MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Ik heb binnenkort ook een paar dagen vrij en dan heb ik hopelijk dat roze pasje binnen..... ☺

Afgelopen twee lessen had m'n instructeur vrij weinig om te klagen. Alleen wat schoonheidsfoutjes.... 😂 Wat ik wel alleen mag doen, maar niet voor het cbr.

Om de snelweg op te gaan heb je twee banen. Rechts ging een super langzame les auto.... Ik dacht.... Mooi links erlangs.... 😂 Maar voor het cbr moet ik dan toch langzaam erachter gaan hangen 🙄
Ohja het was wel een twijfel geval, omdat ik een mini stukje over een puntstuk ging en dat mag natuurlijk niet.... :+
 
Zo, gisteravond ff 2 uurtjes heerlijk wezen rijden, zo'n 130 kilometer gemaakt in de hoek van Strijen.
Vanuit Barendrecht even de tunnel door op de A29 en gelijk de eerste afslag genomen, van daaruit door naar Strijen.
Ik wilde even de locatie zien waar ik 12 jaar geleden heb gewerkt, helaas is het bedrijf inmiddels failliet en staat het fantastisch mooie pand leeg. Heel jammer van een ontzettend leuk bedrijf.
Vanuit Strijen zonder plan verder gereden, Mookhoek, Oud-Beijerland, Nieuw-Beijerland, Piershil, Numansdorp, een hele mooie omgeving met leuke wegen.
Mooi om mijn bochtenwerk te oefenen en af en toe een overzichtig recht stuk waar het gas even wat verder open kan.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Wat heb ik een plezier van mijn Fireblade, wat een machtig apparaat is het toch.
Oja. gister van mijn meissie een vervroegd verjaardagscadeautje gekregen: Waardebon Motorcircuittraining 8-)

Gr. Patrick
 
Zo, gisteravond ff 2 uurtjes heerlijk wezen rijden, zo'n 130 kilometer gemaakt in de hoek van Strijen.
Vanuit Barendrecht even de tunnel door op de A29 en gelijk de eerste afslag genomen, van daaruit door naar Strijen.
Ik wilde even de locatie zien waar ik 12 jaar geleden heb gewerkt, helaas is het bedrijf inmiddels failliet en staat het fantastisch mooie pand leeg. Heel jammer van een ontzettend leuk bedrijf.
Vanuit Strijen zonder plan verder gereden, Mookhoek, Oud-Beijerland, Nieuw-Beijerland, Piershil, Numansdorp, een hele mooie omgeving met leuke wegen.
Mooi om mijn bochtenwerk te oefenen en af en toe een overzichtig recht stuk waar het gas even wat verder open kan.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Wat heb ik een plezier van mijn Fireblade, wat een machtig apparaat is het toch.
Oja. gister van mijn meissie een vervroegd verjaardagscadeautje gekregen: Waardebon Motorcircuittraining 8-)

Gr. Patrick
Als ik dat geweten had had ik meegereden met je. Woon in Puttershoek, dus daar ben je ongetwijfeld langs gereden.
Rijden in de Hoeksche Waard is zeker geen straf. *O*
 
Ja Hoeksche Waard begin ik ook meer en meer te ontdekken en waarderen.

Voor de YT rit ergens in Sept zal het verwaarschijnlijk binnendoor via Barendrecht/Rhoon naar Spijkenisse worden en dan oversteken de Waard in.
Valt daar nog een hoop te vinden ;)
 
Goeree Overflakkee ook erg leuk en mooi om te rijden. Ben je in de buurt dan wil ik ook wel mee. 😎😎
Zeer zeker, veel mooie bochtige dijkwegen ;-) Let wel dat het agrarisch gebied is. Vorige week kwam ik 's avonds laat lekker over de Goereese dijkjes naar huis geblazen, ligt daar ineens in het tweede deel van een scherpe bocht de weg vol met kleibonken. Mijn reactie vanachter het vizier is helaas niet voor herhaling vatbaar.
 
Ja Hoeksche Waard begin ik ook meer en meer te ontdekken en waarderen.

Voor de YT rit ergens in Sept zal het verwaarschijnlijk binnendoor via Barendrecht/Rhoon naar Spijkenisse worden en dan oversteken de Waard in.
Valt daar nog een hoop te vinden ;)
Wat is de YT rit? Kun je daar meer over vertellen?
 
Van het weekend heb ik helaas geen tijd om te rijden, iets met camping, festival, familie e.d.

Dus plan ik voor vanavond om nog ff een uurtje of 2 te rijden.
Zijn er nog mensen die gezamenlijk willen rijden en een mooi stukje Zuid-Holland weten?
Anders dan misschien mijn brommert doet vermoeden rijd ik redelijk rustig, ben natuurlijk nog beginneling maar leer graag.

Ik vertrek vanuit Barendrecht.
Laat je maar horen.
 
Van het weekend heb ik helaas geen tijd om te rijden, iets met camping, festival, familie e.d.

Dus plan ik voor vanavond om nog ff een uurtje of 2 te rijden.
Zijn er nog mensen die gezamenlijk willen rijden en een mooi stukje Zuid-Holland weten?
Anders dan misschien mijn brommert doet vermoeden rijd ik redelijk rustig, ben natuurlijk nog beginneling maar leer graag.

Ik vertrek vanuit Barendrecht.
Laat je maar horen.
Ik wil wel mee, ik weet nog niet of mijn planning het toelaat, maar als ik op tijd klaar ben laat ik het weten en rij ik mee.
 
Van het weekend heb ik helaas geen tijd om te rijden, iets met camping, festival, familie e.d.

Dus plan ik voor vanavond om nog ff een uurtje of 2 te rijden.
Zijn er nog mensen die gezamenlijk willen rijden en een mooi stukje Zuid-Holland weten?
Anders dan misschien mijn brommert doet vermoeden rijd ik redelijk rustig, ben natuurlijk nog beginneling maar leer graag.

Ik vertrek vanuit Barendrecht.
Laat je maar horen.
Helaas gaat t voor mij niet meer lukken vanavond. Veel plezier nog!
 
Ik zag het bericht helaas te laat... Ik kreeg geen push meldingen meer. :?
Hopelijk was het een lekkere rit!
Het was zeker weer een leuke rit, ik ben eigenlijk weer dezelfde hoek ingedoken als afgelopen dinsdag avond.
Het voordeel was nu dat ik de wegen herkende en dus net ff wat lekkerder de bochten kon rijden.
Al met al weer lekker 2 uurtjes onderweg geweest.
Als ik na het weekend weer ga rijden zal ik het hier weer vermelden. Zal denk ik woensdagavond worden.
 
Vreemd, ik kreeg opeens geen pushberichten meer van dit topic... :/ ik heb volgens mij niks veranderd. Van andere topics kreeg ik ze gewoon. Als ik het had gezien was ik ook meegegaan met die avondrit.
 
Ik heb dus hetzelfde..
Vrijdag avond heb ik ook hetzelfde Hoeksche waard rondje weer gedaan, maar alleen. Moet toch eens wat vaker op dit topic kijken.-O-
 
Vanochtend een ritje gedaan, ik heb wel storingdienst maar zie het niet zo snel gebeuren dat ze gaan bellen op een zondag(ochtend).
En de temperatuur is dan nog lekker op de motor.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan