MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Haha.. no way hozee een roze diversion. 😂
Misschien kan morgenmiddag wel even. Zit met voorbereiding voor verjaardag zoontje zondag, maar ik overleg met thuisfront.
Vanmiddag (zaterdag 15-6) zou het droog moeten zijn (de straten nog niet denk ik).
Ik kijk hier rond 13:00 nog even, zometeen eerst de boodschappen in huis halen (ingeblikt).
 
Ow.. ik wil ook 😂😂
Maar moet nog even geduld hebben.. niet mijn sterkste kant in ieder geval 😅 Volgende week maandag de 24e mn 3e AVD les. We moeten de tijd even oprekken aangezien mijn examen pas 19 juli is. Dus daarna nog even flink lessen en dan hopen op het beste. Gelukkig voel ik me op het gemak op de motor en snap ik echt niet dat ik niet eerder mijn rijbewijs gehaald heb, mijn vrouw is u ieder geval bang voor een verslaving _O-
 
Ow.. ik wil ook 😂😂
Maar moet nog even geduld hebben.. niet mijn sterkste kant in ieder geval 😅 Volgende week maandag de 24e mn 3e AVD les. We moeten de tijd even oprekken aangezien mijn examen pas 19 juli is. Dus daarna nog even flink lessen en dan hopen op het beste. Gelukkig voel ik me op het gemak op de motor en snap ik echt niet dat ik niet eerder mijn rijbewijs gehaald heb, mijn vrouw is u ieder geval bang voor een verslaving _O-
Nou voor die verslaving hoeft ze niet bang te zijn , die komt er gewoon .
Veel succes met het lessen en je examens en wens je vrouw ook veel sterkte 😉🏍🏍
 
Hallo allemaal. Heb dit forum pas net ontdekt. Ben al wel 2 jaar in het bezit van het A2 rijbewijs. Lijkt me leuk om een keer te rijden. Van het weekend zou kunnen.
 
Matlingeweg is Spaanse Polder toch? Hoe laat zullen we doen, uurtje of half 11? Ik zou het fijn vinden in de middag nog met de kids iets te kunnen gaan doen en voor de hitte thuis te zijn. 😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan