MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Vandaag ook helaas geen tijd om te rijden.
Morgenavond (woensdag) maar weer een rondje maken als het tenminste droog is.
Donderdagavond ook nog ff op de brommert naar de motorkledingstore in Breda of naar motorkledingcenter in Hazerswoude voor een paar nieuwe handschoenen met polsbescherming.
Welke winkel is van beide aan te bevelen?
 
Vandaag ook helaas geen tijd om te rijden.
Morgenavond (woensdag) maar weer een rondje maken als het tenminste droog is.
Donderdagavond ook nog ff op de brommert naar de motorkledingstore in Breda of naar motorkledingcenter in Hazerswoude voor een paar nieuwe handschoenen met polsbescherming.
Welke winkel is van beide aan te bevelen?
Ik heb al mijn spullen in Breda gekocht ,goeie service en behulpzaam personeel
 
Mits het weer het morgen toe laat nog maar een rondje rijden voordat de vakantie voorbij is ;)


Ff jouw youtube kanaal gesubd ;)

Ben zelf trouwens ook met een GoPro aan het klooien, net een aangeschaft, moet alleen nog een goede mic regelen voor het geluid. Dan ga ik denk ik ook ff een kanaaltje starten.
 
Ff jouw youtube kanaal gesubd ;)

Ben zelf trouwens ook met een GoPro aan het klooien, net een aangeschaft, moet alleen nog een goede mic regelen voor het geluid. Dan ga ik denk ik ook ff een kanaaltje starten.
Thanks.

ja, altijd leuk.
Al is het maar voor groepritjes en events. ;)


Het weer lijkt erg twijfelachtig, rond 12:00 lijkt het droog. Maar kans dat het een uur later weer gaat druppelen...
Mocht je het zin zitten, rond 12:00 bij Motostore Barendrecht?
 
Laatst bewerkt:
Ik was in slaap gevallen, after dinner dip 😳 _O-

Maar ik ga nog wel even een klein rondje. Misschien handig om een kleine groepsapp te maken?

@BasBB jij woont in Rijswijk zie ik? Ik den haag, dus dat zou nog kunnen.
 
Beste MF'ers ik lees ook wel eens mee op dit forum, woon sinds kort ook in Rotterdam daarvoor in Den Haag, bijna 1 jaar rijbewijs A, maar nog niet veel ritjes gereden. Lijkt me ook wel leuk om een keer een rondje mee te rijden in weekend of avond. Ken eigenlijk verder niemand op dit forum in het echt is dat een probleem?
 
Beste MF'ers ik lees ook wel eens mee op dit forum, woon sinds kort ook in Rotterdam daarvoor in Den Haag, bijna 1 jaar rijbewijs A, maar nog niet veel ritjes gereden. Lijkt me ook wel leuk om een keer een rondje mee te rijden in weekend of avond. Ken eigenlijk verder niemand op dit forum in het echt is dat een probleem?
Nee hoor!

Ik kende Bas ook totaal niet. En toch bijna anderhalf a twee uur gereden.
 
Beste MF'ers ik lees ook wel eens mee op dit forum, woon sinds kort ook in Rotterdam daarvoor in Den Haag, bijna 1 jaar rijbewijs A, maar nog niet veel ritjes gereden. Lijkt me ook wel leuk om een keer een rondje mee te rijden in weekend of avond. Ken eigenlijk verder niemand op dit forum in het echt is dat een probleem?
En welkom natuurlijk!

Ik woon in den haag.
 
Beste MF'ers ik lees ook wel eens mee op dit forum, woon sinds kort ook in Rotterdam daarvoor in Den Haag, bijna 1 jaar rijbewijs A, maar nog niet veel ritjes gereden. Lijkt me ook wel leuk om een keer een rondje mee te rijden in weekend of avond. Ken eigenlijk verder niemand op dit forum in het echt is dat een probleem?

Welkom stadsgenoot! Als je wil, kunnen we wel eens een rondje doen :]

Wat voor motor heb je?
 
Welkom hier! Ik ken eigenlijk maar 1 van dit topic, dus het is geen probleem hoor.
Ben net zelf ook weer uit een drukke periode gekomen en had weinig tijd maar ook ik ben weer in voor een ritje.
Alleen dit weekend niet, morgen druk met weer een andere motor halen en zondag waarschijnlijk de Megameeting in Veenendaal.
Waarschijnlijk, want voor hetzelfde geld ben ik de hele dag met de nieuwe aanwinst bezig..;):t
 
Even een rondje rijden en dan naar Hans van Wijk.
En dan weer een stukje rijden.
Dit keer op deze...

IMG-20190908-WA0004.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan