MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Ik mag van de verzekering niet meer rijden -O-
De laatste keer dat ik reed met deze temperaturen heb ik (waarschijnlijk een Corona) griepje opgepikt.
 
Van lage temperaturen krijg je geen griep (of corona). Ik heb bij mijn nieuwe verzekering geen winterstop meer. Het levert nauwelijks financieel voordeel op en je mag niet rijden als het een keer een mooie dag is.
 
Winterstop is gisteren ingegaan, motoren staan droog en warm snakkend naar zonnig droog weer :/
De pekel is rijkelijk weggespoeld en het was gisteren prachtig weer, rond de 10 graden.
Motor aangetrapt, rondje gereden en het ding weer terug onder z'n hoes die ondertussen in het zonnetje had liggen drogen.
Winterstop voor de motor zou verboden moeten worden, niet rijden bij bar en boos weer snap ik, maar de Hollansche winters bieden volop mogelijkheden om ijs- en ook pekel vrij te rijden.
 
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat in de nederlandse winter best mooie zonnige droge dagen zitten waarop de niet doorrijder nog kan rijden. Ik ben ook geen doorrijder want ik heb een auto en ga me niet nat laten regenen.
 
Ik mag van de verzekering niet meer rijden -O-
De laatste keer dat ik reed met deze temperaturen heb ik (waarschijnlijk een Corona) griepje opgepikt.
Je bedoelt dat je van jezelf niet meer mag rijden, 1 telefoontje naar je verzekeringsmaatschappij en je mag van hen zoveel rijden als je wil! _O-

Ik heb nog nooit een motor met winterstop verzekerd, en ik ben toch echt een mooi weer rijder (Ducati en slecht weer gaat nl. niet goed samen). Er valt tegenwoordig met die zachte winters prima te :]
 
Je bedoelt dat je van jezelf niet meer mag rijden, 1 telefoontje naar je verzekeringsmaatschappij en je mag van hen zoveel rijden als je wil! _O-

Ik heb nog nooit een motor met winterstop verzekerd, en ik ben toch echt een mooi weer rijder (Ducati en slecht weer gaat nl. niet goed samen). Er valt tegenwoordig met die zachte winters prima te :]

Tja het scheelt me 10% per paar aan premie, dat is toch weer een goede avond in de kroeg! Owh wacht het is 2020 -O-
En ik rij voor me plezier, ik ben nu eenmaal niet gemaakt voor de kou :P
 
Tja het scheelt me 10% per paar aan premie, dat is toch weer een goede avond in de kroeg! Owh wacht het is 2020 -O-
En ik rij voor me plezier, ik ben nu eenmaal niet gemaakt voor de kou :P

Tijd voor een winterrit :] :W

Het was niet heel koud vandaag, ondanks de zomerhandschoenen 😅 wel was het natter dan gedacht...
IMG_20201220_123856.jpg
 
Nee klopt. Het was niet echt koud. En ik was voor de buien weer thuis :]

Ik heb waterdichte intermediate handschoenen. Net iets warmer dan zomerhandschoenen en voorzien van Goretex. Heb ze al iets van 7 of 8 jaar en nog steeds zijn ze waterdicht. De buitenlaag begint her en der wel uit elkaar te vallen.
 
Ja, vanavond een ritje! 21:00 verzamelen bij Mac Leiderdorp.
Gratis tip van Flip; laat je kentekenplaat thuis!
 
Terug
Bovenaan Onderaan