit genieten :9

Dat is waar _O-

Had wel meer willen doen, maar 2 werkdagen tot 8 uur gehad + overuren en 1 dag die dankzij overuren ook 8 uur 's avonds werd schiet niet op xD
 
En weer lekker aan het werk voor een avonddienst @ VMC-ZWN :)

Had trouwens me regenoverall maar weer is uit de kast gepakt, maar mijn god dat was nog best warm, zelfs met vizier half open gereden om nog wat meer koude lucht te krijgen om af te koelen.. _O-


Ah werken, tja daar hoef ik geen rekening meer mee te houden _O-

Je bent uit de tijd dat er nog echt gewerkt moest worden :+ of valt dat wel mee :P
 
Laatst bewerkt:
Je bent uit de tijd dat er nog echt gewerkt moest worden :+ of valt dat wel mee :P

Ach wat is echt werken. Ik was 17 toen ik begon en 66 toen ik er mee stopte. Dus ik vind het wel goed zo :} Soms heb ik nog wel het idee dat ik op de motor ook aan het werken ben _O-
 
Kijk dat bedoel ik dus maar hè, tis maar wat je onder werken verstaat en welke invulling je daar aan geeft :X
 
:W middag
weer veel gemist zie ik :P
vanmorge de fzr opgehaald,lekker in de regen :X (ben een mooiweer rijder)
was helemaal doorweekt,word tijd voor een nieuw jas :+
foto komt strax wel,eerst ff opdrogen :+
 
wintelre was 70% zand route. Dit is denk minder echt offroad werk, denk niet dat je er 8 uur over doet.. 100KM.

Ik heb de route van Wintelre niet meer maar het is de zelfde omgeving, zou me niets verbazen als er veel over de zelfde stukken wordt gereden. Wintelre was maar 90 km volgens mij :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan