MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Motorrijden houd je sowieso jong. Je weet wat ze zeggen, You don't grow old playing, you grow old because you stop playing.
Nou is motorrijden geen spelletje natuurlijk, maar er zit een kern van waarheid in! :] :t

Ik vind het heerlijk hoor, spelletjes op de motor.

Je klapt iemands spiegel in, roept “Tikkie, jij bent hem” en spuit ervandoor :]
 
De motorrijvariant is:

Je stopt niet met motorrijden omdat je oud wordt
Je wordt oud omdat je stopt met motorrijden
 
Nou, toen ik begon met rijden was m'n verantwoordelijkheidsgevoel niet zo groot...
Dat ontwikkelde zich pas na een paar jaar. En een paar flinke valpartijen. Ik ben trouwens niet op m'n 16e begonnen met motorrijden, toen reed ik nog op een Kreidler rond, wel opgevoerd uiteraard.
 
Ik zal me hier ook eens melden, zo te zien is er prima ruimte voor wat jonger volk.
Ik woon in de mooiste Rotstad die je kan vinden en ben 23 jaar. heb m'n rijbewijs vorig jaar gehaald en rij sinds januari op een mooie groene Suzuki GS500. Het lijkt me leuk om eens aan te haken met een ritje hier en daar.
Je bent van harte welkom, en er zullen nog wel wat ritjes aankomen denk ik zo maar .
 
Ik zal me hier ook eens melden, zo te zien is er prima ruimte voor wat jonger volk.
Ik woon in de mooiste Rotstad die je kan vinden en ben 23 jaar. heb m'n rijbewijs vorig jaar gehaald en rij sinds januari op een mooie groene Suzuki GS500. Het lijkt me leuk om eens aan te haken met een ritje hier en daar.
Welkom! :] :t
 
Vandaag voor verandering eens de weiland ten noorden van Rotterdam door gereden.
Op de terugweg dwars door R'dam terug.
Achteraf met de afsluiting van de Maastunnel niet zo heel slim... Vergeten dat dit weekend de zomercarnaval was >.<
 
Kan je voorbij de Kniplaan nog verder langs de vliet? Ben daar al een tijd niet geweest...
 
Nee, Schipluiden, Vlietlanden etc
Dat ken ik echt als mn broekzak. Geboren en getogen in Vlaardingen, vlakbij einhalte Holy Noord. De snelste route naar den Haag was via Schipluiden. Er nog niet met de motor gereden, misschien maar goed ook aangezien ik daar met de auto al 100 haal 😅

@Carburateur en als die ruimte er niet is voor de jongeren zullen we het maken 😬
 
Dat ken ik echt als mn broekzak. Geboren en getogen in Vlaardingen, vlakbij einhalte Holy Noord. De snelste route naar den Haag was via Schipluiden. Er nog niet met de motor gereden, misschien maar goed ook aangezien ik daar met de auto al 100 haal 😅

@Carburateur en als die ruimte er niet is voor de jongeren zullen we het maken 😬
Wees maar gerust ,je krijgt alle ruimte die je wilt hebben😜😜
 
Dat ken ik echt als mn broekzak. Geboren en getogen in Vlaardingen, vlakbij einhalte Holy Noord. De snelste route naar den Haag was via Schipluiden. Er nog niet met de motor gereden, misschien maar goed ook aangezien ik daar met de auto al 100 haal 😅

@Carburateur en als die ruimte er niet is voor de jongeren zullen we het maken 😬

Volgens kij komt dat helemaal goed.

Dat stukje midden-delfland rond schipluiden is altijd leuk.
 
Dwars door 't sion, ik dacht em ergens in mijn Google tijdlijn te hebben maar er staan maar 2 punten in, thuis en vispaleis hoek van holland, daar heb je niet veel aan

Ik heb die route wel gefilmd met mijn GoPro, dan hoef je hem natuurlijk niet meer te rijden...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan