MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Misschien moet je de half 8 riders club oprichten.
En dan matchende tatoeages nemen en leren vesten dragen.
 
Beste regiogenoten, weet iemand nog een motorstalling voor niet al te veel in de regio vlaardingen? Degene waar ik nu mijn motor heb staan verkoopt zijn garage deze maand :(
 
Ik was een paar weekjes weg, maar de scholen zijn weer begonnen, dus nu ben ik ook terug! Hoop ritjes gemist zie ik. Wordt er ook wel eens een ritje gereden vanuit regio Rotterdam? Anders stel ik dat wel een keer voor 😎

Bij actionplanet in Velsen-zuid/Spaarnewoude. 1,5 uur cursus voor de basis.

Had je deze al gedaan of komt dat nog? Ben wel benieuwd wat je ervan vond.

Goedemiddag! Ik kom uit Vlaardingen en lijkt mij leuk om af en toe is te toeren met een groepje! Nog meer mensen hier die toevallig een beetje uit de omgeving komen?

Bekijk bijlage 1528236

Hoi :W

Ik woon in Holy en rij inderdaad wel eens in de omgeving :Y
Keertje samen :] ?
Hoi allemaal!
Vanuit Delft maak ik graag meerdaagse tochten met mijn kwaakasaki, bij voorkeur met een tentje achterop. Leuke (dag)tochtjes in de regio ben ik echter ook niet vies van.
Mocht er nog eens een ritje worden georganiseerd, dan haak ik graag aan. Als ik een beetje teruglees, dan begrijp ik dat 19:30 de standaard vertrektijd is? ;)


Hoi! Delft heb ik ook gewoond. Tentje achterop is altijd +1
Ben jij toevallig een kenteken verloren afgelopen week? Ergens in de Alpen?



Ik heb afgelopen dagen hard geoefend op mijn wheelies. Het lukt me nu goed om mijn voorwiel mooi in de lucht te houden })
IMG_20200904_133645.jpg
 
De ZX10R kon wel over een grindpad met wat beleid. Maar dit wordt wat moeilijker :+

Rij jij er al op? Of staat hij nog opgeschort? Ik heb inmiddels ruim 4000km op de KTM staan.
Ik rij er met veel plezier op, nog als streetfighter, want die houding is enorm comfortabel, en een hoog stuur met kuip staat raar. Qua rijden is het echt een heerlijk ding.
 
Bijna half 8 luitjes! Avondritje in het donker zo! En volgende week is het om half 8 pas half 7 om deze tijd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan