MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Je bedoeld dan HN Motoren in delft neem ik aan?

Motoport rockanje komt mijn instructeur altijd ja. Daar komen ook zo'n beetje al zijn motoren vandaan.

Vandaag lekker zitten zweten. Alle oefeningen behalve snelle slalom en wegrijden uit parkeervak. Alles ging lekker!
I'm ready. Ik hoef zaterdag niet extra te lessen. 8-)
Ja het lekker weer om te rijden 😜
Heel fijn dat alles zo lekker ging ,nu op naar je examens.
 
Ik kwam vroeger al bij rockanje motoren ,ja zo heette het toen .
De eigenaren van nu heb ik nog op een driewieler zien crossen in de tuin.
Maar pa heeft ze wel geleerd dat service en kwaliteit alsmede persoonlijk contact zeer in het vaandel moeten staan.
 
Je bedoeld dan HN Motoren in delft neem ik aan?

Motoport rockanje komt mijn instructeur altijd ja. Daar komen ook zo'n beetje al zijn motoren vandaan.

Vandaag lekker zitten zweten. Alle oefeningen behalve snelle slalom en wegrijden uit parkeervak. Alles ging lekker!
I'm ready. Ik hoef zaterdag niet extra te lessen. 8-)
Nee, HN Motoren ken ik verder niet, ik bedoel HP Motoren, is ook een heel topic over hier op MF, je kunt het, net als Sas Andrea heeft gedaan, goed treffen daar, maar dat raad ik jou als beginnende motorrijder niet echt aan. MP Rockanje kom ik al sinds ik rij, 1983. Altijd goede service en een eerlijke zaak, net als Motostore Barendrecht.
 

Nee, HN Motoren ken ik verder niet, ik bedoel HP Motoren, is ook een heel topic over hier op MF, je kunt het, net als Sas Andrea heeft gedaan, goed treffen daar, maar dat raad ik jou als beginnende motorrijder niet echt aan. MP Rockanje kom ik al sinds ik rij, 1983. Altijd goede service en een eerlijke zaak, net als Motostore Barendrecht.
Ik kwam er al in 1997 de eigenaar Harry was een geweldige vent en je kon gewoon in de werkplaats kijken als ze bezig waren met je motor.

 
Ik kwam vroeger al bij rockanje motoren ,ja zo heette het toen .
De eigenaren van nu heb ik nog op een driewieler zien crossen in de tuin.
Maar pa heeft ze wel geleerd dat service en kwaliteit alsmede persoonlijk contact zeer in het vaandel moeten staan.
Ik heb je waarschijnlijk daar dan nog gezien, ik kom er al sinds "83, heb de 2 zonen nog als kleine donderstenen door de zaak zien rennen toen! En ik kom er nog steeds. Goede, eerlijke service en je staat daar als klant nog op 1. Dat heeft de oude Zuijderwijk er goed in gekregen.
 
Ik heb je waarschijnlijk daar dan nog gezien, ik kom er al sinds "83, heb de 2 zonen nog als kleine donderstenen door de zaak zien rennen toen! En ik kom er nog steeds. Goede, eerlijke service en je staat daar als klant nog op 1. Dat heeft de oude Zuijderwijk er goed in gekregen.
Ja dat heeft hij zeker ,zaterdag's altijd langs om bakkie te doen ,en regelmatig met ria de vrouw van Harry motorfietsen ophalen .
Kreeg je bij eerst volgende service beurt weer korting hahaha
 
Het is alleen niet in het belang van lotje met het maken van haar keuze ,maar het was wel ff lekker om terug te kijken op die goeie ouwe tijd coert.
 
Wat leuk joh! Ze hebben onlangs een verbouwing gehad daar, en in de kledingafdeling hangen nu grote foto's van vroeger. And, lo and behold, ik sta er ook op met m'n CB500F. wel foto's van het oude pand aan de Molendijk dan hé. Zelfs 1 verkoopster uit die jaren werkt er nog steeds. Maar je hebt gelijk, het is verder niet in het belang van Lotje d'r keuze.
 
Wat leuk joh! Ze hebben onlangs een verbouwing gehad daar, en in de kledingafdeling hangen nu grote foto's van vroeger. And, lo and behold, ik sta er ook op met m'n CB500F. wel foto's van het oude pand aan de Molendijk dan hé. Zelfs 1 verkoopster uit die jaren werkt er nog steeds.
Zal binnenkort weer eens gaan kijken misschien sta ik er ook nog op met mijn goldwing GL 1000.
Voor mijn reparatie' s kom ik tegenwoordig bij hemo motoren in hekelingen daar is nog de ouderwetse sfeer ,geen poeha maar gewoon een old school monteur en aangename prijzen .
 
Zal binnenkort weer eens gaan kijken misschien sta ik er ook nog op met mijn goldwing GL 1000.
Voor mijn reparatie' s kom ik tegenwoordig bij hemo motoren in hekelingen daar is nog de ouderwetse sfeer ,geen poeha maar gewoon een old school monteur en aangename prijzen .
Ton is een kerel waar ik ook veel kom. Old-school motorzaakje, koffie in mokken en geen gedoe verder. Geen glazen paleis met gladde verkopers.
Lotje, ik vind ze alle twee wel mooi, maar die Yamaha is wel een 1000. Nou weet ik niet in welke categorie je valt qua motor die je mag rijden natuurlijk.
Ik zou, net als dicok2 eens een proefrit met ze maken. Ze zien er, wat mij betreft wel goed en eerlijk uit. :t
 
Ton is een kerel waar ik ook veel kom. Old-school motorzaakje, koffie in mokken en geen gedoe verder. Geen glazen paleis met gladde verkopers.
Lotje, ik vind ze alle twee wel mooi, maar die Yamaha is wel een 1000. Nou weet ik niet in welke categorie je valt qua motor die je mag rijden natuurlijk.
Ik zou, net als dicok2 eens een proefrit met ze maken. Ze zien er, wat mij betreft wel goed en eerlijk uit. :t
Aankomende zaterdag weer bij ton kijken hij gaat mijn bmw synchroon afstellen .
Misschien kan de Yamaha terug gezet worden ,ik heb geen idee .
Maar een vraag is zo gesteld ,kan je gelijk zien hoe klantvriendelijk ze zijn .
 
Aankomende zaterdag weer bij ton kijken hij gaat mijn bmw synchroon afstellen .
Misschien kan de Yamaha terug gezet worden ,ik heb geen idee .
Maar een vraag is zo gesteld ,kan je gelijk zien hoe klantvriendelijk ze zijn .
Dus als je tijd heb coert kom zaterdag ff langs bij Ton👍🏍🏍
 
Als m'n doorwaai jas binnen is kom ik wel even buurten! Het is me nu te warm met m'n Dainese combipak helaas..
Net een Rev-it Eclipse jas besteld, motorjeans heb ik al.🏍🏍👍
 
Ik mag gelijk onbeperkt!
Ben over een paar weken jarig, dus dan 24. En anders is het geen lange tijd die ik moet wachten voor ik onbeperkt mag!
Dus dat scheelt al in een motor uit zoeken
 
Laatst bewerkt:
Dat scheelt zeker, lotje95. Dan wordt het echt proefrijden wat je mooi vindt en dan kijken wat lekker rijdt of wat je lichaam aan kan. (Ik vind supersports als gixxers en r1 enzo erg mooi, maar mijn rug vindt die beperkt leuk (als in zeer korte ritjes), dus zal ik altijd zithouding boven looks prefereren) maar daar kom je maar op 1 manier achter. Rijden, rijden en nog eens rijden.
En helaas, budget doet ook nog mee uiteraard. 😂

En daarbij, wat je nu koopt hoef je niet voor de rest van je leven te rijden he. Motoren zijn best waardevast als ze eenmaal een grens bereikt hebben. Dus zolang je niet nieuw uit de winkel koopt, verlies je er niet meteen vreselijk veel mee.
 
Ja ik heb al op een Supersport gezeten en dat is ook helemaal niks voor mij.....

Ik wil eigenlijk zo min mogelijk uitgeven. Max rond de 2000€.....
Dusja zal dan een oude worden, maar goed... Op een oude fiets moet je het leren??? 😂
Wil een beetje een naked/tour motor hebben. Maar ik moet inderdaad gewoon proef gaan rijden en zitten.

Helaas is m'n moeder geen voorstander van het motorrijden..... Die vind het maar eng en gevaarlijk. Liet haar m'n achtje zien en dat vond ze wel gaaf.
 
Ja ik heb al op een Supersport gezeten en dat is ook helemaal niks voor mij.....

Ik wil eigenlijk zo min mogelijk uitgeven. Max rond de 2000€.....
Dusja zal dan een oude worden, maar goed... Op een oude fiets moet je het leren??? 😂
Wil een beetje een naked/tour motor hebben. Maar ik moet inderdaad gewoon proef gaan rijden en zitten.

Helaas is m'n moeder geen voorstander van het motorrijden..... Die vind het maar eng en gevaarlijk. Liet haar m'n achtje zien en dat vond ze wel gaaf.

Misschien moet ze eens een proefles nemen ;)

Is dit wellicht wat voor je?

https://www.autoscout24.nl/aanbod/h...02d08a-00db-f762-e053-e250040a96e5?cldtidx=17
Of dit:

https://www.autoscout24.nl/aanbod/h...f56f8a-0ba9-bd5f-e053-e250040a53ed?cldtidx=15
 

Dat is inderdaad wel wat!
Alleen een beetje ver. Nja ik werk wel in de buurt, maar lijkt zo ver.... Gelijk een aardige rit als je em op haalt.....
Ik heb mijn motor ook van ver gehaald ,gelijk 150 km terug rijden .
Kreeg wel gelijk een beter gevoel van de motor ,tis toch de anders als een proefritje.
Dus kijk niet op tegen ver weg kopen.
 
Mijn ZRX heb ik in Finsterwolde gekocht... Dat was ruim 280 kilometer rijden, terug in de stromende regen afgelopen februari...Nou moet ik er wel bij vermelden dat een andere MF'er uit het Voorne topic hem naar huis reed, en niet ikzelf. Maar die fiets was het meer dan waard, alle onderhoudshistorie erbij, vele opties erop.
Soms is wat je van ver haalt het lekkerst! :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan