MF Zwemdag!

KJ

Die hard MF'er
8 okt 2001
833
0
Wie heeft er zin om met zijn allen te gaan zwemmen?

ps: MODS graag sticky maken :)
 
Wie heeft er zin om met zijn allen te gaan zwemmen?

ps: MODS graag sticky maken :)

Waar gaan we zwemmen, Rotterdam heb je een mooi bad, in Duinrell heb je het Tikibad, dan hebben we Scheveningen nog ......

Alhoewel ik me afvraag of we in dit gedeelte van het jaar niet al genoeg water zien :(
 
Wie heeft er zin om met zijn allen te gaan zwemmen?

ps: MODS graag sticky maken :)

Is dit wel heel erg offtopic wKJ!!
Is dit een verkapte mannier om niet alleen de motoren te keuren maar op deze mannier ook mensen die er op zitten????? :?
 
haha L :+

Ja die glijbanen zijn wel lachen

Ja die glijbanen zijn wel lachen

Ja die glijbanen zijn wel lachen

(d8 ben ff solidair)
 
Mn Usericon staat bij cHELLo, en ik ben 25 , bijna 26, nog 4 weekjes

en dan nog voel ik me een ouwe LUL :P ;)

Je kan je cHELLo ook gedag zeggen he.... (i know i will in a few weeks, goddamn.......)

Zeg jij voelt je een ouwe lul met je bijna 26, wat moet ik wel niet met mijn bijna 29....???

(P.s., als je van jouw icoon JPG verandert in jpg , dus van grote letters naar kleine letters dan staat ie er wel, over UNIX gesproken :+ )
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 22 januari 2002 00:54 schreef BYM het volgende:Je kan je cHELLo ook gedag zeggen he.... (i know i will in a few weeks, goddamn.......)

Zeg jij voelt je een ouwe lul met je bijna 26, wat moet ik wel niet met mijn bijna 29....???
tja , webspace is er niet alles, thuis hosten mag niet }) dus doe ik dat niet }) ( doe ik voor iets anders)
en 29 is jouw fout, dan had je maar langer moeten blijven zitten })
 
tja , webspace is er niet alles, thuis hosten mag niet }) dus doe ik dat niet }) ( doe ik voor iets anders)
en 29 is jouw fout, dan had je maar langer moeten blijven zitten })

Het grote cHELLo nadeel is dat als je thuis gaat hosten dat je je bandwith verneukt.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan