MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Vandaag een rondje Nieuwkoopse plas gedaan (Noordeinderplas), die Meije is zo'n 20 km lang en zo'n 3 meter smal, daar rijdt echt alles overheen, in beide richtingen, en fietsers...fietsers...en nog eens fietsers.

In die weg zitten wel brede stukken, voor auto's, uiteraard veel bestelbusjes, om elkaar te kunnen passeren, maar daar wordt natuurlijk geen gebruik van gemaakt, zodat het regelmatig voorkwam dat ze elkaar niet konden passeren, en geen van beide, ruimte wilde maken (achteruit rijden tot aan de verbreding)

Het duurde dus ook ruim een uur voordat ik, op de :] aan de Milandweg aankwam :P

Terug over de Simon van Capelweg / Noordenseweg / Zuideinde, ging een stuk sneller :Y
 
Hallo medezuidhollanders :W

Mijn naam is Patrick en ik wil me graag aanmelden om gezamenlijk een leuke rit te maken.

Als import Barendrechter weet ik nog lang niet alle mooie stukjes van Zuid Holland te vinden, dus ik laat me graag rondleiden.
Ik ben zelf geboren Nijmegenaar met de zachte "G", maar dat doet verders geen pijn.

Sinds een paar weken in het bezit van mijn brommerrijbewijs en momenteel kilometers aan het maken om ervaring op te doen.
Inmiddels zo'n 1300 km gereden en het gaat steeds een stukkie vertrouwder.

Hebben jullie zin om dit groentje mee op sleeptouw te nemen en te voorzien van adviezen dan houd ik me zeer aanbevolen om mee te rijden.

Groet van een enthousiaste nieuweling.
 
Hallo medezuidhollanders :W

Mijn naam is Patrick en ik wil me graag aanmelden om gezamenlijk een leuke rit te maken.

Als import Barendrechter weet ik nog lang niet alle mooie stukjes van Zuid Holland te vinden, dus ik laat me graag rondleiden.
Ik ben zelf geboren Nijmegenaar met de zachte "G", maar dat doet verders geen pijn.

Sinds een paar weken in het bezit van mijn brommerrijbewijs en momenteel kilometers aan het maken om ervaring op te doen.
Inmiddels zo'n 1300 km gereden en het gaat steeds een stukkie vertrouwder.

Hebben jullie zin om dit groentje mee op sleeptouw te nemen en te voorzien van adviezen dan houd ik me zeer aanbevolen om mee te rijden.

Groet van een enthousiaste nieuweling.
Je bent van harte welkom, hou het hier maar een beetje in de gaten ,er zal binnenkort wel weer iemand een voorstel doen .
Ik ben ook import barendrechter 😜
 
Hallo medezuidhollanders :W

Mijn naam is Patrick en ik wil me graag aanmelden om gezamenlijk een leuke rit te maken.

Als import Barendrechter weet ik nog lang niet alle mooie stukjes van Zuid Holland te vinden, dus ik laat me graag rondleiden.
Ik ben zelf geboren Nijmegenaar met de zachte "G", maar dat doet verders geen pijn.

Sinds een paar weken in het bezit van mijn brommerrijbewijs en momenteel kilometers aan het maken om ervaring op te doen.
Inmiddels zo'n 1300 km gereden en het gaat steeds een stukkie vertrouwder.

Hebben jullie zin om dit groentje mee op sleeptouw te nemen en te voorzien van adviezen dan houd ik me zeer aanbevolen om mee te rijden.

Groet van een enthousiaste nieuweling.
Je rijdt een Blade volgens je avantar ziet ik.
 
Je bent van harte welkom, hou het hier maar een beetje in de gaten ,er zal binnenkort wel weer iemand een voorstel doen .
Ik ben ook import barendrechter 😜
Mooi, mocht je zin hebben een keertje samen te rijden dan moet je maar een gil geven. Ik heb nog genoeg te leren.
Wel als het droog is, de brommert hoeft niet nat te worden.
 
Vandaag rondje dijk gedaan, eindelijk een keer de dijk naar Vianen kunnen pakken. Daar naar de overkant gegaan en via Ameide weer naar Groot-Ammers om weer het pontje naar Schoonhoven te pakken. Echt een lekker rondje. Wel veel wind en zelfs een klein buitje, maar even lekker mijn hoofd kunnen legen. 😎
Gezien ik van niemand een telefoon nummer heb van hier en ik niet wist of ik überhaupt zou gaan, heb ik geen oproep geplaatst. Volgende keer beter!
20190819_143114-COLLAGE.jpg
 
Vandaag rondje dijk gedaan, eindelijk een keer de dijk naar Vianen kunnen pakken. Daar naar de overkant gegaan en via Ameide weer naar Groot-Ammers om weer het pontje naar Schoonhoven te pakken. Echt een lekker rondje. Wel veel wind en zelfs een klein buitje, maar even lekker mijn hoofd kunnen legen. 😎
Gezien ik van niemand een telefoon nummer heb van hier en ik niet wist of ik überhaupt zou gaan, heb ik geen oproep geplaatst. Volgende keer beter!
Bekijk bijlage 1419705
hallo Sas_andrea als je ff een pb stuurt wil ik je mijn nummer wel geven ,het is altijd leuker met wat meer mensen .
Ik mag jou geen pb sturen blijkt Gr Dico
Grijze bmw rijder 😁
 
Laatst bewerkt:
Vandaag rondje dijk gedaan, eindelijk een keer de dijk naar Vianen kunnen pakken. Daar naar de overkant gegaan en via Ameide weer naar Groot-Ammers om weer het pontje naar Schoonhoven te pakken. Echt een lekker rondje. Wel veel wind en zelfs een klein buitje, maar even lekker mijn hoofd kunnen legen. 😎
Gezien ik van niemand een telefoon nummer heb van hier en ik niet wist of ik überhaupt zou gaan, heb ik geen oproep geplaatst. Volgende keer beter!
Bekijk bijlage 1419705
Helaas, ik ben niet in het land maar daar waar ze links rijden 8-)
 
Gisterenavond ook een rondje over de dijk van de lek gedaan.
Over de a15 naar sliedrecht-oost, toen naar boven richting de lek, Groot Ammers, Nieuw Lekkerland, over de dijk naar Alblasserdam.
Over de brug over de Noord, via de Brienenoord richting Capelle om ff bij m'n meissie te kijken op de dansschool.
En weer naar Barendrecht.
Was weer een heerlijk ritje.
Morgenavond (woensdag) weer een ritje inplannen. Waarheen weet ik nog niet.
Komt tijd, komt raad.
 
Gisterenavond ook een rondje over de dijk van de lek gedaan.
Over de a15 naar sliedrecht-oost, toen naar boven richting de lek, Groot Ammers, Nieuw Lekkerland, over de dijk naar Alblasserdam.
Over de brug over de Noord, via de Brienenoord richting Capelle om ff bij m'n meissie te kijken op de dansschool.
En weer naar Barendrecht.
Was weer een heerlijk ritje.
Morgenavond (woensdag) weer een ritje inplannen. Waarheen weet ik nog niet.
Komt tijd, komt raad.
Ik weet niet of je in de middag ook kan ipv de avond? Want ik ga vanmiddag nog even lekker een stukje rijden. Avond kan voor mij helaas niet
 
Jaja ik weet het... eerst voorstellen in juni en daarna niets meer laten horen... |( Een beetje druk geweest.. iets met het gezin (3 kids), mijn vrouw die aandacht wenst te krijgen O-), een oma die ging verhuizen en iets met vakantie met de caravan.

Maar goed, het leven is weer begonnen. Oma is verhuisd, vakantie voorbij en mijn werkdagen zijn weer net zo regulier als anders. Owja, de kids en vrouw krijgen nog steeds dezelfde aandacht ;) Nou ja, misschien ietsje minder omdat ik nu veel op pad ben met mn eigen echte eerste motor...

Afgelopen 19 juli geslaagd voor mijn rijbewijs en echt vlak voor onze vakantie een motor aangeschaft (Suzuki Bandit 650 S). En ja... dan ben je 3 weken met de sleurhut op pad.. Maar.. we bleven 3 weken in Limburg, dus mijn vrouw gunde mij de motor en liet me deze ophalen. Zo dat was tof.. niet alleen de vele KM's naar het zuiden, maar ook direct een dagje naar Duitsland en België geweest. Ook veel rondjes gemaakt door alle dorpjes in Noord Limburg. Erg mooi en bijzonder om te doen... ook al veel geleerd ondanks dat ik heel goed besef dat ik nog tot de categorie 'beginner' behoor..

Ook ik wil graag leren en veel rijden, dus mochten er nog ritjes zijn, dan houd ik mezelf aanbevolen..
 
Ik weet niet of je in de middag ook kan ipv de avond? Want ik ga vanmiddag nog even lekker een stukje rijden. Avond kan voor mij helaas niet

Jammer maar ik ben aan het werk vanmiddag.

Dus voor mij is het toch echt vanavond.

Maar mocht je een keer in de avond gaan rijden dan houd ik me zeker aanbevolen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan