MF ** Zuid-Holland Topic 40 ** De lente begint!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Triumph speed triple 1050 is te duur in het nieuwe model.

Zrx etc ook qua blok super maar qua uiterlijk wat minder.
@harry dat kan ook nog...
 
Als je een mooie naked wil...gewoon een ducati monster 1100s kopen :]
 
Laatst bewerkt:
Als je een mooie naked wil...gewoon een ducati monster 1100s kopen :]
Sommige mensen vinden het geluid van en ducati mooi.. En dat mag natuurlijk.. Ik vind het klinken of je continue onderdelen verliest.. En er en handje losse schroeven in het blok gegooid is. Dus geen duc voor mij. Al vind ik ze niet lelijk.
 
Sommige mensen vinden het geluid van en ducati mooi.. En dat mag natuurlijk.. Ik vind het klinken of je continue onderdelen verliest.. En er en handje losse schroeven in het blok gegooid is. Dus geen duc voor mij. Al vind ik ze niet lelijk.
En die droge koppeling slijt 2x zo hard!
 
En die droge koppeling slijt 2x zo hard!
Bij een aantal nieuwe modellen wordt al een natte koppeling toegepast. Dan klinkt de Duc echt veel mooier, dat goedkope gerammel is dan weg.

Vind het geroffel van een 2 cilinder wel mooi, maar alleen bij lage toeren. Ga je er echt voor zitten dan klinkt zo'n ding als een koffiemolen. Dan vind ik de huil van een 4 cilinder weer mooier.
 
Gaat iemand nog een stukje rijden toevallig vanmiddag? Ik heb wel zin namelijk.

dit weekend helaas geen tijd.


Wat gaan we nou doen volgend weekend? Warme Sjoko Toer, on- of allroad?

Moet ook even voor laarzen kijken bij MKC volgend weekend, huidige zijn echt bijna op!
 
dit weekend helaas geen tijd.


Wat gaan we nou doen volgend weekend? Warme Sjoko Toer, on- of allroad?

Moet ook even voor laarzen kijken bij MKC volgend weekend, huidige zijn echt bijna op!
Ben bang dat het de on-road versie wordt voor mij volgende week.
Nog geen aandacht kunnen besteden aan het vervuilde carburateur probleem van de KLE.
Met een beetje behoorlijk weer morgen of maandag (vrij!) even bekijken.
Maar ben bang dat het rijden zelf toch eerder een prioriteit krijgt, krijg last van de kriebels weer ff te rijden...
Brommertje is weer schoon en vrij van zout en bagger. :+

full
 
Dan gaat zo te zien bijna iedereen de onroad versie rijden. Waarom dan 120 km snelweg pakken om vervolgens 100km route te rijden en dan weer terug? Kan je beter direct via leuke wegen ergens rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan