MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

lotje95

MF'er
14 jul 2018
245
246
Zuid Holland
Dwars door 't sion, ik dacht em ergens in mijn Google tijdlijn te hebben maar er staan maar 2 punten in, thuis en vispaleis hoek van holland, daar heb je niet veel aan

Ik heb die route wel gefilmd met mijn GoPro, dan hoef je hem natuurlijk niet meer te rijden...
Die ken ik dan denk wel een stuk!
Daar rijd ik vaak met lessen.
Rondom den hoorn etc....

Oerblade

MF veteraan
12 apr 2009
19.377
166
50
Bergschenhoek
Vanuit Vlaardingen via Zouteveen, Negenhuizen, Schipluiden zo rijden is ook mooi
Even op google maps gekeken en het komt bij bekend voor.
Vroeger in schipluiden gewerkt bij Laurentis in de espresso koffiemachine's en regelmatig die weg genomen naar Vlaardingen (of terug).

Laatst bewerkt:

BigBoyOrange

Die hard MF'er
15 jan 2019
269
231
Rotterdam
Ik moet vanavond even bij mn ouders langs. Misschien dat ik het rondje wel even een keertje doe 🤔

Bedenk me net datik om 9 uur een afspraak heb staan. Misschien morgen wanneer ik vrij ben :P
Als iemand zin heeft om mee te rijden laat het me weten! Kunnen we afspreken.

Laatst bewerkt:

sas_andrea

MF veteraan
12 jun 2004
3.252
39
33
Krimpen aan den IJssel
Nou beterschap en binnenkort weer een ritje plannen ....toch .
Heb je de ritten nog uit kunnen printen ??
Thanks. Ja, het is me gelukt een route op de telefoon te krijgen. Je kunt de routes downloaden als gpx bestand en met een app kun je die dan openen en volgen. Beetje Google maps idee.

Bijlagen

• Like
Waarderingen: dicok2

Coert65

Zed 650!
Donateur
22 apr 2015
5.794
2.101
53
Puttershoek
Ook voor mij een bekend en leuk rondje. Toen ik nog in Hellevoetsluis woonde reed ik het regelmatig.
Tegenwoordig ook af en toe nog, maar niet meer zo vaak als vroeger, moest ik maar weer eens gaan doen.. :] :)

• Like
Waarderingen: HenkGSX750 en dicok2

Coert65

Zed 650!
Donateur
22 apr 2015
5.794
2.101
53
Puttershoek
Ja, dat is een leuk idee! Moet het wel redelijk weer zijn, in ieder geval droog, want mijn Pilot Powers 2ct houden niet zo van regen. :] :t

• Like
Waarderingen: dicok2