MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Dwars door 't sion, ik dacht em ergens in mijn Google tijdlijn te hebben maar er staan maar 2 punten in, thuis en vispaleis hoek van holland, daar heb je niet veel aan

Ik heb die route wel gefilmd met mijn GoPro, dan hoef je hem natuurlijk niet meer te rijden...
Die ken ik dan denk wel een stuk!
Daar rijd ik vaak met lessen.
Rondom den hoorn etc....
 
Ja, binnendoor naar maassluis, Als je bij Den Hoorn erafgaat op de rontonde lings en dan kan je eigenlijk naar maassluis navigeren
 
Zoiets, en dan zo naar HvH, visje eten, route met alle mogelijke varianten

route.jpg
 
Moest van MBM

 
Ik moet vanavond even bij mn ouders langs. Misschien dat ik het rondje wel even een keertje doe 🤔

Bedenk me net datik om 9 uur een afspraak heb staan. Misschien morgen wanneer ik vrij ben :P
Als iemand zin heeft om mee te rijden laat het me weten! Kunnen we afspreken.
 
Laatst bewerkt:
Nou beterschap en binnenkort weer een ritje plannen ....toch .
Heb je de ritten nog uit kunnen printen ??
Thanks. Ja, het is me gelukt een route op de telefoon te krijgen. Je kunt de routes downloaden als gpx bestand en met een app kun je die dan openen en volgen. Beetje Google maps idee.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190802-085120.png
    Screenshot_20190802-085120.png
    137,1 KB · Weergaven: 9
Gisteren dit rondje gemaakt, lekker rustig gereden en af en toe ergens een terrasje gepakt. Ruim 3 uur gereden en het was fantastisch.
 

Bijlagen

  • 418102A8-685F-48AC-A084-45BB9DE6EEAC.png
    418102A8-685F-48AC-A084-45BB9DE6EEAC.png
    70,9 KB · Weergaven: 18
Ook voor mij een bekend en leuk rondje. Toen ik nog in Hellevoetsluis woonde reed ik het regelmatig.
Tegenwoordig ook af en toe nog, maar niet meer zo vaak als vroeger, moest ik maar weer eens gaan doen.. :] :)
 
Ja, dat is een leuk idee! Moet het wel redelijk weer zijn, in ieder geval droog, want mijn Pilot Powers 2ct houden niet zo van regen. :] :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan