MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Op het moment rij ik enkel op mijn 50 cc scooter voor het woon werk verkeer. Als de temperatuur weer een paar dagen boven de 15 C komt dan gok ik dat er voorlopig geen nachtvorst meer komt en dan haal ik de accu wel weer van de druppellader en instaleer ik deze wel weer onder het beestje.
 
Regen?
E634D9F3-098D-4889-BBE1-F39E300420B8.jpeg

🙊🙊
 
Afgelopen donderdag woonwerk ritje, droog, niet koud en geen zout op de weg! 120km vanuit het westen naar Dordrecht en vice versa. Enkel in donker heen en terug op snelweg is niet alles...... nouja alle vloeistoffen lekker door het blok geslingerd, die motobatt accu, alle lof, 4 maanden niet gereden/opgeladen en gewoon door de hoge SPS compressie trekken van de 996 smorgens om 6 uur (ok de Duc staat wel in verwarmde garage gestald).
 
Gewoon 2 keer in de week 010 - 020 op en neer. Met storm en ijzel blijft hij staan en afhankelijk van de "mood" met regen ook, anders lekker brommeren.
 
'Allo! Dit weekend ook lekker de omgeving verkend, over de IJsseldijk vanuit Gouda richting Rotterdam gereden en een rondje in de polder ten zuiden van Gouda. Hele mooie weggetjes en dijkjes ontdekt, zal daar wel druk zijn in de zomer. Deze tijd van het jaar kan het gas er goed op!

Ben begin december vanuit Culemborg naar onze eerste koopwoning in Gouda verhuisd. Rij een TDM 850. De weekenden waarop mijn vriendin werkt ga ik graag doelloze rondjes rijden in de omgeving. Bij mooier weer wellicht met één van jullie?

R'dam.jpg
 
Goedemiddag!
Aangezien het topic voor rijders in Delft waarschijnlijk niet meer actief wordt, ben ik vorige week gaan kijken naar iets anders in de buurt en hier terecht gekomen.
Het mooie weer is voor mij geen must, al sla ik de regen waar mogelijk wel over. Zolang eventueel strooizout maar weer van de wegen is geregend, ben ik altijd wel bij een ritje.

Als we in maart weer mogen, ben ik met @Andijviestamppot op de weg te vinden om aan de landmarkrally deel te nemen. Uiteraard gezellig als hier iemand bij aan wil sluiten. *O*
 
Dat klinkt leuk, daar leen ik me wel voor! Vlotte rijders?
Super! De stamppot zit op een kawa z750, ik een zx6r. Samen rijden we wel sportief.
We rijden vaak ook rustiger met wat Delftenaren, dan bepalen zij in dat geval dan het tempo :t
PHOTO-2019-07-14-22-56-40.jpg

Wat is dat voor rally?
De Landmarkrally 2020 is een spel waarbij we op zoek gaan naar foto's, 36 stuks verspreid over heel Nederland plus 4 bonusfoto's. Op de foto's staan objecten die gevonden kunnen worden door te zoeken in Google. Verderop in het spel worden hints gegeven die het zoeken makkelijker maken, ook zullen geplaatste foto's van spelers hints geven die het zoeken makkelijker kunnen maken.

Wanneer je weet waar de objecten staan kan je erheen rijden om punten te scoren, elke goede foto met motor is 1 punt waard. Ga je rijden met meerdere forumleden dan kan je meer punten scoren, voor elke deelnemer 1 punt per foto. Het is dus in jouw voordeel om met zoveel mogelijk motoren op de foto te gaan. Bonusobjecten leveren 2 punten per deelnemer op.

Als je dus met 3 man een punt bezoekt, krijgt elke rijder 3 punten, waardoor je aan het eind van de rit veel meer punten verzamelt dan je in je eentje zou kunnen behalen.
 
Godmiljaar, dat ziet er zelfs uit alsof het leeftijdsgenoten zijn, een zeldzaamheid! Laat me zeker even weten als jullie met je clubje een rondje gaan doen, lijkt me supergezellig om me aan te sluiten. Het mooiste aan motorrijden zijn wat mij betreft de mensen die je ontmoet :t

Ik pas mijn tempo prima aan voor zover nodig, zin in!
 
Maart pas??? 😂

Ik ben vrijdag nog op de motor weggeweest hoor!

Ik uit den haag, maar ik ben meer van relaxed een tourtje doen ipv altijd sportief rijden.... Doorrijden ja, maar op punten die ik niet ken rijd ik wel voorzichtig O-) met mijn Er5 ben ik ook geen race monster hehe
Maar de landmark rally klinkt leuk!

Die foto is zo te zien bij kijkduin genomen?
 
Ja, prima leuk! Wat mij betreft past iedereen zich altijd aan op de rustigst rijdende in de groep, zo hoort het ook. Ik ga graag een stukkie boenderen maar hormonaal hardrijden kan ik ook heel goed in mijn eentje :]
 
Ik lees toch wel bijzondere zaken, iets met leeftijden, rijden vanaf maart, boenderen en hormonaal hardrijden.
In het voorjaar doe ik wel weer eens een voorstel voor een rondje voor-ieder-wat-wils (in alle opzichten neutraal en zonder kleurstoffen of foto's).
Nu hou ik het vooral bij woon-werk en rondjes rond de kerk.
 
'Allo! Dit weekend ook lekker de omgeving verkend, over de IJsseldijk vanuit Gouda richting Rotterdam gereden en een rondje in de polder ten zuiden van Gouda. Hele mooie weggetjes en dijkjes ontdekt, zal daar wel druk zijn in de zomer. Deze tijd van het jaar kan het gas er goed op!

Ben begin december vanuit Culemborg naar onze eerste koopwoning in Gouda verhuisd. Rij een TDM 850. De weekenden waarop mijn vriendin werkt ga ik graag doelloze rondjes rijden in de omgeving. Bij mooier weer wellicht met één van jullie?

Bekijk bijlage 1457663

Bekend punt op de foto ;)
Vlakbij voor jaren gewoond, nu naar de andere kant van het water verhuisd.
Mooi dijkje om af te rijden inderdaad, alhoewel je wel af en toe moet uitkijken daar ;)

Vanaf Rotterdam wordt er natuurlijk ook zat uit gestipt. Binnenkort al weer wat gaan bedenken voor een ritje in Mei xD
 
Ik zal me hier ook maar eens melden.

Woon in Zoetermeer en daar in November ook mijn rijbewijs gehaald.

Gisteren ook m'n eerste motor opgehaald, een Z1000 uit '04.

DSC_0188.JPG


Wil dit jaar ook gelijk proberen om wat met de landmarkrally mee te pakken, mooi excuus om wat mooie ritjes te maken haha.
Dus wanneer er wat gepland wordt haak ik graag aan, altijd lekker een paar extra puntjes.

Ook voor normale ritjes ben ik wel te porren, maar eerst het beest hier boven maar eens een beetje leren kennen haha
 
Ik zal me hier ook maar eens melden.

Woon in Zoetermeer en daar in November ook mijn rijbewijs gehaald.

Gisteren ook m'n eerste motor opgehaald, een Z1000 uit '04.

Bekijk bijlage 1457877

Wil dit jaar ook gelijk proberen om wat met de landmarkrally mee te pakken, mooi excuus om wat mooie ritjes te maken haha.
Dus wanneer er wat gepland wordt haak ik graag aan, altijd lekker een paar extra puntjes.

Ook voor normale ritjes ben ik wel te porren, maar eerst het beest hier boven maar eens een beetje leren kennen haha

Ik heb sinds september mijn rijbewijs en wil ook beetje foto’s verzamelen voor de landmarkrally. Ik woon in Hazerswoude dus wie weet kunnen we wel x samen rijden.
 
...
Wanneer je weet waar de objecten staan kan je erheen rijden om punten te scoren, elke goede foto met motor is 1 punt waard. Ga je rijden met meerdere forumleden dan kan je meer punten scoren, voor elke deelnemer 1 punt per foto. Het is dus in jouw voordeel om met zoveel mogelijk motoren op de foto te gaan. Bonusobjecten leveren 2 punten per deelnemer op.
...

Geef even een seintje als jullie op pad gaan, als ik kan die dag rijdt ik graag mee!

Wellicht leuk om een whatsappgroepje voor ritjes op te richten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan