MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Hoi allemaal!
Vanuit Delft maak ik graag meerdaagse tochten met mijn kwaakasaki, bij voorkeur met een tentje achterop. Leuke (dag)tochtjes in de regio ben ik echter ook niet vies van.
Mocht er nog eens een ritje worden georganiseerd, dan haak ik graag aan. Als ik een beetje teruglees, dan begrijp ik dat 19:30 de standaard vertrektijd is? ;)

 
Iedereen zegt hier ritjes te willen doen maar nog nooit iemand geweest om half 8. Dus is eigenlijk ook geen standaard.
 
Ik stond half 8 vanmorgen klaar bij de mac, te wachten op iemand die een route heeft gemaakt voor iedereen in dit topic.
 
  • Leuk
Waarderingen: Xiz
Ook hier maar eens :W.


Beste wensen voor iedereen.
Dat er maar maar veel veilige kilometers bij mogen komen. Ik zal proberen er meer te maken dan in 2015. :X
De laatste post die ik hier deed.
De teller staat sindsdien nog steeds op 0, maar dit jaar zal het dan eindelijk gebeuren (als ik nog weet hoe het moet :') ).:]
 
Ook hier maar eens :W.



De laatste post die ik hier deed.
De teller staat sindsdien nog steeds op 0, maar dit jaar zal het dan eindelijk gebeuren (als ik nog weet hoe het moet :') ).:]
Accu opladen, olie bijvullen, pak aan, helm op, opstappen, starten, wegrijden.
Zo gaat het ongeveer :+
 
Niet voordat:
1 de accu is vervangen;
2 de banden zijn vervangen;
3 de ketting is vervangen;
4 ALLE sapjes zijn vervangen; en
5 er een grote beurt is uitgevoerd.

Blijkbaar is vijf jaar stilstand niet al te best voor een motor, zelfs al staat hij droog en warmpjes geparkeerd. :+
De accu wist ik al, heb ooit nog wel een nieuwe gekocht, maar nooit geinstalleerd. Die kunnen ze nog gebruiken.
Volgens Kees had ik er goed aangedaan om de motor afgetankt weg te zetten (zal per ongeluk geweest zijn), maar meurde de benzine de tank uit. :P


O ja, en een nieuwe kentkenplaathouder; ongelukje (mijn fout) bij een Frans tolpoortje met de auto achter me. :z
https://www.motor-forum.nl/threads/...aar-we-vaker-gaan-rijden.373615/post-26522423
 
Niet voordat:
1 de accu is vervangen;
2 de banden zijn vervangen;
3 de ketting is vervangen;
4 ALLE sapjes zijn vervangen; en
5 er een grote beurt is uitgevoerd.

Blijkbaar is vijf jaar stilstand niet al te best voor een motor, zelfs al staat hij droog en warmpjes geparkeerd. :+
De accu wist ik al, heb ooit nog wel een nieuwe gekocht, maar nooit geinstalleerd. Die kunnen ze nog gebruiken.
Volgens Kees had ik er goed aangedaan om de motor afgetankt weg te zetten (zal per ongeluk geweest zijn), maar meurde de benzine de tank uit. :P


O ja, en een nieuwe kentkenplaathouder; ongelukje (mijn fout) bij een Frans tolpoortje met de auto achter me. :z
https://www.motor-forum.nl/threads/...aar-we-vaker-gaan-rijden.373615/post-26522423
Vergeet dan ook niet een paar rijlessen en even een nieuwe druk van het theorieboek door te nemen; er hoeft geen man met rode vlag meer voor je uit te lopen, dat was vroegah.
 
Zie er net een stuk of 10 staan bij het parkeerterrein achter Goedhart. Groepje van hier toevallig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan