MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

@BMW-Wouter
@P.d.H.
@Carburateur

Doe maar een voorstel kwa tijd en startplaats.
Ik kan me op de hele dag aanpassen.
Het maakt me ook niet uit hoe lang de rit is.
Morgen / zaterdag 31-8 om 09:00 verzamelen bij de McDonald's - Matlingeweg / Galateestraat Rotterdam.
Vertrek rond 09:30.
  1. Mac-Schipluiden-Maassluis-pontje-Rozenburg-Brielle-Ouddorp-Renesse-Zierikzee-lunch.
  2. Zierikzee-Bruinisse-Sint Philipsland-Stavenisse-Bergen op Zoom-Wouw-Willemstad-eind.
Bijgesloten de tracks voor je Garmin of TomTom.
Zoals te zien is aan de bestandsnaam heb ik deze rit ooit in april 2018 gereden, er zouden wat verrassingen in kunnen zitten.
 

Bijlagen

  • 14-04-2018a.zip
    49,6 KB · Weergaven: 9
Morgen / zaterdag 31-8 om 09:00 verzamelen bij de McDonald's - Matlingeweg / Galateestraat Rotterdam.
Vertrek rond 09:30.
  1. Mac-Schipluiden-Maassluis-pontje-Rozenburg-Brielle-Ouddorp-Renesse-Zierikzee-lunch.
  2. Zierikzee-Bruinisse-Sint Philipsland-Stavenisse-Bergen op Zoom-Wouw-Willemstad-eind.
Bijgesloten de tracks voor je Garmin of TomTom.
Zoals te zien is aan de bestandsnaam heb ik deze rit ooit in april 2018 gereden, er zouden wat verrassingen in kunnen zitten.
Helaas heb net afspraak gemaakt om een brommert te gaan repareren morgen .
Rit ziet er wel goed uit ,hopelijk volgende keer wel mee.
Veilige rit morgen 🏍🏍
 
Morgen / zaterdag 31-8 om 09:00 verzamelen bij de McDonald's - Matlingeweg / Galateestraat Rotterdam.
Vertrek rond 09:30.
  1. Mac-Schipluiden-Maassluis-pontje-Rozenburg-Brielle-Ouddorp-Renesse-Zierikzee-lunch.
  2. Zierikzee-Bruinisse-Sint Philipsland-Stavenisse-Bergen op Zoom-Wouw-Willemstad-eind.
Bijgesloten de tracks voor je Garmin of TomTom.
Zoals te zien is aan de bestandsnaam heb ik deze rit ooit in april 2018 gereden, er zouden wat verrassingen in kunnen zitten.


Ziet er goed uit Wouter.
Ik ben er bij morgenochtend.

Gr. Patrick
 
Morgen / zaterdag 31-8 om 09:00 verzamelen bij de McDonald's - Matlingeweg / Galateestraat Rotterdam.
Vertrek rond 09:30.
  1. Mac-Schipluiden-Maassluis-pontje-Rozenburg-Brielle-Ouddorp-Renesse-Zierikzee-lunch.
  2. Zierikzee-Bruinisse-Sint Philipsland-Stavenisse-Bergen op Zoom-Wouw-Willemstad-eind.
Bijgesloten de tracks voor je Garmin of TomTom.
Zoals te zien is aan de bestandsnaam heb ik deze rit ooit in april 2018 gereden, er zouden wat verrassingen in kunnen zitten.
Die tijd ga ik helaas niet halen, moet in de ochtend nog wat doen, maar mogelijk dat ik iets later aanhaak, of toch de volgende keer mee doe.

Helaas morgen ook andere plannen.

Ben zondag wel van plan om nog even een rondje te doen :]

Wat een vrijheid!!! Heerlijk!!! Fijne motor om te beginnen... Voelde gelijk vertrouwd.
Zondag zal er ook wel een ritje in zitten alvorens ik naar tilburg moet om een voetbalwedstrijd te gaan bekijken
 
Ik krijg, sinds de nieuwe software hier is ook geen meldingen meer van topics die ik volg.
Ik had gisteren visite en heb het helaas gemist, het lijkt me een leuke rit.
Maar, ben net wakker en redelijk brak dus het word niks..
Fijne rit mensen! :] :t
 
Morgen / zaterdag 31-8 om 09:00 verzamelen bij de McDonald's - Matlingeweg / Galateestraat Rotterdam.
Vertrek rond 09:30.
  1. Mac-Schipluiden-Maassluis-pontje-Rozenburg-Brielle-Ouddorp-Renesse-Zierikzee-lunch.
  2. Zierikzee-Bruinisse-Sint Philipsland-Stavenisse-Bergen op Zoom-Wouw-Willemstad-eind.
Bijgesloten de tracks voor je Garmin of TomTom.
Zoals te zien is aan de bestandsnaam heb ik deze rit ooit in april 2018 gereden, er zouden wat verrassingen in kunnen zitten.
Gedrieën het eerste deel van de bijgeleverde route gereden, die klopte nog helemaal voor het geval iemand nog eens wilt rijden.
Na de lunch in Zierikzee via de snelste weg richting Rotterdam.
 
Weet iemand nog een leuke route in de omgeving den haag?

Zit ook te denken om even m'n motor bij een vriendin te showen en die woont in Gouda. Dus die kant op is ook prima.
 
Was een leuke rit Wouter, dank voor het voorop rijden en ons een deel van het mooie Zeeland laten zien! Was top!

Op naar de volgende keer
Inderdaad een hele leuke rit gehad, mooie stukjes Zeeland gezien en op plekjes geweest waar ik nooit zou komen.
Daarnaast was het voir mij als groentje ook een leerzame rit.
In Zierikzee een heerlijke uitsmijter gegeten.
Wat is Nederland toch mooi.
Wouter, bedankt voor je gezelschap en mooie route.
Patrical bedankt voor je gezelschap.
De volgende keer hoop ik er weer bij te zijn.
Het seizoen is nog niet ten einde.
 
Voor mensen die geïntresseerd zijn, ik wil woensdag of donderdag, moet de knop nog even doorhakken, een groot gedeelte van de route (voor de groupride) gaan testrijden.
Zal een goed uurtje of 2 zijn verwacht, tenzij we tegen problemen aan lopen. En hier en daar een korte stop om de maps te controleren, maybe.

Inclusief veerpondje ;)

Weet niet meer wie reageerde, maar wordt door planningswijzingen aanstaande Dinsdag.
Testrit van de route, dus weinig mensen en mogelijke stops om de kaart te controleren.

Tempo wordt bepaald door wie aanwezig zijn (en niet door de groep zoals bij de meet) ;)
Route volledig is +/- 3 uur, testrit is ong. 75% daarvan.
Bevat een pondje, dus cash bij ;)
 
Ik kan dinsdag helaas niet mee.

Vandaag een heel stuk richting maassluis gereden. Over de N wegen etc.
Werd vol ingehaald door iemand helemaal in het zwart, op een zwarte racer. Ik reed kennelijk niet hard genoeg. 😂 Sorry not sorry. Ik heb geen haast.

Wel lekker gereden verder!
Je eigen tempo aan houden is zo ongeveer les 1 voor motorrijden, zeker als je in een groepje rijdt.
Dus rustig aan, wennen aan je motor en het vrije rijden maar bovenal genieten.
 
Ja precies ik rijd lekker m'n eigen tempo. Was ook een soort bruggetje over en een bocht er direct na. Dus dacht ff voorzichtig. Mja als je de weg kent snap ik wel dat je lekker door gaat knallen..,..

Tot nu toe alleen gereden. :) Ff rustig aan. Heb volgende week (niet komende week) paar dagen vrij en dan ben ik wel van plan lekker te rijden :)
Iemand dan zin om mij mee op sleeptouw te nemen ? ;) Dit broekie wat te leren haha :)
 
Je eigen tempo aan houden is zo ongeveer les 1 voor motorrijden, zeker als je in een groepje rijdt.
Dus rustig aan, wennen aan je motor en het vrije rijden maar bovenal genieten.

Dit vind ik ook het allergrootste gevaar van rijden in een groep (die je niet goed kent/jou niet kennen). Ik heb het vroeger een keer meegemaakt bij een korte motorvakantie in de Eiffel. Ik merkte dat ik het tempo gewoon niet kon bijbenen en heb dit op een gegeven moment ook aangegeven. Er waren gelukkig meerdere groepjes waar er ook rustiger werd gereden.

En zoals gezegd, neem de tijd, doe het rustig aan en dan komt het goed! *O*
 
Ik ga morgen sowieso een lekker stukje rijden, en eind van de middag delft - r’dam met een leuke omweg. Als iemand in de buurt zin heeft in een ritje. Laat maar weten
 
Weet niet meer wie reageerde, maar wordt door planningswijzingen aanstaande Dinsdag.
Testrit van de route, dus weinig mensen en mogelijke stops om de kaart te controleren.

Tempo wordt bepaald door wie aanwezig zijn (en niet door de groep zoals bij de meet) ;)
Route volledig is +/- 3 uur, testrit is ong. 75% daarvan.
Bevat een pondje, dus cash bij ;)

Weer van morgen is van drup toch naar droog gegaan.
Dus ga lekker vanaf 11 uur sturen :) Ronde Barendrecht, Spijkenisse, Hoeckshe waard :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan