MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

20200718_144009.jpg
 
Ben je even naar Goedhart wordt je brommer gestript... -O-

Zo te zien hebben ze ook een cilinder gepikt. Ik weet uit betrouwbare bron dat een yamaha met een cilinder minder geen succes is :+
 
Stukje tet dat goed te doen is in Zuid-Holland?

Rij wel eens offroad in Hoeckse waard, maar niet fantastisch xD
Het is een stukje rijden vanaf hier en dat is voor ons erg jammer. Maar dat het überhaupt mogelijk is in Nederland is natuurlijk wel ontzettend tof! Het is ontzettend de moeite waard om hier een dag (of meer) voor uit te trekken
 
Het is een stukje rijden vanaf hier en dat is voor ons erg jammer. Maar dat het überhaupt mogelijk is in Nederland is natuurlijk wel ontzettend tof! Het is ontzettend de moeite waard om hier een dag (of meer) voor uit te trekken
Ga je dan een weekend? Of ff een dagje heen en weer?

Na mijn cursus ga ik ook eens die kant op.

Stukje tet dat goed te doen is in Zuid-Holland?

Rij wel eens offroad in Hoeckse waard, maar niet fantastisch xD
TET ligt niet in Zuid-Holland
 
Het is een stukje rijden vanaf hier en dat is voor ons erg jammer. Maar dat het überhaupt mogelijk is in Nederland is natuurlijk wel ontzettend tof! Het is ontzettend de moeite waard om hier een dag (of meer) voor uit te trekken

Ja, daar was ik al bang voor ;)


TET ligt niet in Zuid-Holland

Stukje bij Woerdens Verlaat toch? Alhoewel dat verhard is volgens mij
 
Bij actionplanet in Velsen-zuid/Spaarnewoude. 1,5 uur cursus voor de basis.
Als ik zo vrij mag zijn om ongevraagd advies te geven: ga gewoon eens een stukje tet rijden en kijk waar je tegenaan loopt. Dan steek je ook meer op op zo'n cursus want je weet gerichter wat je nog wil leren. Daarnaast vraag ik me af wat je in anderhalf uur kunt leren wat je niet zelf in een dag kunt opsteken. Zeker als je met anderen gaat
 
Ik heb al wel offroad ervaring, ik heb een paar jaar een trialmotor gehad. Ik vind het gewoon prettig om voor het eerst met zo'n grote motor wat begeleiding te hebben en tips te krijgen. Dat ding is splinternieuw dus dat vind ik wel een fijn gevoel. Daarnaast is het lekker in de buurt en hoef ik dus niet ver weg om te oefenen.
 
Goedemiddag! Ik kom uit Vlaardingen en lijkt mij leuk om af en toe is te toeren met een groepje! Nog meer mensen hier die toevallig een beetje uit de omgeving komen?

IMG_20200726_173709.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan