MF ** Zuid-Holland Topic 40 ** De lente begint!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga zo aan deeltje 4 beginnen. Het is toch kl.te weer, dus dan nog maar een keertje van deze rit genieten :9

Precies de reden waarom ik er ooit mee begonnen ben de ritten vast te leggen. :+
Mooie daarnaast is, dat je zo ook nog eens kan delen met anderen via YT e.d.
 
En weer lekker aan het werk voor een avonddienst @ VMC-ZWN :)

Had trouwens me regenoverall maar weer is uit de kast gepakt, maar mijn god dat was nog best warm, zelfs met vizier half open gereden om nog wat meer koude lucht te krijgen om af te koelen.. _O-

Heerlijk he, zo'n wind en waterdicht regenpak?
Alleen is de werking reciprook en is het ook in no time nat aan de binnenkant. _O-
 
Heerlijk he, zo'n wind en waterdicht regenpak?
Alleen is de werking reciprook en is het ook in no time nat aan de binnenkant. _O-

Haha, moest toch even googlen wat je nou met reciprook bedoelde ;) .. Maar inderdaad ademend is het zeker niet en je zweet best snel als de temperatuur in de dubbel cijfers loopt, maar toch altijd beter dan koud of nattigheid in je kleding vlak voordat je gaat werken of ergens anders aankomt wat niet thuis is :D
 
Precies de reden waarom ik er ooit mee begonnen ben de ritten vast te leggen. :+
Mooie daarnaast is, dat je zo ook nog eens kan delen met anderen via YT e.d.

Sinds zeer kort ook de gelukkige bezitter van een GoPro Hero 3 ! Hier gaan zeker ook de nodige ritjes mee opgenomen worden. Maar eigenlijk speciaal gekocht voor mijn aankomende reis naar Lapland 17 Maart met huskysafari, sneeuwscooter crossen en de hele mikmak *O* *O*
 
Sinds zeer kort ook de gelukkige bezitter van een GoPro Hero 3 ! Hier gaan zeker ook de nodige ritjes mee opgenomen worden. Maar eigenlijk speciaal gekocht voor mijn aankomende reis naar Lapland 17 Maart met huskysafari, sneeuwscooter crossen en de hele mikmak *O* *O*


Gaaf 8-)
 
8 uur over 90km.. ingehaald door mtb'ers nog of?

Ook nog geluncht en we waren nog wat verkeerd gereden maar idd ging niet super snel :)

Paar stukken zacht zand waar de gs geen enkele vaart kon maken zonder mij eraf te willen gooien :)
 
Sinds zeer kort ook de gelukkige bezitter van een GoPro Hero 3 ! Hier gaan zeker ook de nodige ritjes mee opgenomen worden. Maar eigenlijk speciaal gekocht voor mijn aankomende reis naar Lapland 17 Maart met huskysafari, sneeuwscooter crossen en de hele mikmak *O* *O*

Motorrijden, actie sporten of andere avontuurlijke activiteiten... als jij ze upload op YT dan heb jij alvast een abonnee, LOL.
Wowwwieeee, klinkt goed allemaal! :+
 
8 uur over 90km.. ingehaald door mtb'ers nog of?

Nou ja, 8 uur in totaal, we waren i.i.g. wel als laatsten binnen.... _O-
En MTBérs ingehaald, nah... wel zo af en toe elkaar.
Maar wel een hoop lol gehad en dan speelt tijd toch allang geen rol meer, toch?
 
De youtube upload staat op punt om te beginnen...
Dus over een uurtje of twee staat mijn eerste vid van de MF rit ook on-line :P
 
Nou ja, 8 uur in totaal, we waren i.i.g. wel als laatsten binnen.... _O-
En MTBérs ingehaald, nah... wel zo af en toe elkaar.
Maar wel een hoop lol gehad en dan speelt tijd toch allang geen rol meer, toch?
Duur maakt ook niet uit.. Hoe langer hoe beter zelfs. Maar ik keek en aantal filmpjes van die rit en dan zag ik sommige stukken 80km/u gaan op onverharde weg.. Dus geen zand. Dus vandaar.
 
Duur maakt ook niet uit.. Hoe langer hoe beter zelfs. Maar ik keek en aantal filmpjes van die rit en dan zag ik sommige stukken 80km/u gaan op onverharde weg.. Dus geen zand. Dus vandaar.

:') Gopro schoot geen video meer na 4 uur
 
Duur maakt ook niet uit.. Hoe langer hoe beter zelfs. Maar ik keek en aantal filmpjes van die rit en dan zag ik sommige stukken 80km/u gaan op onverharde weg.. Dus geen zand. Dus vandaar.

80 km/u hebben wij ook wel gehaald op de hardere stukken, maar voor dat losse klapzand heb je echte off-road skills nodig en... geschikte banden.
En bovendien het was ons eerste ritje met stukken klapzand... in de sneeuw rijden met noppen is zelfs makkelijker, weet ik nu. :)
 
morge plaatje van de nieuwe aanwinst(en ja deze rijd :+ nog...)
fzrmito003.jpg

mito -O-
fzrmito005.jpg
 
Leuke FZR. :)
Alleen dat stickertje van de Nederlandse vlag moet er natuurlijk af. :P


En ik ook maar een plaatje dan:
_DSC0087-BorderMaker.jpg

Speciaal voor Maarten eentje uitgezocht van Lago Maggiore, bij bijna 40 graden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan