MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Ik dus ook niet.
Gisteren de 1200 van een helaas te vroeg overleden kennis opgehaald, en vandaag de hele dag in de garage bezig geweest dus de megameeting werd ook niks.
Maar als er volgende zondag een ritje is ben ik erbij.:]:t
20190915_002501_resized.jpg
 
Mooi ding! Helaas jammer van de reden....

Komende zaterdag en zondag wel mooi weer inderdaad. Alleen waarschijnlijk al andere plannen. Weet niet of ik ga rijden...

Komende zaterdag om 1200 een wedstrijd spelen.... Volleybal.... Echt zo'n rot tijd.... Ben je de hele dag mee bezig dan.. Pfff... |(
 
Vanmiddag ook ff bij Hans van Wijk geweest, ff een uurtje rond gebanjerd, wel een mooie zaak hoor.
Maar ik moest om 5 uur weer in Duitsland zijn om mij dochtertje op te halen dus echt veel tijd had ik vanmiddag niet.

Binnenkort maar eens een keertje terug gaan.
En even kijken of het lukt om deze week 2 voorvork keerringen te laten vernieuwen en om 2 nieuwe bandjes te laten monteren.
 
Van de week 2 nieuwe banden gekregen.
En nieuwe voorvorkkeeringen.
En remblokken.
Brommert rijdt nu 100 keer lekkerder, heerlijk strak en geeft veel meer stabiliteit en daarmee vertrouwen.
Wordt er morgen, zondag, trouwens nog gereden?
 
Van de week 2 nieuwe banden gekregen.
En nieuwe voorvorkkeeringen.
En remblokken.
Brommert rijdt nu 100 keer lekkerder, heerlijk strak en geeft veel meer stabiliteit en daarmee vertrouwen.
Wordt er morgen, zondag, trouwens nog gereden?

Ik ben er nu mee bezig, kom net terug van een verjaardag. Maar kan later vandaag nog wel rondje doen ergens.
 
Sinds een goede week geleden rijd mijn motor ook weer. Een paar dagen geleden een rondje richting Schoonhoven gedaan, daarna nog één richting de Meije. Vandaag wist ik weer waarom ik eigenlijk gestopt was met rijden.

Ik ga lekker mijn van A naar B ritjes rijden waarvoor ik mijn motor sowieso weer naar voren heb gehaald. Het is leuk weer te rijden maar Om doelloos een rondje te rijden is aan mij niet meer besteed.
 
Sinds een goede week geleden rijd mijn motor ook weer. Een paar dagen geleden een rondje richting Schoonhoven gedaan, daarna nog één richting de Meije. Vandaag wist ik weer waarom ik eigenlijk gestopt was met rijden.

Ik ga lekker mijn van A naar B ritjes rijden waarvoor ik mijn motor sowieso weer naar voren heb gehaald. Het is leuk weer te rijden maar Om doelloos een rondje te rijden is aan mij niet meer besteed.
Huis-Schoonhoven-Meije-Huis is geen A naar B, maar A naar D via B en C, niks mis mee.
Stel als doel een kopje koffie of een uitsmijter ergens op een leuk terras.
Maar ach, mijn meeste km's maak ik tegenwoordig ook met ritjes van A naar B en van B terug naar A.
 
Huis-Schoonhoven-Meije-Huis is geen A naar B, maar A naar D via B en C, niks mis mee.
Stel als doel een kopje koffie of een uitsmijter ergens op een leuk terras.
Maar ach, mijn meeste km's maak ik tegenwoordig ook met ritjes van A naar B en van B terug naar A.


Ik heb veel A naar B , A naar C en A naar D

Begint nu weer te wennen als vanouds. Lekker vlot en soepel in het verkeer. :]
 
Op de A15 naar Arnhem zitten ze in ieder geval niet , of ze zitten om 6:30 nog niet op de motor. Kom er sporadisch 1 of 2 tegen :+
 
Ik wil weer garantie!
Het zou vandaag redelijk droog zijn, het regent al de hele ochtend wat betekend dat de motor geen was beurt krijgt.

[EDIT]
Toch nog maar even toen de zon scheen de wasborstel over de motor gehaald en een sponsje over de velgen, het zweet stond zowaar op m'n voorhoofd 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ja ik zat in een overvolle trein waar het binnen 26 graden was....... :r

Ik ging naar Amsterdam, voor een musical, The book of mormon! Misschien beetje als vloeken in de kerk hier, maar het was echt enorm goed! Super leuk! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan